נמאס לי מאתרי היכרויות :(

קריסטה

New member
אין לי מושג

לי זה עשה ישר
נוראי וגרם לי לסלוד מכל הקונספקט עוד יותר. לא חושבת שזה קשור לוותק כי אני פחות משבועיים שם... וזה האתר היחיד שאי פעם נרשמתי אליו.
 
ואיך זה הולך? פונים עליך? את אליהם?

גם וגם? האתר מציע מועמדים שמתאימים לך במחינת השאלון שמילאת?
 

קריסטה

New member
בעיקר פונים אליי

אני פחדנית קצת, אני לא פונה כמעט. האתר לפעמים מציע אפשרויות אבל זה בצד כזה ואני לא תמיד שמה לב ובדרך כלל גם פוסלת מהר. לפעמים נכנסת לויסיטורס ובודקת אם יש שם מישהו שמוצא חן בעיניי...
 

Legato

New member
לא יודעת עד כמה זה עוזר...

אבל אולי תתנחמי לדעת שאני גרה במרכז ת"א וגם איתי מתחילים רק אנשים שלא מתאימים לי מכל מיני סיבות? (גיל, ערסים וכו') ובכלל, לקרוא לזה "מתחילים" זו חתיכת מחמאה. אין לי בעיה להתחיל בעצמי עם מישהו שמוצא חן בעיניי. למעשה זה מה שקורה. אבל זה לא קורה הרבה. לא קורה הרבה בכלל. כמעט אף פעם.
 

batkola

New member
ומה קורה עם כל ה"שווים" ?

כשאני מגיעה לתל אביב אני מקבלת כזה בוםם לפרצוף של מלאאאא שווים וחתיכים ואני לא מדברת סתם על מראה אלא משהו במבט ובהליכה ואת יודעת - יש דברים שאפשר לקלוט רק ממבטים. אני מבינה שגם שם, כמו בכל מקום, אין קץ לאי ההתאמות ונדמה כאילו שהן נדבקות בנו כל הזמן, ומפריחות את המתאימים הלאה הלאה - אני מניחה שמה שלי קורה בתל אביב קשור לכך שאני עצמי במקום אחר שהוא כמו חו"ל בשבילי, ולכן כנראה מושכת אליי בגלל הלך הרוח שלי, את תשומת הלב הכייפית הזו. (כמובן שזה מוכיח שוב שכמעט הכל תלוי בנו לעזאזל ..) ולהתחיל בעצמנו עם השווים - זה הכי שווה !! עשיתי את זה בעדינות באתרים עם הכמה הממש בודדים שנראו לי ממש, וזה מה שתיסכל אותי, שהם לא עונים.. בעקביות. ואם אחד-שניים מהם עונים אז את רואה ששנייה אחר כך הוא ממקבל עם מישהי אחרת... בקיצור - חטפתי בחילה..
 

batkola

New member
זה עניין של טעם, ברור לא ?

ברחובות תל אביב ההיצע החילוני (שהיא הקבוצה הרלוונטית לי) גדול בהרבה, וככה כל אחד יכול למצוא את קבוצת ה"שווים" שלו.
 

Legato

New member
טוב יש לי טעם בעייתי...

נגיד, הרבה אסייתים לא תמצאי פה.
 
בעבר התחלתי גם אני באתרים. כששהיתי שם.

לא נרשמה הצלחה רבתי. שוק האיכרים בתל אביב, יום שישי בבוקר, הוא אתר שמתברך בהרבה גברים נחמדים ויפים. יש לי שם כמה מכרים בין המוכרים. לאחרונה אפילו הכרתי עוד כמה, היתה לי שיחה נעימה מאוד עם מישהו שחשבתי עד אז שהוא מפלרטט ובעל עיניים של חדר מיטות. בלבד. טעיתי, שיחתנו היתה פתוחה וכנה. הוא עדיין פלרטטן וחתיך בעיני, פשוט כיף להיתקל בו מדי פעם כי הוא לא נמצא כל שבוע. למדתי להנות מהאינטראקציות הקטנות, גם אם הן - שונאת את הביטוי - לא מובילות לשום מקום. ולא חושבת שבמקרה הזה אכן נצעד הוא ואני לשקיעה. אז מה.
 

