שוחררתי לבנתים..

פיקוס123

New member
שוחררתי לבנתים..


שלום בנות יקרות.

שוחררתי אטמול... ורציתי לכתוב לכן אבל היה לי בעיה עם תפוז, ועכשיו התעוררתי ובאתי לנסות שוב ולכתוב לכן...

אושפזת ביום חמישי בגלל כאבי בטן, גב וראש... וביום שישי התחרטתי שנסעתי בכלל למיון כי הרגשתי טוב, האמת רוצו לשחרר אותי ביום חמישי בערב אבל הרופא הבכיר יותר במיון החליט להשאיר אותי ללילה ולהתחיל בידקות, האחות במיון רצתה לקחת לי דם ואמרתי לה מראש יש לי ורידים דקים, עמוקים מתפלטים שמתחבאים ובקושי מצאה לי וריד והצליחה לקחת לי דם, ובסוף קראה לרופאה לקחה לי וריד דרך הכף היד שזה מה זה כואב והרופאה עישתה את זה יותר כואב וגם הכניסה לי ברדה/ברז עירי והעלו אותי למחלקה....עם הוראות לאיסוף שתן. הכניסו אותי לחדר והביאו לי כלים וניסתי לישון... ואני כבר מתורגלת בחלקה ומכירה את הנהלים והצות, הלחץ דם בסדר גם האיסוף, והרופא שלי היה כונן וצחקנו ביחד שהתעגגתי עליו אז חזרתי והוא רצה לשחרר אותי...כי כל הבדיקות בסדר, אין סימן לרעלת הלחץ דם בסדר אבל אני לא נוסעת בשבת, טוב אז מוצאי שבת, והיה לי טמרפ לישוב אחה"צ עם משהי עד לשער לפחות אבל אני לא נוסעת בשבת.... אז במוצ"ש ארזתי ועד הספקתי לאכול ארוחת ערב, ובעלי הגיע עם הילד ורצו למדוד לי לחץ דם פעם אחרונה והוא קפץ לי לממש גבוה ואמרו לי לנוח ולא ממש נחתי והיה יותר גבוה יותר ויותר כי בטח היתי בלחץ הסטרי ונשארתי שוב במחלקה....
ןממש התאכזבתי בבוקר הרופא שלי שוב בא ואמר שזה לא עסק ככה עם הלחצי דם הגבהיום האלה שתבינו אצלי 140/80 זה נורמלי הלחץ דם קפץ לי פעם אחת ל161/92 ופעם אחת ל173/95 ויותר.... והסביר לי ולבעלי שבלי השגחה ופיוקוח הלחצי דם העוללים לגרום לי לשבץ מוחי.... ומשם זה רק לנריוכרוגי.... ובעלי שאל על הוולד ושינתחו אותי כבר והרופא הסביר לו שאם אין צורך רפואי לא מנתחים סתם כי זה סתם נזק לגוף שלי ולעובר שצריך לבשיל כמה שצריך ולמשוך כמה שיותר זמן יותר טוב.... וכבר הקדימנו לנו את תאריך משבוע 39 לשבוע 37.... ובצהרים התחיכלו לתת לי כדורים. בערב ההרוים שלי הגיעו עם מחשב ניד שכתבתי קצת, ואחרי זה אני מקובלת טלפון מחברה שלי למה בעלי מבהיל את קבוצת הווסאטפ של השעור נשים... נאנחתי והסברתי לה את המצב שלי ושבעלי לחוץ יותר מיד ודואג לי.... והיא אמרה לי שהיא תכתוב הודעת הרגעה בקבוצת ווסאטפצ... אבל כמו שאני מכירה את בעלי וכל הרכלים בטח כל הישוב יודע על הלחץ דם ושבץ שלי... בעלי בטח סיפר לסיעת בגן של הבן גדול והיא כתבה בווסאטפ. שחזרתי לבית הקפוא, היתי צריכה לסדר אחרי בעלי, לסדר כביסה ולגלות שהחמוד ישן עם בעלי במיטה והרטיב ובעלי החכם לא החליף סדין כ חשב שזה יתיבש לבד.... אז הורדתי הכל כולל הסדין ויש כתם על המזרון אז הדלקתי מזגן שיישב את המזרון..... ולסדר כמה שאפשר את הבית מבלי להתאמץ. יש לצין שסוף סוף גמרנו לסדר את הממ"ד חדר של התינוק... ביקשנו ממשהי שתבוא לעזור לנו לסדר, הבגדים מכובסים, יש הכל, רק צריך להרכיב את העגלה. ואולי נשכור עריסה להתחלה מיד שרה.... ועכשיו אני צריכה להתפלל שאני ישאר עוד שבוע לפחות בבית אין לי כוח לחזור שוב למחלקה וגם לא רוצים אותי שם רק ללידה. יש לי ביקרות ביום ראשון הבא בפוריה, אמרתי לבעלי שיבטל את הביקורת בעפולה כי אין טעם שנסע לשם אם אין לי כוונה להתשפז וללדת שם.... ומצדי הוא יכול לנסוע להביא לי סנוביץ משם... חברה שלי כנראה אחת מן הקבוצת השעור נשים מארגנת לי היום בערב הפרשת חלה.....אז צריך להתפלל הרבה
שאני יעבור את השבוע הזה לפחות וצריך להגיד והלסביר לעובי כדורי שהוא צריך לחכות עוד שבוע ולא להיות בשבת בבית חולים ולתת לאמא שלו לישון בלילות... הרופא שחרר אותי עם כדורים ללחץ דם, וחבל שלא עלו על זה לפני שבוע שבועים, ועוד הרופא אומר לי שעלו טיפה את המינון, ואמר לנו לעצור בדרך בסופר פאום לקנות את הכדורים כי לא בטוח שיש אותם במרפאה בישוב שלנו, אז בעלי קנה אותם בקופ"ח בטבריה.

