חודש עבר מהלידה של שחר

חודש עבר מהלידה של שחר

ומוצאת זמן לכתוב לכן.. לכתוב לי.
האמת שקשה לסכם מסע שכזה
בו ההתחלה ממש ידועה וזכורה ואילו הסוף.. אין באמת סוף
כשמאבדים תינוק, ילד.. שעוברים אובדני הריון.. אין באמת סוף.
שחר היקר אכן מפיץ הרבה אור בתוך החושך שחווינו בשנים האחרונות. אך המסע נמשך.. הכאב לא אותו כאב חודר בעצמות. אך יש לו מקום עמוק השייך רק לו.
כיצד ניתן לסכם?
עברנו כל כך הרבה. 3 הריונות מחוץ לרחם כולל כריתת חצוצרות, הפלה וגרידה בשבוע 15 ואובדן בננו בשבוע 33 להריון טיפולי פוריות .. ולצד זה היו גם שנים טובות יותר בהם נולדו 3 ילדים. ועכשיו שחר..
הרבה יזע ודמעות הרבה אמונה הרבה אומץ. לפעמים שגעון, הרבה חרדות, הרבה מתחים, הרבה תקווה
וחלום שהתגשם
הריון לאחר אובדן או אובדנים כל כך קשה
כמה טוב שיש את הבית הזה שנותן מקום לכל מי שחפצה לתמוך ולהיתמך בתק הזו.
שמחה לראות כל מי שבהריון
ספרקית, לא ידעתי ומאד שמחתי לשמוע
מאחלת לכולכן להגיע אל החלום. בידיים מלאות ולחוות את האושר העצום הזה.
זה מסע לא פשוט, תעשו כל מה שרק יעזור לכן לצלוח אותו. ובעיקר לנשום, לעבור יום יום..
מאמינה שעוד אכנס להתעדכן..
אך המסע שלנו בהבאת ילדים לעולם הסתיים. שמחה שניתנה לי ההזדמנות האחרונה ומודה על כל השפע הזה. היו רגעים שלא האמנתי שנגיע לזה..
תחושה של שלמות עם חסרון ביחד
תחושת הגם וגם.. זאת למדתי בעקבות האובדן. איך אפשר להרגיש בד בבד כמה רגשות שכביכול סותרים. למדתי שיכולים לחיות זה עם זה בשלום.
תודה על הבית הזה והבית הקודם שליווה אותי באובדנים..
מחכה לשמוע מכולכן בשורות טובות
בהמון הערכה
לראות את האור
 

רונית 294

New member
הסיפור שלך...

הוא אחד מאלה שנותנים השראה. שנותנים תקווה להרבה בנות שחוו אובדנים קשים ורבים. נשארת בלי חצוצרות והצלחת להביא לעולם ילד רביעי! עברת טלטלה מטורפת ונשארת חזקה. גם הסיפור שלי הסתיים בטוב ואחרי אובדן העוברית ילדתי את התינוקת היפייפיה שלי (כאשר הגדולה בת 4 עוד מעט) אבל רוצה עוד... ומבחינתי הדרך שלי בעולם הילודה עדיין לא הסתיימה ולכן אני במקום קצת שונה ממך. מאחלת לך מעתה ואילך רק טוב. בריאות ואושר רב מהתינוקי הקטן, מהילד הגדול ו 2 הבנות המתוקות. פסח הזה יהיה שונה מקודמיו. אפשר לומר שיצאת מעבדות לחרות.
 
תודה רבה רונית

אכן תחושה של מעבדות לחרות.. כבר כמה שנים מתקשה לחגוג את היומולדת שלי שחל בפסח. לפני שנה בדיוק היתה ההפלה שבוע לפני פסח.. כך שמאמינה שהשנה יהיה קל יותר לשמוח.
מתארת לעצמי שזה אחרת כשרוצים עוד ללדת ושהחלק הזה לא הסתיים. מאחלת לך שעוד יגיע בזמן הנכון והמתאים. בינתיים מקווה שתצליחי להנות מהקטנה ולאסוף כוחות להמשך.
אני שמחה לשמוע מצד אחד שהסיפור שלנו נותן השראה וכוח. מן הסתם בגלל לידת שחר. אבל באותה מידה הסיפור יכל להסתיים אחרת. אני מאמינה בקב"ה ובוחרת להאמין שהיינו צריכים לעבור את כל זה כדי להגיע לאן שהגענו. כואב מאד שזאת הדרך שנבחרה לנו אך מודה על כך שזכינו גם לטוב.
אני יותר אשמח לדעת שהסיפור שלנו מעורר השראה לא בגלל סופו אלא דווקא בגלל הדרך והבחירה ללכת עם משהו שמאמינים ורוצים בו למרות הכאב בדרך. זו הייתה בחירה לא פשוטה. ידעתי שאנחנו עלולים להיפגע שוב. אך היינו מוכנים לקחת צאנס אחרון. זוג אחר יכל להגיד שלא. שדי להם. וגם זה מעורר השראה לדעתי. לדעת לעצור איפה שהגבול בשבילם. אנחנו מתחנו את הגבול בידיעה ברורה! ושילמתי על זה מחיר בהריון קשה נפשית. וקיבלתי מתנה אדירה. אך לגמרי מבינה ומקבלת בחירות אחרות שלדעתי לא פחות אמיצות ומעוררות השראה..
 

שירהד1

Member
מנהל
אין! את מדהימה. אין לי מילים-

אני מסכימה עם כל מילה ומילה שכתבת, אפילו עם כל אות, פסיק ונקודה.
את מנסחת את הדברים בצורה כה אמיתית, וכה תואמת לתחושות שלי.
את באמת מעוררת השראה.

בריאות ואושר!

שירה.

שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 

רונית 294

New member
בהחלט!

גם להחליט להפסיק זו החלטה אמיצה ביותר ונכונה לחלק מהאנשים. אבל אחרי כל מה שעברת לשמוע סוף כל כך טוב (שלא מוחק את מה שהיה) זה כיף ונותן תקווה לרבות שעדיין אין להן ילדים או רק עם ילד אחד להמשיך. לי זה מאוד עזר בזמנו לשמוע סיפורים שהסתיימו בטוב. גם אני מאמינה מאוד בקב"ה ומאוד קשה לי עם הדרך שעברתי ומה שנאלצתי לעשות אבל מקווה שהוא סולח לי ויודע כמה פחדתי. והאמונה שלי מאז רק גדלה. שיהיה לנו רק טוב!
 
מרגש כל כך

אז עכשיו אני יכולה באמת לדמיין אותך עם תינוק, כמו שנראית במפגש אך מאושרת יותר ושלמה יותר. כמה טוב
 
למעלה