נמאס לי מאתרי היכרויות :(

תודה. בכל פעם שאני אומרת לעצמי שאולי...

עובר עוד יום ועוד יום ועוד יום. ועדיין לא נכנסתי לאף אתר. אני חושבת שאני סומכת על עצמי בענייני שקרים ומשחקים, זו לא דרכי. פשוט ולעניין. אני גם מזהה משחקים די מהר. ובעוד שפעם פחדתי מהחיים לבד, היום אני לא. ברגע שאני מרגישה שאני "מנסה להוציא מים מסלע", אני עוזבת. קשר - כל קשר ולא רק רומנטי - רק עם מי שמעוניינים.
 

mirit2468

New member
יש גבול גם לבגרות

אם אני בת 29 ומחפשת מישהו בגיל 27-35, שזה מה שכתבתי, אני מוכנה גם למישהו מעבר לטווח הזה, אבל בן 49 גרוש פלוס שניים זה ממש לא מה שחיפשתי. כשהייתי רשומה ב-JDATE (בערך שבוע עד שנשברתי והחלטתי שעדיף להיות לבד) ביקשתי שלושה דברים - טווח הגיל הזה, שהייתי גמישה לגביו במידה מסויימת, לא-מעשן וחילוני. אז פסלתי מעשן אחד שממש כעס עלי (אז אמרתי לו "מה אתה רוצה, יש לי אסתמה", למרות שזו לא הסיבה שפסלתי מעשנים, אבל רציתי שירגיש לא נעים על התגובה שלו), ופנו אלי עוד מעשנים וגם לפחות בחור אחד עם כיפה - איך זה מסתדר עם חילוני? ואם הייתי יכולה להוסיף הייתי גם פוסלת גברים שפונים אלי ב"מ'מצב?" היחיד שמצא חן בעיני ניהל איתי שיחה במייל ופשוט נעלם!! חברה אמרה ש"ככה זה המדיום" אז החלטתי שהמדיום הזה לא מתאים. בכלל התחושה הייתה שמשעמם להם והם מחפשים תעסוקה ולכן עטים על כל בחורה חדשה באתר בלי לקרוא את הכרטיס אפילו.
 

1crazyhorse

New member
המון אנשים לא קוראים את הפרופיל בכלל

עושים ויש על המפרט הטכני, במיוחד על התמונה אם יש, וזהו. בכל הקשור לתכתובות - בזמן שהייתי רשומה ופעילה זה היה עוד נורמאלי ונוצרו יופי של קשרים, במילים וגם במעשים. אבל בשנים האחרונות זה הפך כזה מבחיל ששומרת נפשה תרחק. התרחקתי. אין לי מושג מה קורה שם היום ומספיקים לי הדיווחים שלכן כדי להבין שירדתי משם בזמן, כשנשארו לי עוד די הרבה זכרוונת טובים. אגב זה בהחלט יכול להיות גם עניין של מיצוי. אני פרשתי בשיא, יחסית. כל מי שמרגיש שהוא כבר נמצא שם על אוטומאט ומכיר את כל הפרצופים, שיבין לבד. .
 

mirit2468

New member
לא שמתי תמונה....

לא רציתי שאנשים שמכירים אותי יזהו אותי
 
את המחשבה הזאת סילקתי כבר

פעם קרה שאני זיהיתי מישהו מהעבר הרחוק שלי. דווקא ניסיתי לפנות אליו כי חשבתי שהיה משהו בינינו, אי פעם בגיל 17. אז חשבתי. קיבלתי תשובה שלילית.
 

1crazyhorse

New member
כן שמתי תמונות, היה לי ברור מראש כללי המשחק

אבל אני מכירה מישהי שלא שמה וחוּזרה יפה בכל זאת. לא מגלה מי היא :) לפעמים הכל בגישה..
 

mirit2468

New member
כן אבל הם עלולים לספר לאנשים אחרים

שאני לא רוצה שידעו שאני שם
 

mirit2468

New member
לא צריכה

שאנשים יעשו צחוק ממני וממה שכתבתי בפרופיל שלי. זה אולי נשמע לך מוזר אבל אנשים מסביבי (בעבודה וכו') נוטים להיות מאוד לעגנים.
 

mirit2468

New member
בהחלט

הם לא 100% גרועים אבל לפעמים כשהם בחבורה הם יכולים להיות איומים ונוראים. אפשר להגיד לידם משהו והם מוציאים אותו מהקשר ועושים ממנו מטעמים, אז אני נזהרת. לצערי כמעט כל שלב בחיים שלי היו מסביב אנשים כאלה, אבל עכשיו שאני לא עובדת יותר במשרד (אלא בבית) אז אני לא נתקלת בזה יותר.
 
היתה לי תמונה אחת וזהו

אין לי אחרות וגם לא הייתי מסכימה לשלוח נוספות אם היו מבקשים, אני לא תרנגולת בשוק. וגם, אם הייתי נכנסת לשם הייתי יוצאת לדייט פעם בכמה זמן, בוודאי לא לשרוץ שם "על אוטומאט", כפי שאת כותבת. מה שאת כותבת לא עושה לי חשק לחזור.
 
את צודקת

הגרוש בן 49 שפונה לאשה צעירה ממנו ב-20 שנה - זה כבר עניין תרבותי שחורג מאתר היכרויות. ואני מסכימה, גם אני לא הייתי רוצה לצאת עם אדם שמבוגר ממני ב-20 שנה (אבל בעצם, במקום העבודה שלי אני לפעמים פוגשת שניים שמבוגרים ממני ב-18 וב-20 שנה ואם לא היו תפוסים...כך שייתכן שההיכרות עושה את הכל. אני אפילו לא יכולה לומר שהם "נראים צעירים מגילם". אולי. הם פשוט מושכים). מה שכתבת בסוף זה בדיוק מה שעדיין מרחיק אותי מאתר היכרויות. שוב, זה ריטואל כזה בפורום שלנו - פעם בכמה זמן אני מרשה לעצמי להרהר באופציה. עדיין לא עשיתי את הצעד.
 

sleep1937

New member
בטוח יותר קשה בירושלים מאשר בת"א...

את רשומה גם ל-okcupid? אחלה אתר.
 

batkola

New member
כן

הוא באמת אתר איכותי יחסית לשאר - כלומר על פניו הוא מושך אליו אוכלוסיה יותר אינטלקטואלית/אינטיליגנטית מהממוצע, (שזה קריטריון שלא מבטיח שום דבר אחר מלבד הוא עצמו) לפחות מהרשומים בישראל. נראה כאילו כל מיני סטודנטים ומרצים וגם סתם סטלנים איכותיים הפיצו בין כל חבריהם .. האווירה שם גם יותר נעימה ופחות שוק בשר מג'יידייט הנוראייייי
 
חחח.. לא רק אוכלוסיה אינטליגנטית

פנה אלי תרח ישראלי, עניתי לו שאני מחפשת מישהו בגילאים שציינתי, הוא קרא לי נפקנית...
 

קריסטה

New member
הוא קצת מוזר


האתר שלח לי הודעה שבגלל שהרבה נכנסו לי לכרטיס כנראה שאני "שווה" אז עכשיו הם יציגו לי גם את האנשים האטרקטיביים באתר... o_O
 
"יציגו"? זה לא כמו קופיד? שכל מי שרוצה, פונה?

נשמע לי כמו התחנפות זולה שלא קשורה לכלום...(אולי לוותק או משהו). אגב, מה ההבדל בין קופיד או.קי. לקופיד הרגיל?
 
למעלה