צוואר אפסי וקרומים ניראים (תאומים) מפוחדת וזקוקה לעצה

dreamerlikeme

New member
צוואר אפסי וקרומים ניראים (תאומים) מפוחדת וזקוקה לעצה


שלום לכולן, היום בשבוע 20+ 5. משבוע 18 עם צוואר מקוצר. אתמול הייתי באסף הרופא במחלקת הריון בסיכון ולאחר מספר בדיקות של כמה רופאים נאמר לי שהם רואים את הקרומים, כלומר, השק ממש בחוץ... אורך צוואר כ5 מ״מ.

לא מוכנים לעשות תפר. אומרים שבתאומים לא עושים.
התקינו פסארי לפני שבוע (טבעת מסיליקון שאמורה לעזור להחזיק את הצוואר)+ תמיכת פרוגסטרון.
האם מישהי נתקלה? האם עשו למישהי עם תאומים תפר כזה? אני מוכנה לעשות הכל, לפנות לבית חולים אחר, רק שיצילו את ההריון הזה. חיכינו לו 3 שנים, לאחר ששנה שעברה עברתי הפלה יזומה עקב מום חמור שהתגלה בשבוע 14.

אנחנו שבורים ואובדי עצות. כל טיפ וכל עזרה תהיה לנו לתועלת.
תודה!
 

ספרקית

New member
אני לא מכירה ואין לי עצות

כל כך מתסכל ולא הוגן.
אני רוצה לשלוח לך חיבוק גדול ולקוות איתך שאיכשהו, למרות שנראה כי התקווה קלושה, המסע הזה יסתיים בשלום.
שולחת לך המון כוח.
אני חושבת שאם הייתי במקומך, הייתי שולחת את הבעל עם כל החומר של הבדיקות להסתובב בין בתי החולים ולבדוק האם ישנו איזשהו בית חולים שיציע לכם אופציות נוספות לטיפול.
 
לצערי מכירה

הייתי מאושפזת בקפלן ואח"כ בתה"ש, קיבלתי כל מני תרופות שלא כ"כ עזרו.
אבל בזמנו שמעתי על תרופה שנקראת אוטוסיבן אשר אמורה להפסיק צירים.
השאלה האם אצלך יש צירים אשר גורמים להתקצרות הצוואר?
אני זוכרת שבוולפסון נותנים אותה.
עברו מאז 10 שנים (בדיוק עכשיו בטו בשבט) אז לא יודעת אם זה רלוונטי.
שולחת חיבוק גדול.
 
מלחיץ נורא

אני מאד מבינה את הלחץ שלכם ואת הרגשת חוסר האונים. גם לי אין נסיון אישי עם תאומים, שמעתי מחברה טובה שהיתה בהריון קשה עם תאומים ועם צירים וקיצור צואר משבוע 20 שגם לה נאמר שלא עושים תפר. היא היתה מאושפזת ובמנוחה מלאה בבית חולים עד שילדה במזל בשבוע 36. גם בהריון הנוכחי שלי הייתי מאושפזת ובמיטה לידי היתה אישה מאושפזת עם תאומים עם צירים וקיצור צואר משבוע 16. כשאני ילדתי, היא הגיעה ל26. במקרה שלכם, הצואר מקוצר לחלוטין ויש בלט קרומים מה שאומר שהסכנה לירידת מים חלילה ומשם הצורך לילד הם משמעותיים. מבינה מאד את החשש שאולי יש מה לעשות אחרת או יותר... ומסכימה מאד עם ספרקית - זה הזמן של הבעל לרוץ לבתי חולים אחרים ולברר אם אכן יש רופאים שהיו נוהגים אחרת ואם גישתם מתאימה לכם יותר, לעזוב את אסף הרופא ולעבור בית חולים. בזמנו בהריון הראשון שלנו שלצערי לא צלח, אנחנו רצינו לעשות את זה ולא הספקנו. מקווה שתהיו מברי המזל שיצליחו לסחוב מספיק שבועות ולעבור את השבועות הקריטיים וללדת אותם בריאים. מחזיקה אצבעות ומחבקת מרחוק.
 

dreamerlikeme

New member
המצב סטטי

אנחנו בדיוק על התפר של שבוע החיות. צריכים להחליט תוך שבועיים אם ממשיכים את ההריון או לא.
 

hadas2606

New member
הי

מקווה שאת עדיין סטטית.

לפני קצת יותר משלוש שנים אושפזתי בשבוע 26- בלט קרומים, פתיחה ומחיקה. שכבתי עם רגליים למעלה כל הזמן(!!!) אבל ממש. אכלתי בשכיבה, שתיתי בשכיבה. ירדתי אך ורק לשירותים. החזקתי ככה במצב סטטי עד שבוע 33 (וגם אז קרה לנו בכלל דבר אחר שלא היה קשור לכל הבלגן הזה והיו חייבים להוציא אותה).
מנסה לומר לך שאל תזוזי!!! פשוט אל.
שולחת חיבוקים, חיזוקים וסבלנות ומייחלת לסוף בריא ושמח בשבילכם.
 
למעלה