נמאס לי מאתרי היכרויות :(

batkola

New member
נמאס לי מאתרי היכרויות :(

מעולם לא הייתי חסידה מיוחדת שלהם, אבל זה לא שאני גרה באמצע תל אביב ורואה כל היום בני זוג פוטנציאלים. ביומיום הרגיל שלי אין לי כמעט בכלל הזדמנויות לפגוש, חוץ מכמה קורסים שאני עושה שאיכשהו ברובם יש יותר נשים, המצב די יבש כאן באזור, לכן אני רשומה בכמה אתרי היכרויות. אמרו לי שהכרטיס שלי "טוב" - תמונות טובות של נערת הטבע שאני, אני מקרינה שם את עצמי, לא חסרים כישורים, הכתיבה קולחת וכולי. ובפועל מה קורה ? כלוםםם פונים אליי בחורים שמאד לא מתאימים לי - בגדול או ממש מבוגרים (רוב הגברים במדינה כנראה חושבים שיש להם עליונות גילאית על נשים ולכן מבקשים לעצמם פערי גיל של מינימום 8 שנים לטובתם, ונכון שהרוב לא מעניין אותי, אבל זה הציבור שאני צריכה להתמודד איתו כאן בלבאנט), או ערסים בכל מיני גוונים של זה, או פשוט כאלו שאין שום לחלוחית שיוצאת אליי מהכרטיס שלהם. לעומת זאת, אני, כשמישהו נראה לי, אני פונה אליו, זה קורה ממש אחת ל.... מצב מאד נדיר - אבל כבר הנפקתי כמה עשרות פניות כאלו. ומה קורה אז? זהו, שכלום. הבחורים שאני פונה אליהם, מסתכלים, צופים, נעלמים, חוזרים צופים, אולי אפילו מהנהנים, אבל.... לא משיבים. כלום. אוויר. נמאס מאד. אני שואלת את עצמי מידי פעם האם אין מצב שבחור כלבבי יפנה אליי או יענה לי, ואם זה ככה אז למה. אולי אני פונה לטווסים ? כאלו שפונות אליהם יותר מידי בנות והם מרגישים "על הסוס" ? אז זהו, שהיתה לי נטיה קלה לזה, מודה, אבל בשנים האחרונות אני סולדת מהטיפוסים האלה. אולי הגיל שלי מרתיע ? אז זהו, שיש בחורים כאלו שאני בטווח הגילאים שהם מחפשים ולפעמים אפילו הם לא עונים. וזה שאני נראית 10 שנים פחות גם לא יעזור הרבה, כי באתר קודם רואים מספר. אולי בגלל שאני גרה לא בתל אביב, רחמנא ליצלן, אלא בירושלים, וזה קשה מידי כידוע לרוב התל אביבים לחצות את שער הגיא, הם מגיעים הרבה יותר מהר לחו"ל וכולי ... אולי. והגיל, הגיל - במציאות כשרואים מה שיש, אני רואה שאני מושכת תשומת ליבם של צעירים ממני גם בעשור ויותר, ושם מרגישה עם "מחיר שוק" (כמה נורא ככה נכון) גבוה בהרבה מאשר באתרים המטופשים. באתרים האלו, גיל הוא אחד הפרטים הראשונים והכי חשובים אם לא הכי חשוב שמסתכלים עליו. והפתיים מסתכלים, אולי נעצרים קצת, אבל בסוף עוברים הלאה לאלפי הפרגיות מאזור המרכז שאפשר לצאת איתן לדרינק קליל ומטופש בטריינינג בקטנה תוך שעה. ואני - לא רוצה סבא, רוצה בחור בגילי, רוב אלו שיצאתי איתם היו צעירים ממני בכמה שנים אפילו, חכם חכם חכם, טוב טוב טוב, מושך מושך מושך, מתאים מתאים. מה יהיה ? למה כל כךךך קשה להשתדך בדור הזה ? למה בשביל כל מי שאני מכירה הנושא מהווה משוכה בלתי עבירה כמעט ? אפילו בתוכנית האמנם טפשית, "שלוש" - שלוש הבנות שפגשו עשרות אם לא מאות גברים, קיבלו הפקה שלמה ותמיכה אינסופית מבחינה תקציבית, בלי סוף צ'אנס והזדמנויות, מתוך שלוש הבנות האלו - 0, ואני חוזרת למי שלא צפה, 0 מהן הצליחה למצוא בן זוג. לא מוזר ?
 

