נמאס לי מאתרי היכרויות :(

batkola

New member
גם בנות דורשות שתהיי צעירה ב 10 שנים ?

איך ייתכן ? אם כי מבינה לגבי כל שאר הקריטריונים והתיסכולים מעולם ההיכרויות הוו'בי. בזה ממש אין אפלייה ..
 

noga ke

New member
לא יודעת אם דורשות

אבל משום מה פונות אלי נשים שההפרש בינן לבין אמא שלי הוא בערך עשר שנים. אלוהים יודע למה. וכן, סיים סיים..
 

cargo66

New member
אז אולי תשדכי אותן לאמא שלך?


 

isola bella

New member
היי batkola


אני יותר ממזדהה איתך, אני ממש 'חיה' את זה לצידך
* הרבה מדי גברים חושבים שיש להם עליונות גילאית ופונים לנשים שצעירות מהן במס' שנים זה די לא שכיח לקבל פניה/מענה מגבר בסביבות הגיל שלך..., * כנראה יש יותר פנויות מאשר פנויים * קשה עד מאד להשתדך בדור הזה מכל מיני סיבות מה עושים? מה אני עושה? אני אישית החלטתי - בפרט לקראת יום הולדתי ה 40 שיחול בינואר הקרוב ואשר יפתח לי עשור חדש - ש nough is enough אני אומרת די לעשור וחצי של אומללות עקב ה'אין בן זוג בחיים' יהיה מישהו מה טוב, לא יהיה מישהו גם בסדר אני שומרת על כל האופציות הטבעיות פתוחות להיכרויות - חברים,מכרים,עבודה,טיולים וואט סו אבר עד כמה שיצא לי - אבל לא מוכנה יותר להמשיך ולנסות ולהכיר בדרך שאולי הוכיחה עצמה טובה למתי מעט אבל לי באופן אישי לא הפסיקה להסב לי בעיקר עוגמת נפש ופיחות משווע בערך העצמי (כשדוחים אותך-מאכזבים אותך-פוגעים בך בכל מיני דרכים עשרות פעמים אז מגיעים למסקנה ש'די!!! לא עוד!!!') אותה דרך שפגעה בי כל כך ופוגעת בהרבה אנשים היא אתרי היכרויות באינטרנט לסוגם!!! הסיבות רבות ומגוונות. אני מאמינה שמי ש'צריכה להכיר' תכיר. נכחתי בחיי בלא מעט חותונות ל חברות לשעבר (מעל 10!!!) ואף אחת לא הכירה את בחיר ליבה דרך אתר היכרויות...וכן יש כאלו שמכירים אבל הם כל כל מעטים וברי מזל... . צר לי שאיני אשת ניחומים איזולה בלה
 

batkola

New member
סומכת ידיי

ממש על כל דבר שכתבת. ולחיי העשור הנפלא שבדרך !! עם הנאות וחיים בלי קשר לעם או בלי.
 
צרת רבות...


לא מצאתי בינתים שום פתרון חוץ מלהכנס לעתים רחוקות ולא לחשוב על העניין הזה יותר מדי.
 

batkola

New member
נכון

זה גם הפתרון שלי, וגם: לעשות המון דברים שאני אוהבת - זה תמיד מושך אנשים אלינו. זה רק דורש שיהיו איזשהם אנשים בקרבתי, אנשים קצת מסוגי, נגיד לא רק חרדים וערסים, כדי שימשוך את הנכונים :)
 

soren k

New member
כנראה שזה אצל כולם ולא רק אצלך

בהרבה מהמקרים מאתרי הכרויות יש הרגשה מרירה... כי אי אפשר באמת לתפוס את ההוויה של מי שרואים בכרטיס. משתמשים בכל מני הנחות, בוחנים לפי כל מני פרמטרים כמו גיל, מקצוע, טעם במוזיקה (במקרה שלי) ועד ועד וברוב הפעמים זה שטות מוחלטת... אבל אין ברירה אחרת לפחות באתרי הכרויות. זה עולם מאד מתסכל. במובן מסוים נראה לי שזה הוריד את הסיכויים למצא זוגיות, כי כשהחלו אתרי ההכרויות לפעול פחות מנסים לפעול בדרכים אחרות.... אבל על תשכחי שלא הכל שחור כמובן, אחרי הרבה נסיונות מתישים לפעמים יש הצלחות. יש לי חבר טוב שמצא את זוגתו דרך אתר כזה והיום הם כבר נושאים... אז לא לומר לגמרי נואש... :)
 

batkola

New member
אני מכירה כמה זוגות

מוצלחים מאד שלא היתה שום דרך שיכירו לולא האתרים. הם גם היו אנשים שממש לא פגשו ככה יותר מידי בני אדם, כך שהאתרים ממש התאימו להם. ואתה צודק בעיני לגבי האבחנה שהאתרים הורידו את הסיכוי למצוא זוגיות בגלל הקלות שבנוחות המזוייפת. אבל יש לי גם אמונה שאנחנו דור קשה בשידוך.
 