בראדשו00

New member
הי, לי יש משהו לומר לגבי הגילאים...

תראי, נכון שזה מאד אינדיבדואלי אבל לדעתי 8 שנים זה לא הפרש רציני. כמובן תלוי איך האדם מתוחזק וכו'.. (סליחה שאני מדברת כאילו זה רכב
).... לאהבה אין גיל.. יכול להיות לך חבר צעיר יותר והיו דברים מעולם ויכול להיות לך חבר מבוגר יותר ויהיה לכם מקסים ביחד. בכוונה נתפשתי לנושא הגיל ולא ל"ערסים" וכו.. שזה מובן.. אני אישית הכרתי את בעלי באתר היכרויות (לא ג'יי דייט, אני גם מאד לא התחברתי אליו).... הייתי בת 32.5 והוא 4.5 שנים מעלי. מנסה לחשוב אילו הייתי מכירה היום מישהו מקסים מבוגר ממני ב- 8 שנים (אני בת 37) לא היה מפריע לי! אפילו יותר! אם הוא בן אדם, בעל אופי טוב, איש שיח, מושך אותי וכו'..(לא מושלם כמובן כי אין). סתם.. דיעה..... בכל אופן בהצלחה....
 

Legato

New member
נראה לי שהבעיה היא לא האיכות, אלא הכמות...

סליחה שאני עונה "בשם" פותחת השרשור, אבל קיבלתי את הרושם שאין בעיה אם מישהו מתחיל איתך והוא מבוגר ב-8 שנים. (באופן אישי גם יצאתי עם מישהו שהיה מבוגר ממני ב-10 שנים, והיה דפוק בלי קשר) הבעיה היא ששוב ושוב ושוב מתחילים איתה אנשים עם הפרש גילאים ניכר והיא מתחילה לתהות מה הקטע.
 

batkola

New member
אשמח גם לכזה הפרש

אם הוא יהיה מתוחזק ממשששש טוב - וימשוך אותי, אז לא אכפת לי בן כמה הוא. מניסיון קודם שלי, יצא שבני הזוג שלי היו צעירים יותר, לא בהמון, אבל בכמה שנים ככה. מצד שני הכרתי עכשיו מישהו שמבוגר בהמוןןןן וזה לא הלך בכלל - הוא בחור שנראה טוב מאד לגילו אבל הוא מאד לא משך אותי. אני דיברתי על העקרון - שיש אפלייה גילאית מאד גדולה בישראל בעיקר בין נשים לגברים, רוב רובה קשור לענין הפיריון, לכן אצל אנשים שלא רוצים ילדים זה ממש לא צריך לשחק תפקיד. וגם לא אצל גברים גרושים עם כמה ילדים שלא רוצים יותר ילדים - אז כל מכריס קרח כזה מחפש גם הוא נשים שצעירות ממנו בעשור. חוצפנים !!
 

בראדשו00

New member
באשר לחוסר רצון לילדים אני לגמרי מסכימה

שזה לא צריך להיות אישייו לגבר, במיוחד אם הגבר א. לא רוצה ילדים גם הוא... ב. גרוש + ילדים.... אצלי בכלל גיל הוא נון אישיו. זה לא אומר שהייתי עושה שעשתה טלי סיני בת ה- 52 שנישאה לגבר בן 87.............. אבל אילו הייתי בשנות ה- 40 ואני לא רחוקה משם למען האמת... גבר מקסים בן 50 לא היה מפריע לי כלל.. יש כאילו שממש נראים אחלה. אבל הבנתי שזוהי לא הנקודה כ"כ אלא באופן כללי ה"שוק". אני אישית פחות ממליצה על אתר ג'יידייט. יש שם אינפלציה של כרטיסים.....
 
