גניקולוג- סקירה מאוחרת

גניקולוג- סקירה מאוחרת

שלום בנות יקרות...
הרבה זמן שלא הייתי כאן...
עבור החדשות, אני אכתוב רקע קצר על עצמי: בת 33 (בשבוע הבא:)))
בתחילת שבוע 22, עם עובר זכר מתוק שלא אוהב להראות את הפנים שלו בבדיקות:)). זה ההיריון השני שלי, לאחר שאת ההיריון הראשון נאלצתי להפיל, ביולי האחרון, בשבוע 10, מאחר שהעובר הפסיק להתפתח בשבוע 6 .
ומה חוויתי בהיריון הנוכחי?
דימומים (כנראה בגלל שיליה קדמית נמוכה, שעלתה בסוף השליש הראשון), אולטרא סאונד מדיי שבוע,חרדות, בחילות, הקאות, חולשה, עצבים וחתונה עם אהוב ליבי.... משבוע 16, התחלתי להרגיש קצת עדנה. הרגשתי יותר טוב, וגם תוצאות הסקירה המוקדמת+חלבון עוברי- היו טובות.
אם כך, מה הבעיה??? אז ככה, יש לי רופא פרטי (שאני מקבלת על הביקורים החזר מ"מכבי") שבצע את השקיפות ואת הסקירה המוקדמת. ביום ראשון האחרון, הייתי אמורה לבצע סקירה מאוחרת.
צלצלו אלי, ואמרו לי שהוא במיון עקב אלרגיה ושאוכל להגיע למחרת באותה השעה. ביום שני (אתמול) הרופא מצלצל ואומר שהוא מרגיש לא טוב מהתרופות ומבקש שאגיע ביום רביעי (מחר). החשש שלי שהוא שוב לא ירגיש טוב... ויש שלב שבו אי אפשר לבצע את הבדיקה יותר.
אני רוצה שיהיה לי גיבוי- אם שוב הגניקולוג יידחה את הסקירה- אחשוב על מחליף.
האם אתן מכירות גניקולוג שההתמחות שלו היא סקירת מערכות, ושהוא מקבל באזור השפלה או המרכז?
וחוץ מהחלק הפרקטי, היה לי חשוב לשתף בתחושות שלי... אני כ"כ חיכיתי לתאריך ה-24.1.16, וכל בדיקה מאוד מלחיצה אותי לאחר שחוויתי אובדן... וממש קשה לי ההמתנה הזו...
 
הי, טוב לשמוע ממך


ולשמוע שהכל תקין ואת מרגישה טוב יותר. מזל טוב על החתונה

יכולה להמליץ רק על מיקי לוריאן שעשיתי אצלו שקיפות וביום שישי אעשה אצלו גם סקירה ראשונה. הוא עובד בהסדר עם כללית, לא יודעת לגבי מכבי, אבל שווה לברר.

שהסקירה תגיע מהר ותצאו ממנה רק עם בשורות טובות!
 
תודה יקרה...

את תמיד נרתמת לתת מידע ולעזור לכולם!


שמעתי את שמו בעבר! ובהקשרים טובים. אויל אעשה אצלו את הסקירה השלישית...
 
אחרי הסקירה היום, יכולה רק לחזק את ההמלצה שלי לגביו


רשמי לך לסקירה שלישית.
 

שירהד1

Member
מנהל
טוב לשמוע ממך


האם היית היום בסקירה, או שזה שוב נדחה?
עדכני אותנו.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 
בסוף הייתי בסקירה!

הכל תקין, תודה לאל!:)
רק מסתבר שהעוברון שלי, גדול בשבוע מתאריך הווסת (שזה עדיין בתחום הנורמה), כלומר, אני לא בשבוע 22, אלא 23 לפי גודלו ומשקלו..
אני, כמובן, נכנסתי לחרדות, שמא יש לי סכרת היריונית. הרופא צחק עלי!
מקווה שאחרי בדיקת המסת הסוכר אני אצחק איתו גם...
 
שלי התחיל לפתח פער כבר בשקיפות ;-)

כבר אז הוא נראה גדול בכמה ימים מהגיל לפי וסת אחרונה. מעניין מה יגידו מחר בסקירה הראשונה. לפי הגנטיקה המשפחתית שמייצרת ילדים גבוהים ולפי כמות הפחמימות שאמא שלו אוכלת, אני מצפה לראות עובר מוכן לכיתה א' ;-) יקירתי, הגיוני יותר שהביוץ פשוט היה מוקדם משחשבת. שמחה לשמוע שהכל תקין ומקווה שגם את תצחקי אחרי העמסת סוכר :)
 
הביוץ היה מוקדם ביומיים

עד הסקירה, בצעתי הרבה בדיקות אולטרא סאונד, אצל רופאים שונים ועד הסקירה הראשונה (כולל)- אמרו שהוא גדול ביומיים מגיל הווסת (גם מקלוני הביוץ שהשתמשתי בהם, לפני שנכנסתי להיריון, העידו על כך). פתאום, בסקירה האחרונה (אתמול)- הוא גדל בעוד חמישה ימים (פער של שבוע מגיל הווסת!!!).
אני מודה שיש הרבה גבוהים במשפחה של בעלי, ויכול להיות שהוא באמת פשוט עובר גבוה. עם זאת, במשפחה שלי, לאמא שלי הייתה סכרת סמויה שהיא הייתה בהיריון איתי, ואבא שלי חולה בסכרת מסוג 2, מגיל 40- כך שהסיכויים שלי לפתח סכרת היריונית הם גבוהים משל הממוצע. זה לא אומר שבאמת תהיה לי סכרת הריונית- אבל לאור הנתונים אני נכנסת לקב' סיכון, ולכן אני אעשה בשבוע 24 בדיקת 100 גר' העמסת סוכר, ולא 50 גר'.
 
למעלה