משתפת במצבי

משתפת במצבי

אתמול בבוקר עשיתי מוניטור שיגרתי של הריון בסיכון בקופח. היו מעט האטות בדופק כשהיו התכווצויות קלות אז הפנו אותי למיון. הייתי שעות במיון יולדות ועשו לי הרבה מעקבי מוניטור וכמובן אולטרסאנד. הכל היה תקין ואחהצ רצו לשחרר אותי. הייתי מבוהלת מכל הסיפור וממש התעקשתי להתאשפז ללילה להשגחה. ניסו להגיד לי שזה מיותר ואני הסברתי שעם חרדות אי אפשר להתווכח וברגע ששמעו את כל הרקע שלי הבינו ואמרו לי שאיך שאני מרגישה. שמבחינה רפואית יכולה להמשיך את המעקב בקהילה אבל אם ירגיע אותי להישאר כאן בלילה אז בסדר. כמובן שלא ישנתי כל הלילה. כל הזמן עקבתי אחרי תנועות. הבת הבכורה שלי בת ה12 סימסה לי כל הערב ובכתה. מוצפת לגמרי ומפחדת שהתינוק ימות כמו שקרה לתינוק הקודם. הסברתי לה שאני זאת שהחלטתי להתאשפז בגלל הפחדים שלי ונתתי מקום לפחדים ולבכי שלה. זה פרץ אצלה אתמול במלוא הכאב. הבנתי עד כמה ההריון הזה מפחיד גם אותה וכמה היא רוצה בזה. הלב שלי נקרע. והבן הקטן בן ה6 אמר לבעלי שהוא רוצה שכבר התינוק יצא. בעלי חשב שאולי הוא חושב שהגיע הזמן כבר ללדת ובגלל זה אני בביהח והסביר לו שיש לי עוד זמן. ובני אמר שהוא יודע אבל הוא לא רוצה שהתינוק ימות בבטן אז שיהיה כבר בחוץ.. מה אני אגיד לכם? נשארו לי 6 שבועות עד לזרוז. המתח והחרדה אצל כולנו בעלייה והאשפוז הזה הציף אצל כולנו את מה שקרה לפני שנתיים. אז הייתי באשפוז שבוע וחצי עד שהוחלט להפסיק את ההריון ולעבור לידה שקטה בשבוע 33. כמה זה משפיע עד היום.. כמה זה ישפיע לנצח על כולנו..
 
ללכת על קרח דק

אני מכירה היטב את ההרגשה הזאת שהקרקע שנראית לכאורה שוב יציבה מפתיעה ומתפוררת מתחת לרגליים ואנחנו נופלים שוב בהפתעה גמורה. וגם ההפתעה בעצמה מהנפילה מגבירה את עוצמת הרגשות.
מהטרגדיה המשפחתית שלנו אני יכולה בחלט להבין שאחד הדברים הקשים ביותר הוא התתמודדות עם הקושי אצל הילדים. כמו ראי שמכפיל ומעצים את הכאב והאובדן שלנו.
אין לי עצות או המלצות רק חיבוק מבין.
 

ספרקית

New member


וואו, כל כך כואב ומורכב. מדהימה אותי הרגישות של הילדים שלך. אני שמחה לקרוא שהם מאפשרים לעצמם להציף החוצה את הפחדים ולקבל מכם תמיכה.
היה לי עצוב לקרוא כמה מורכבת ההתמודדות שלך. את צריכה להתמודד עם הפחדים והחרדות שלך ועדיין להשאיר המון מקום כדי שתוכלי להכיל את הפחדים והחרדות של הילדים. זה נשמע מתיש ועמוס כל כך.
הלוואי והיתה דרך להטיס את השעון קדימה ולהעביר לך מיד את ששת השבועות הבאים

שיהיה המשך הריון בריא, תקין ורגוע עד כמה שמתאפשר. שולחת לך המון המון כוח
 

פיקוס123

New member
מזדה איתך


באיזה שבוע את? גם לי עד היום שבוע 35 יש לי חרדות, ואני לא ישנה בלילות, כולל באשפוזים שלי, ואפילו פעם אחת אמרתי לאחות טיפת חלב בישוב שלנו שדברתי איתה שאני רוצה לעשות מוניטור רק בשביל להרגע.... ושלא תחשוב שאני משוגעת אז היא אמרה לי שאני נורמלית..... למרות שזו בדיקה מעצבת..
הכי מצחיק שאצלי עד שהיתי מתרגלת למעבר של בית/בית חולים גילתי שאני מעדיפה את המיטה של הבית חולים שאפשר להרים את הראש והכי חשוב נמצאים לבד במיטה! כי אם בעלי מיטה אני לא יכולה לישון טוב.... כנראה שאני יצטרך לזרוק אותו מן המיטה שיעבור לסלון כדי שאני יכול ישון טוב....
 

שירהד1

Member
מנהל
אויש. כמה שהכל קשה...

מחכה איתך בכיליון עיניים עד לסוף הטוב. תחזיקי מעמד!


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 
למעלה