זקוקה לעזרתכן

נעמוזס

New member
זקוקה לעזרתכן

הי בנות. בעבר לא הייתי מתחילה את היום מבלי להכנס לפורום ולשאוב כוחות ובינתיים כבר עבר זמן רב מאז אותה תקופה... ברקע- שתי הפלות, הומוזיגוטית ל- MTHFR ומטופלת בקלקסאן בהריונות (ע"י פרופסור קופרמינץ המדהים). יש לי שתי בנות- בת 6 ובת 3.7. ועכשיו- הריון נוכחי (??) בשבוע שעבר ביום שלישי בטא 23 ויומיים אח"כ בטא 57. התחלתי קלקסאן. מאתמול- דימום חזק מאוד (כמו מחזור)- באולטרסאונד ווגינאלי לא ראו שק ועובי הרירית 7 מ"מ... הרופאה סברה שאולי כימי. קופרמינץ חשש מחוץ ריחמי (בעדכון טלפוני)- הבוקר עשיתי שוב בדיקת בטא- מחכה לתוצאות וכוססת ציפורניים מרוב מתח.... יש לציין שההריון מאוד צעיר (שבוע 5 לערך). מישהי חוותה?? זקוקה להירהורים שלכן ולתובנות נוספות.... תודה למי שהקדישה מזמנה וקראה.
 

ספרקית

New member
ברוכה הבאה


אני מקווה שתקבלי היום תוצאות מרגיעות ומשמחות בבטא. עדכני אותנו.

לגבי בדיקת ה- US, לפי חישוב זריז, גם אם ההריון מתפתח, לא היו אמורים לראות עדיין שק (שק רואים מעל בטא 1000 ולפי חישוב הכפלות הבטא שלך עדיין לא אמורה להיות שם. במידה וההריון מתפתח, היא אמורה להיות היום רק בסביבות 500 ואולי אפילו פחות).

שיהיה בהצלחה. מחכה לעדכון שלך
 

נעמוזס

New member
תודה יקירה אבל.....

לא ממש הבנתי האם התוצאה 57 lu/L משמעותה 57 או 57000.....! גם אני חשבתי כמוך אבל הדימום כל כך חזק..... מה הסיכוי???
 

ספרקית

New member
למיטב הבנתי, התוצאה היא 57

דימום חזק באמת מפחית את הסיכויים אבל לפעמים יש הפתעות. גם אצלי היתה. ההריון האחרון שלי התחיל בדימום מטורף בשבוע 5. הייתי כל כך בטוחה שזה נגמר שאמרתי לבעלי שאין טעם שיגיע מהר מהעבודה כי ברור שאין מה להציל. הלכתי להיבדק רק אחרי שעות ארוכות ולמרבה ההפתעה ההריון המשיך בצורה תקינה. מקווה שגם ההריון שלך יפתיע לטובה


עדכני כשתקבלי תוצאת בטא.
 

ספרקית

New member
ראיתי באיחור. הצטערתי לקרוא


מאחלת לך שתצטרפי אלינו שוב בקרוב
 
למעלה