נמאס לי מאתרי היכרויות :(

אני לא כל כך מאמינה בצמיחה ביחד הזאת

אני חושבת על עצמי בגיל 20 ומשהו, הייתי עם חבר כמה שנים ורציתי לקשור את גורלי בגורלו מפני שפחדתי מאוד מלהיות לבד וידעתי שכאשה צעירה אבל כזו שלא נהיית יותר צעירה (כפי שהובהר לי במשפחה), אני צריכה גבר לידי כדי להיחשב בסדר. לא רוצה לחשוב איפה הייתי היום אם הייתי נישאת אז ויולדת. הוא לא רצה ילדים וידע שהוא לא רוצה (מה שהפחיד אותי מאוד, איך יכול להיות מישהו שלא רוצה ילדים?) אבל מה אם הייתי נכנסת להריון בכל זאת? וגם, לכל אחד/ת הבעיות שלו/ה, קשה להפריד, צריך להיות במודעות עצמית גדולה כדי לעבוד על דברים לחוד, כדי לדעת לא להשליך מהבעיות שלך על האחר. אולי כי לא חוויתי זאת אני לא מאמינה שאפשר לגדול ביחד, רק לחוד, ואז להיפגש.
 

luliy

New member


 

1crazyhorse

New member
אפשר לגדול ביחד אם אין אגו. כלומר אי אפשר


לדעתי ומניסיוני אי אפשר אחרת - קודם לחוד, רק אח"כ ביחד.
 

Legato

New member
כן,

בן אדם "על הנייר" ובן אדם במציאות זה שני דברים שונים... גם אם כל הפרטים שהוא נותן נכונים.
 
עצם זה שאין היכרות מוקדמת, שאין עבר כלשהו

משותף, עושה את דרך ההיכרות הזאת לקשה.
 

Legato

New member
נכון, ועם זאת,

אם אחת מהמטרות שלך בחיים זה למצוא בן זוג (אני מודה שבמקרה שלי לא כל כך), אז צריך לצאת ולנסות. כי מה לעשות, להכיר מסיטואציה קודמת זה מקסים ורומנטי וחשוב, אבל לא תמיד יש את הפריבילגיה הזו.
 

e s t a h

New member
השרשור הזה מלחיץ

רק מלקרוא אותו החלטתי לסלוח לבעלי על זה שהוא עיצבן אותי הלילה ולהפסיק לאיים עליו בפרידה (הוא החליט שבא לו לישון כפיות, מה ששנוא עלי!)
 