אוהבת אותכם בנות, וסליחה על החפירה הארוכה פשוט היתי חיבת לשפוך הכל מן הלב...למשהו שמבין אותי. ואל תתדאגו גם לחברות שלי במציאות אני חופרת הרבה ואני לא יודדעת איך הן עדין סובלות אותי....כי בעלי לא מבין אותי. והחמוד הקטן לא מבין למה אני בוכה. אני מנסה לחבק ולעודד אותו ולהסביר לו על התינוק שבבטן שהוא לא בשל מספיק וצריך עוד זמן בבטן ועושה לי בעיות..

טוב בנות, אני אוהבת אותכם!! סליחה על החפירה פשוט אני צריכה לפרוק מן הלב הכל... ורק לקבל חיבוק....
 

ספרקית

New member
אני שמחה לקרוא ששוחררת


כשהקטנצ'יק בבטן יגדל, יהיו לך המון המון סיפורים לספר לו על ההריון הזה

אני מקווה שתצליחי לעבור את השבועיים הקרובים ללא אישפוזים ושהפעם הבאה שתתאשפזי בבית החולים תהיה כדי ללדת

נשמע שעם כל הבלאגן שבעלך עושה לך שהוא באמת דואג לך. מצחיק שהוא הלשין עלייך בפייסבוק

שמחתי לקרוא שהחדר של הקטנצ'יק מוכן. עכשיו רק שיבוא כבר. אני חושבת שלשכור עריסה להתחלה זה רעיון מצוין. זה מאוד נוח.

תרגישי טוב ותחזיקי מעמד
רק עוד שבועיים!
 

פיקוס123

New member
בעלי... הפרשת חלה!


