היי

בראדשו00

New member
גם אני לא כתבתי כאן המון זמן...

מס' נקודות

לא הייתי עושה הכללה לגבי אימהות. אני באמת מאמינה שיש אימהות שיש להן עולם ומלואו של עיסוקים לא רק בתחום של הילדים (אני חושבת שקאלה נתנה דוגמאות רבות לכך). ויש אימהות שפחות.. יש לי חברות שהן אמהות ויש להן מגוון רחב מאד של עיסוקים, תחומי עניין, תחביבים ועוד ויש לי חברה שהיא אמא שלא מוצאת את עצמה כ"כ... יש כאן גם מרכיבים אישיותיים בעייני.

יש לי גם חברות שאינן אימהות שאותו כנ"ל יש להן חיים עשירים ומלאים או שפחות.. בעייני יש כאן הרבה מאד מרכיבים.

לעשות אידיאליזציה להורות היא גם לא נכונה כי היא טומנת בתוכה גם קשיים וגם דברים טובים. אותו כנ"ל בבחירה לא להיות הורה - יש בה גם היבטים שמקלים על החיים, אך יכולים להיות בה גם הפסדים.... אז לא הייתי "מאדירה" שום מצב לכאן או לכאן...

אני לא אמא (בקצרה..הגעתי לפורום לפני 9 שנים לאחר בעיות פיריון וכן לבטים גדולים מאד אם בכלל להיות אמא ולאחר התלבטויות/התייעצויות ועוד.. החלטנו שנינו שאין רצון מספיק חזק על מנת ללכת על טיפולים מאד ספציפיים שהיינו צריכים)

באשר לאימוץ? אני מאד תומכת אך זה אותו כנ"ל בעניין ההורות שכן התפקיד לא שונה מאם ביולוגית למעט ההיריון והלידה.

אני חושבת שהייתי ממשיכה לצאת עם הבחור ורואה מה מתפתח אצלך בכלל גם בקשר איתו ולא מלחיצה את עצמך לאחר מספר דייטים בלבד.. אני לא רוצה להישמע קלישאתית "את רק בת 30".. אבל אני באמת מאמינה שהחיים דינאמיים אני גם בהחלט מאמינה שאפשר להחליט שלא מתאים.....

מה שלא תחליטי אני מאחלת לך בהצלחה
 
בראדשו


 
אני רק אעלה לך נקודה נוספת למחשבה. ילד משפיע על זוגיות

ובדרך כלל בצורה מאוד שלילית. לא לחינם רוב הגירושין מתרחשים אחרי הולדת ילד ראשון.
רוב הסיכויים שגורל זוגיותך יהיה די דומה, גם אם לא תתגרשי. רק שמזוגיות לא מתפקדת ניתן להפתר מילד לא כל כך. מה תעשי אם תביני שאת תקועה במערכת יחסים לא משהו עם ילד פשרה?
 

evanescent

New member
גם אם נניח שזה נכון

שרוב הגירושים מתרחשים אחרי הולדת ילד ראשון לא נובע מזה שרוב האנשים מעדיפים כבר לא להיות עם בני זוגם לאחר הולדת ילד. על מה את מבססת את זה שרוב הסיכויים שהזוגיות שלה לא תצליח?
 
נא לפתוח את העיניים או להרכיב משקפיים כי לא כתבתי בשום מקום

שהזוגיות שלה לא תצליח. כתבתי שלפי העובדות בשטח לרוב הזוגיות נפגעת אחרי הולדת ילדים, וגם לה יש סיכוי לא קטן בכלל שזה יקרה. אז כדאי (לפני שמתפשרים על הילד כדי לשמור על הגבר בחייה) לקחת בחשבון שאחרי שילד פשרה הזה יוולד הזוגיות שלה תשנה ולא לטובה. כי גם מי שהעדיף לא להתגרש ולהשאר בזוגיות גרועה, הוא ממש לא נשאר מאושר.
אבל כמובן תמיד אפשר לטמון את הראש באדמה, זה בטח יפתור הכל.
 

KallaGLP

New member
נכון שבחלק מהמקרים הזוגיות נפגעת

אבל למה לרוב? עובדות בשטח של מי? אישית אני מכירה מקרוב יותר זוגות שהזוגיות שלהם לא נפגעה מאשר כאלה שכן. הרבה יותר. ולדעתי ברוב המקרים שבהם הזוגיות נפגעה אלה מקרים שבהם מלכתחילה המצב לא היה אידיאלי ולא הייתה התאמה אמיתית, אך כל עוד לא היה צורך במאמץ מיוחד ושיתוף פעולה בעניין חשוב אפשר היה להחליק על זה, אבל בשעת מבחן האמת יצאה לאור.
 

evanescent

New member
עכשיו מ"רוב הסיכויים"

עברת ל"סיכוי לא קטן בכלל"? תחליטי מה את טוענת ואז נדבר. אני שאלתי על מה את מבססת את זה שרוב הסיכויים...אז עכשיו את חוזרת בך מקביעה שאלו רוב הסיכויים?
 

evanescent

New member
ומי טומן את הראש באדמה לדעתך

מי שמעזה להתיעץ פה על אם להביא ילד בשביל זוגיות או מי שמעזה לשאול אותך על מה את מבססת את דברייך? כי שני הדברים לא נראים קשורים לטמינת ראש באדמה אז לא ברור למי ההמלצה בסוף התגובה שלך נועדה.
 
למעלה