הצד
שלו

קודם כל מישהו היה צריך לחשוף את הבעיה הזו,כבוד. ומעבר לזה,נכנסת פעם לאתרים האלה כגבר?,קודם כל אנחנו מרגישים כאילו באמת מעניין מישהו שנכיר את אהבת חיינו,מפרגנים לנו כל כך,האתר ממש אוהב אותנו...פשוט אידיליה,אנחנו מתקשרים עם עשרות בחורות ואפילו לנו קשה לבחור-כולן כל מתוקות ונחמדות,סקסיות ומדהימות להפליא,יוצאים לדייטים כחול על חוף הים..... ושנגמר החלום והמציאות מתחילה מגלים אתר שחיב סרט שאני חייב לו כסף,המון כרטיסים פיקטיביים של נשים (ובטח גם גברים) ולגבי שאר הכרטיסים (כמובן שיש יוצאות מן הכלל)מרגיש כאילו מדובר בתנאי קבלה לאוניברסיטה ועם כבר החלטתי לגשת ללימודי תואר ראשון איך אני אעשה את זה:אשלח פרח או קריצה?ואני כבר החלטתי לפנות אלייך כי אצלך הלימודים הכי משתלמים והדרך אל התואר הנכסף(זוגיות)מתאים לי מבחינת עלויות ותנאי קבלה ואני הולך על זה,ראי פרק פרחים ןקריצות(אני מקווה שזה במהדורה הקודמת של האתרי הכרויות כי שנים אחרוה הדרתי את רגליי גופי ושכלי משם). אז עם מה זה משאיר אותנו,עם זכרים עצבניים מתוסכלים חרמנים,ונניח שכבר איכשהוא לא נתקענו בלולאת האין מוצא של אתר ההכרויות והלכנו למקומות אחרים כדי להכיר בהם,זה לא יהיה בדרך הנכונה בכלל בשום צורה,ועל מה אני מדבר,על זה שלהכיר בחורות היום זה רק באינטרנט-יצא לך כגבר לשאול בחורה מה השעה היום ולהגיע איתה למערכת או למשהו שנקרא או מוגדר כזוגיות,זו היסטוריה עתיקה ומדע בדיוני U NAME IT . ואם זה רק באינטרנט,איך בעצם עושים את זה בלי להיות שטחי,בלי תמונה שלי מגיל 15 שלא צמח לי עוד זקן ושפמפמם בתולי ובה אני נראה כמו בראד פיט או בחורות שנראות כמו דוגמניות בגיל 12 עם 30 ק"ג פחות ממשקלן וללא שיער לבן או לפני ניתוח אף? לא שאני ספקן....אני פשוט לא אוהב ואף מתעב את השיטה החדשה,רוצה לשבת לקרוא ספר על שפת הים ליד מישהי ועל הדרך לבקש ממנה שתלווה לי תסימניה שלה לרגע כי אני הולך לשרותים,לשחות ו\או לקנות משקה לי ולה בלי שאקבל תשובה מתחמקת או דוחה לכיווני במיידי. לא מקבלים צאנס על כלום היום,ובטח ובטח מרחק,זה אחד הדברים היותר מהותיים.....וכותבת ההודעה המקורית יודעת את זה,רק שאין מרחק לאהבה.....פשוט אין. ותאכלס,אם את נמצאת עם השקפת חיים יחודיית של אישה שלא רוצה ילדים,תושבת ירושלים במיקומך וקוטרית על נושא ההכרויות,אז הבעיה היא בך........והציניות המתבקשת היא במתכוון רק כי אנשים באמת מייחסים חשיבות גבוהה לעובדות היבשות! ומה שחסר זה הזרימה לכיון הכרות בלתי אפשרית-שם תהיה האהבה האמיתית שלך שלי ובשאיפה של כולנו. ותשאירי פה טלפון או אימייל שלך,מצאת חן בעיניי מאד באופן כתיבת הדברים ונראה שאני יכול לעמוד בתנאי הקבלה של האונברסיטה שלך,או אני או מישהו אחר
ובהצלחה,כתבת באמת יפה!
 

Nimrodster

New member
גם מהצד הגברי זה לא פיקניק


אני מתל אביב, וכמו שכבר כתבו לך, זה שסטטיסטית יש כאן יותר אופציות לא הופך את זה לקל יותר. קודם כל משום שיש יותר תחרות ואני חושד שלבנות כבר די נמאס שמתחילים איתן על ימין ועל שמאל, אז הן אוטומטית העלו את הרף. שנית, משום שיש חוקי "משחק", וצריך להכיר אותם ולהתחבר אליהם. ואם לא גדלת עם המשחק הזה, אתה אוטומטית בעמדת נחיתות. בכל הנוגע לאתרי הכרויות - הייתי חבר בשלושה, ואפילו שילמתי על זה כסף. אחרי שנתיים, אני חבר באחד, הוא חינם, ואני לא מתעסק איתו יותר מדי. למה? כי במשך שנתיים ימים קיבלתי שלוש פניות מבנות, ואף אחת מאלה שפניתי אליהן לא חזרה אלי. בכלל. אני חושב שזה כי באתרי הכרויות, כמו שכתבת, הסינון הראשוני הוא על פי תמונה, ואז לפי גיל, ואני חושש שנפלתי בשתי הקטגוריות, אף שכנראה שדווקא הייתי צעיר מדי. הפתרון שלי הוא בלית ברירה להפוך את אתרי ההכרויות למקום האחרון בו משתמשים. צאי. תדאגי לעצמך לסיבות להיות במרכז. קחי כאן חוג, תצאי לרקוד, תעשי דברים. אין דרך אחרת, אתרי ההכרויות בעיקר מוכרים אשליה.
 