זה לא רק עניין הפיריון

זה העניין שנשים נמדדות קודם כל לפי המראה החיצוני שלהן, והמראה הזה אמור להיות כשל דוגמנית בת 17. גבר כפי שאת מתארת, שיופיע פתאום עם אשה צעירה ממנו בהרבה, מניותיו בחברה יעלו. הייתי עדה לדיון מכוער בשבוע שעבר, בפורום באתר אחר שעוסק ביחסים, ושם הסביר רווק בן 36 לכל מי שתחפוץ לשמוע, שבנות 20 נראות טוב מבנות 30, בהגדרה, ולכן הוא בררן. "למה לי להתפשר על בנות 30 אם בנות 20 רוצות בי", משהו כזה. התחילו שם נשים להתווכח איתו - לא, לא בהכרח נשים בנות 20 נראות טוב מבנות 30 - ולא הבינו שברגע שהן נכנסות לוויכוח עם אחד כזה, הן מפסידות. תמיד תהיה אשה יותר צעירה ממך ויותר יפה ממך. אז מה. אם זה הקריטריון, לי למשל אין מה לחפש עם בן אדם כזה ומראש אין כאב לב שהפסדתי אותו.
 

isola bella

New member
מגיבה לעליונות גילאית


כתבת: "אני דיברתי על העקרון - שיש אפלייה גילאית מאד גדולה בישראל בעיקר בין נשים לגברים, רוב רובה קשור לענין הפיריון" זהו, לעניות דעתי לא! זה הרבה יותר מרגיש לי עניין תרבותי-אישי-ובעיקר 'עניין' של 'כוחות שוק' ,ביקוש-היצע, העובדה שהחל מגילאים מסויימים יש יותר פנויות מפנויים, שהרבה נשים נתפסות על ידי הרבה גברים כיותר 'זקוקות' לזוגיות עד כדי כך שהרבה גברים חושבים ש'היא תסכים' להתפשר הרבה בשביל זוגיות בין היתר על הפרש גילאים גדול מדי (ולכל אחת יש את הטווח שהיא מוכנה 'לספוג'). כשאני כותבת 'אישי' אני מכוונת לכך שהרבה גברים מכל מיני סיבות מחפשים נשים שהן 'פחות' מהן: פחות משכילות-פחות מבוססות כלכלית-פחות 'דעתניות'-פחות מצליחות מקצועית- וגם שפחות מהם בגיל .?. :) זה אולי קשור למידת ההערכה העצמית של אותם גברים בנוגע לסוגיית הפריון - הפוך על הפוך?:) - הייתי מצפה שגברים גרושים שהרבה מהם נאנקים תחת תשלומי מזונות עבור ילדיהם מקשר/קשרים קודמים 'יברחו' מהרעיון של הולדת ילדים נוספים כמעט כמו מאש ולכן שרובם ישמח לעוט על נשים שלא רוצות ילדים כדוגמת נשים שכותבות כאן בפורום... :) המציאות המורכבת מוכיחה (לי בכל אופן:) עד כמה השיקול של פריון 'לא משחק תפקיד משמעותי' ככה שאני שוב חוזרת לתרבות ולנורמות רווחות בחברה שלנו * גבר 'צריך' להיות מבוגר מהאישה. * אישה 'צריכה' לרצות ילדים. נקודה. איזולה בלה
 
פעם גרוש אחד באתר היכרויות אמר לי שלא היה

רוצה להיות עם אשה שלא רוצה ילדים. לו יש ילדים. אולי זה היה תירוץ לדחות אותי ואולי ההרגשה היא שיש משהו לא בסדר עם נשים כמוני, ולא הייתי יכולה לתפקד כאם לילדיו, שזה מה שהבנתי שגברים גרושים רבים רוצים ומצפים.
 
למעלה