נמאס לי מאתרי היכרויות :(

ANGELA9

New member
ולכן הצלחתי להגיע אליכם, אהבתי מאוד את הנושא

ולדעתי זה כואב כשיש צורך בבן/בת זוג לחיים משותפים ולא מוצאים, ותכניסו אותי למועדון "הבודדים" חחחחח, אחרי 10 שנות גירושים לא מצאתי את האחד שלי........................
 

efroch99

New member
ברוכה הבאה


השרשור הזה כבר לא קופץ, אבל את מזמנת להשתתף איתנו בשאר הדיונים...
 

batkola

New member
תודה

הייתי מוחקת גם את ההודעה "הפער" - של איזה מאותגר שרצה להכיר לי "גמד מכוער ואידיוט". זה כמו להיחשף לאיזו שכונת פשע, בחיי.
 

mishi777

New member
אותי הכי מעצבן באתרי הכרויות זה:

שקשה למצוא מישהו רציני......הרבה רוצים רק סקס סקס סקס וסקס
 

Loliath

New member
את מצחיקה אותי!

למה שגבר שווה (שיודע גם שהוא כזה) ירצה מישהי מעל 30 (שלא לדבר מעל 40). עם כל הכבוד, יש גבול לכל תעלול. אישה בת 40 נראית בת 40. אישה בת 30 נראית בת 30. עלינו הגברים לא קל לעבוד בנושא הזה. אנחנו לא צריכים לדבר ו"להכיר" מישהי לפני שאנחנו נמשכים אליה. זה קורה תוך שבריר שניה. לסיכום - את חיה באשליות. לכי לשחק בבריכה שלך (גברים באזור 60) ואל תפריעי לנו עם הפנטזיות ההזויות של בנות גילך. דעי דבר אחד - הדבר הכי עצוב כשאתה נכנס לפאב זה לראות את הרווקה הבודדה התורנית, לבד, עם כוס יין אדום שולחת מבטים לכל אחד שנכנס. כבר למדתי לא להסתכל לה בעיניים. ביי לך.
 

batkola

New member
ואתה מגעיל אותי

בכל מקרה, ממש לא חסרים לי מחזרים מבחינת כמויות - וגם צעירים בהמון מגילי, יש בעיה עם איכות או רמה אישית. וכן, מעדיפה מישהו בערך בגילי ולא צעיר ב 10 או 20 שנה, אבל גם בטח לא מבוגר ב 10 שנים .. ובטח ובטח לא עם רמה אישית כמו זו למשל שאתה ושכמותך מציגים... תודה על ההמחשה של הנקודה, אגב :)
 
למעלה