אלמוג153

New member
אני חושב שאת

עושה קצת עוול לעצמך... ראשית, את לוקחת את אתרי ההיכרויות יותר מדי ברצינות. הרי כבר בכניסה לכרטיס שלך אנחנו יכולים לראות שם, גיל ותמונה...את יכולה להתייחס לכל נתון כנתון רציני? הרי אם כתבתי על עצמי נראה טוב, מתחשב, רגיש ואוהב זה אומר שאני באמת כזה?, זה קונה אותך? כי רוב הכרטיסים הם כאלה אבל לא כולם כאלה... הרי את צעירה וסקסית...אבל לרוב, באתרים הללו אנשים לא מגיעים תמיד באמת כדי למצוא אישה לחיים..זה למצוא קצת אקשן, סקס מזדמן ולאנשים אמיתיים באמת, אין יותר מדי מקום שם... שנית, דיברת כאן רק על אתרי היכרויות..מה עם מעבר...מה עם להפסיק להחביא את עצמך מאחורי המסך...אם את נראית טוב, אז תפגיני את יופייך...את יודעת כמה פעמים ראיתי תמונות הכי ברורות בעולם ובפועל, הבחורה הייתה נמוכה, רחבה, ושונה ל-ח-ל-ו-ט-י-ן. אז לשפוט לפי תמונה זה קשה. את יכולה להיות קוגרית וגם לצאת עם בני גילך אבל לתלות את יהבך שם...תשכחי מזה. אני אומר, אם את רוצה להתייאש, לפחות שתהיה לך סיבה מוצדקת (ורמז, אתרי היכרויות זאת לא סיבה מוצדקת). למה קשה להשתדך? גם בגלל מה שאמרתי לך ב"שנית". הרי פעם, לא היו מחשבים ואתרי היכרויות. ואני לא מדבר על "למצוא מישהו נחמד, להתחתן ולהביא ילדים לעולם" או איזה שידוך. אני מדבר על הזמן הזה שכולם יצאו החוצה כדי להכיר...יצאו לדיסקוטקים, הכירו פנים מול פנים...מה יותר טוב מזה? זה ה"אולד והניו פאשן"... זה הכי שווה. כל מי שהיה גר בחור, היה יוצא למקום מרכזי ואז כל האזור היה פוגש את כל האזור. היום, למה לי לצאת? בואי נישאר בבית, נדפוק טייטל באתר היכרויות ונחכה לפניות...ובגלל כל הוירטואליה הזאת, זה יותר קשה...סביר להניח שאם היינו נפגשים בפאב, לא הייתי ישר שואל לגילך..במינימום הייתי שותה איתך בירה... ובתוכנית "שלוש", תודי שזה היה מאולץ...אני ניסיתי לרגע לדמיין את עצמי במקום אחד מהם...זה כ"כ לא אני...להתייפייף מול מצלמה ולומר לה כמה שאני אוהב אותה..זה מאולץ, כמו כל תוכניות הריאליטי העוסקות בזיווגים...אבל הפירסום הזה ימציא להן בני זוג...הניחו שם שלוש בנות ובאים לראות אותן בנים שנראים טוב, עשירים מחו"ל...זה אמיתי? זה קשקוש ולקחת את הכישלון שלהן בתוכנית ולחבר את זה לאתרי היכרויות ואת זה לחיים, זה קשקוש אחד גדול. בתור מישהי שאני מאמין שהיא עם ראש רציונלי על הכתפיים, את תדעי לעשות את ההבחנה בין מציאות לדימיון.
 

batkola

New member
אוי ואבוייייי

אפשר למחוק את זה משם ?? ראיתי פתאם הודעות בסגנון פח זבל, ואז הבנתי... כמה נוראי.
 

efroch99

New member
היא כבר לא שם

כידוע מדובר בתכנים משתנים. זה רלבנטי בערך לשעה 10:00 בבוקר. בפעם הבאה, אם את לא רוצה קידום, את יכולה לסמן בהודעה שאת פתוחת "לא לקידום בראשי" (יש אופציה כזאת).
 
למעלה