חבר טוב שלי הכיר שני בני זוג באתרים כאלה

אמנם בגרמניה. מערכות יחסים של כמה שנים.
 

cargo66

New member
מה זה דור קשה בשידוך?

וגם אני מירושלים וגם לי נמאס מאתרי ההיכרויות
. למרות שפעם הכרתי כך בחור שהיה חבר שלי למשך 3 שנים - אז דווקא יש לי ניסיון לא רע עם זה.
 

batkola

New member
נראה שכך היום

ממה ששומעים מדיווחי ההורים לעומת מה שקורה היום, הפער הוא מטורף. יש גם מקבילה לדעה הזו בעולם הקבלי אני חושבת. בדור ההוא היו נפגשים בצבא ומתחתנים בגיל 20-24 גג. היום הגיל קפץ בלפחות 10 שנים (בקבוצות מסויימות) - כלומר אם תקחי גיל חתונה של הורים לעומת ילדיהם - הפער אדיר, והיום יש בעיה מוטרפת במציאת ה"מתאים" או ה"מתאימה" לעומת אז שכאילו התאהבו בגיל מוקדם וזהו, לא חשבו המון על זה לא חוו כל כך הרבה עד ש.. ולגביך - אם הכרת חבר של 3 שנים מאתר היכרויות - המדיה באמת היטיבה איתך :) לדעתי אין הבדל איפה נפגשים או מכירים - באתר היכרויות בסופר, ברחוב או אפילו בספיד דיט - אם משהו נתפס, אז זהו, העבר בעבר.
 

cargo66

New member
אולי את צודקת

נדמה לי שזה קורה בגלל שאנחנו, הדור שלנו, פחות לחוץ מחד ומאידך נדמה לנו שיש אפשרויות בלתי מוגבלות לכן אנחנו לא ממהרים להחליט ולקבע בחירות וכך בעצם יוצאים מופסדים כי מפספסים אפשרויות וממשיכים לחפש כל הזמן.
 
אבל למצב של הדור הקודם לא הייתי רוצה לחזור

לא היה מתאים לי להיות נשואה + ילדים בגיל צעיר כל כך. וזה מה שהיה קורה אז. בדור הקודם ובזה שלפניו. אני רואה וראיתי את זה במשפחתי ויודעת שלא אלה החיים שהייתי רוצה לעצמי.
 

קריסטה

New member
נכון, אז אנשים חונכו לא לחשוב יותר מדי

למצוא מישהו נחמד מספיק, להתחתן ולעשות ילדים.
 
וזה מוביל לחיים עם מישהו במשך שנים רבות

ומין התרגלות כזאת, מין בסדר כזה - התחלנו אז נמשיך. וחוסר יכולת להיות לבד, לא מדברת על חיים לבד, אפילו לעשות פעולות שבעיני הן טריוואליות ללא בן הזוג. או מצב שבו אחד מבני הזוג יורד על השני באופן קבוע בפומבי, עשרות שנים, והם נשארים ביחד.
 

batkola

New member
תארו לכם את ההורים שלכם באתרי היכרויות ??

:))))))) נגיד שהם לא היו מתחתנים בגיל 20-25 כמו כל הדור ההוא, איזה מצחיק היה אם היו מפתחים מודעות, הולכים לפסיכולוג, מתלבטים ושואלים את עצמם המון שאלות, השיער היה מאפיר הום היו יוצאים לדיטים ומואסים בהם וכולי. אין מצב ששני ההורים שלי היו מתחתנים מהר אם הם היו בדור של היום....
 

prizman

New member
מאוד מוזר

אבל ההורים שלי חשבו רבות לפני שהתחתנו, הסתדרו יופי בלי אתרי הכרויות ובגילאי 30+ ואפילו הייתה להם מודעות. לפסיכולוג גם אני לא הלכתי ואני לא חושב שזה מצרך הכרחי.
 
מסכימה

מאידך זה בהחלט נכון, שיותר קל בדרך כלל למצוא זוגיות כשאתה פחות מגובש, ולצמוח איתה, מאשר למצוא את הזוגיות המושלמת יותר מאוחר. ומצד שלישי, יש כל כך הרבה מקרים של זוגיות לא מגובשת כזו, שלא צמחה יחד אלא לכיוונים מנוגדים, אז לכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות.
 
למעלה