שהיה לי בהצלחה מחר...

פיקוס123

New member
שהיה לי בהצלחה מחר...

מחר יש לי ביקורת בפוריה אחרי אישפוז. אני מניחה שיהיה בסדר, ואם יאפשזו אותי אני לא יתלננן... רק שבעלי יצטרך לחזור להביא לי את התיק שאני צריכה לגמור לארוז אחרי שסידרתי אותו אחרי האישפוז הקודם.

בנות, אני פוחדת!! עוד שבוע יש לי ניתוח קיסרי מתוכנן.... ואני מתה מפחד! בלידה הראשונה היה לי ניתוח קיסרי דחוף חרום ויש לי טראמות משם ואני לא זוכרת כלום חוץ מאשר דבר מאוד דבילי, במקום שאני יתפלל בזמן הניתוח, יצעק שמע ישראל משהו אני חושבת למה לא עשיתי שעווה ברגלים...
במי שפיר בלידה הראשונה לא פחדתי, גם שבעלי נעלם פתאום.... ברח החוצה לעודד משהי שבכתה בחוץ והרופא שואל אותי איך כזה גדול פחדן?? הלידה הזאת כן פחדתי בדיקור מי שפיר אבל בטחתי בה' וברופא..... ועכשיו אני פוחדת מות מהניתוח... ואני סתם ברברת שטיות ובוכה בלי סוף.... בגלל הורמנים... איך רצו שאני ישרוד עוד שלושה שבועות לשבוע 39??
 
נדמה לי שקיסרי מתוכנן שונה לגמרי מקיסרי חירום

הפעם בע"ה הניתוח יתחיל בשלום ויסתיים בשלום, להבדיל מהקיסרי הקודם שהתחיל כחירום - אבל נגמר בשמחת הולדת הבכור שלכם. הפעם הכל מוכן מראש, משערת שהמשפחה ערוכה לאשפוז שלך ולטיפול בילדון שבבית.
רק שבוע אחד! מחזיקה אצבעות שהכל יעבור בשלום ושבעוד שבועיים תכתבי לנו מהבית דברים טובים ומשמחים.
 

שירהד1

Member
מנהל
ניתוח קיסרי מתוכנן שונה מניתוח חירום-

כלומר, זה אותו ניתוח, כמובן, אבל הנסיבות הן שונות, ולא אמורה להיות טראומה.
עברתי 3 פעמים קיסרי מתוכנן....
הבעל נמצא בניתוח, בצד של הראש של האישה, כמובן:)
דיקור מי שפיר לא עשיתי, אבל אם הייתי עושה, בטח הייתי מתה מפחד.

מעולה שאת כבר כל כך קרובה לסוף. רק עוד שבוע, וזהו
.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 

פיקוס123

New member
עברתי....

שלום בנות,

עברנו את הביקורת, נכנסנו מהר כי הגענו ראשונים, הרופאה מתלהבת מבעלי שמעלה לי את הלחץ דם כמובן. המוניטור היה טוב כל הבידקות בסדר רצו לשחרר אבל דיברו עם רופא אחראי שיחתום לי אבל הוא רוצה שיבדקו אצלי ידנית את הפתיחה כי היו תנעות ברחם. וכמה שאני שנאת את הבידיקה הזאת כי היא כאובת לי מאוד הרופאה לא הצליחה אז קראה לאחות שתעשה לי את הבדיקה וממש צעקתי ושאמרה שיש מחיקה ופתיחה של חצי אצבע... ובסוף חיכנו שעה בלובי לרופא שיחתום ועוד רוצים שנחזור ביום רביעי וגם ככה עושים לנו בעיות עם טופס 17, ובעלי משגע את כולם כי הוא רוצה לצלם משהו לביטוח הלאומי שוב עושה לנו בעיות... אמרתי לו שבפעם הבאה שאני באה לביקורת אני לא רוצה שהוא יבוא אותי אז הוא מתעקש שהוא בא כי הבעלי ולא מוכן לשמוע על משהו אחר.....
 
למעלה