מי שלא מכיר את הבעלי הוא פשוט חייב לדבר עם כולם על כל דבר שבעולם ולא מסוגל לשמור סודות ואי אפשר לספר לו כלום.... בשבת שהיתי מאופשזת אמרתי לרופא שישלח אותי הביתה להיות עם הילד ויאשפז את בעלי והוא מה זה צחק ואמר שזה רעיון טוב אבל הבעיה שאם ירשמו במחשב שם של גבר המחשב יזרוק אותו החוצה אז לא יאשפזו אותו במלקחת ילדות אולי במחלקה האחרת רחוק ממני...

ובגלל ההודעה בוואסטפ אחת הבנות מרכזיות החליטה לארגן לי הפרשת חלה+שעור נשים. בתקוה שזה יעזור, ואם יש למשהי שם שתעביר לי עד שעה 20.00 בערך ואני ירשום. לפחות ביטלנו למחר את התור במעקב בעפולה, אחרי הנכאס שהיה לי שם לפני שבוע אין טעם שניסע עם יש לי תור ביום ראשון בפוריה לאור העובדה שהיא רוצה לאשפז אותי לקראת הלידה ובעוד שפגשתי בפוריה משהי מעפולה שבאה בכוונה ללדת בפוריה ואומרת שהמחלקה שם מגעילה ודוחה ובפוריה הרבה יותר טוב וגם גיסתי באה במיוחד מאזור קרית שמונה לפוריה בכונה ללדת.
 

פיקוס123

New member
אטמול

שלום בנות, כמו שכתבתי אטמול קבוצת השעור נשים עשתה לכבודי הפרשת חלה, הן עושות בדרך כלל שמשהי מגיעה לחודש תשיעי, אני כמעט שם... היה נחמד. לא בכיתי כמו שחשבתי, חברה אחת באה עם אוטו לקחה אותי הלוך חזור מן הבית שלי לבית של חברה שלי שאצלה היה השעור, ביקשתי מעוד חברות שלי שיבואו לשעור והפרשת חלה אחת מהן נדבה את הבית שלה הבנות שלה ישנו והבעל עבר לחדר שנה, והשניה לא ידעה בכלל שיש שעורי נשים כאלה ונורא נהנתה. בדיוק סימתי להשכיב את החמוד שלי והסברתי לו שאני הולכת עם כמה אמהות לשעור ואני חוזרת... היה נחמד בסה"כ אחרי כמה כמה דקות של שיחה והחלפת מתכונים וריכלות קלה המרכזת השעור פתחה ואמרה שזו שהכינה את הבצק לבן הקטן שלה עלה החום אבל שלחה את הבצק עם בעלה.... היה ערב נחמד בסה"כ, אחרי שהחזירו אותי הביתה אמרו לי שאני יחכה ויביאו לי חלות ביתה. באמת הביאו לי והיתי מספיק עיפה כדי ללכת לישון.

אבא שלי הצליח להעביר לי את הכורסת טלביזה שלהם שהיתה בחדר משחקים אצלם בבית שאני יכולה לנוח ולישון מול הטלביזה כי לפעמים קשה לי לשכב במיטה. אני לא יודעת למה אבל קשה לי לישון בלילות ואני פוחדת ללכת לישון יותר מדי ביום כדאי שאני יהיה עיפה בלילה.

יש לי רק עוד שבועים לסחוב!!! ביום ראשון יש לי ביקורת בפוריה, היה צריך להיות לנו תור היום בעפולה ואמרתי לבעלי לבטל אין טעם שניסע לשם אם אני לא משתאפשת ויולדת שם. אני צריכה לגמור לסדר את התיק אישפוז להכין תיק לעובי כדורי לשחרור שלו. נכון שיש עוד זמן אבל אצלי אי אפשר לדעת שום דבר.

מקוה לשרוד....
 

ספרקית

New member
ברור שתשרדי


החזקת מעמד עד עכשיו... שבועיים זה קטן עלייך

אני שמחה שנהנית בערב הפרשת החלה.
נסי לנוח ולא להתאמץ יותר מדי.
 
למעלה