dropping IQ

New member
אל תיפלי באשלית "להיות סינגל בתא"

"..אבל זה לא שאני גרה באמצע תל אביב ורואה כל היום בני זוג פוטנציאלים". האמת, שאני האחרון, או לפחות לא הראשון, להרצות בנושא. אבל אני יודע שזה נראה כך "מבחוץ". האשליה הזאת שיש מליון צעירים פנויים וכולם מרוכזים בת"א.. ימות המשיח ממש. אז רק שתדעי, גם בת"א יחכו לך "ערסים בכל מיני גוונים" וגם בת"א ואפילו תצטרכי להתחרות מול רבבות, לא אלפי, "הפרגיות מאזור המרכז שאפשר לצאת איתן לדרינק קליל ומטופש בטריינינג בקטנה תוך שעה". בעצם כתבת איזור המרכז.. אז את כבר בכייון. אדרבה, יש פה (או שם. כי גיאוגרפית אני פה, אבל מנטלית.. כרחוק מזרח ממערב) שוק בשר מטורף. שבו.. (מחקתי את הדוגמאות. תשלימי לבד) יש (הרבה) יותר דברים שליליים ממה שציינת. ועוד ועוד.. שוב, אני בטוח שאני מהאחרונים שיכולים להרחיב בנושא (ותודה לאל, גם את רוב "ידיעותיי" אספתי לא מנסיון אישי מדי). קחי ה"שפע" המזויף הזה.. יכול לתת לך הרבה תקוות ומצד שני, אכזבות. לא אטען שלא מוצאים אהבה שם. אבל הסטטיסטיקה, חוקי המשחק, ה"חיזור", הדרך.. לא לכל אחד זה מתאים!! לפי מה שכתבת ("הבחורים שאני פונה אליהם, מסתכלים, צופים, נעלמים, חוזרים צופים, אולי אפילו מהנהנים, אבל.... לא משיבים. כלום. אוויר."), לא נראה לי שתהני מזה. לצערי, אין לי המלצה איך לגרום לזה לעבוד (המטרה רשומה בכותרת). אולי את מאמינה בקארמה.. בכל אופן, ובעיקר, תישארי אמיתית. בהצלחה
נ.ב. לא מאמין שהתפתיתי וצפיתי בפרק הראשון של הסדרה המזוויעה הזאת.. אבל בהחלט יש בזה מייצג לבעייתיות של מציאת זוגיות כיום. טמבליוויזיה
כבר קנית כרטיס בכיוון אחד לת"א?!
 

batkola

New member
לא באשליות

אבל משהו שונה שם. יש פשוט הרבה יותר מצאי.. רוב מי שפגשתי מהאתרים בכל זאת היה מהמרכז. האמת שזה היה טסט ראשוני לא רע - רק אלו ש"הסכימו" להגיע "עד" ירושלים הגענו לדייט, וזו כבר היתה התחלה פחות רעה.. אבל עדיין - הבודדים האלו שנראים לי, מהאתרים, הם בדיוק אלו שלא יענו לך ברצינות. (אלפי משחקים שנמאס לי מהם). באסה.
 

dropping IQ

New member
יגעת ומצאת..

http://www.youtube.com/watch?v=-l36weIOdjM זאת בדיוק הנקודה. נראה שיש פה "יותר", אבל זה יותר בעיקר לכיוון של המשחקים. שיתקנו אותי, אבל אני רואה את זה מסביבי. אם בעינייך יציאות במקביל זאת נורמה חיובית, עדיף לפסול אפילו בקטנות כי המועמד/ת הבא/ה במרחק קליק, לשלוח סמס ביום שאחרי זו מחווה רומנטית שחבל"ז, לפלרטט עם המלצרית בבית הקפה אפילו שיש דייט קבוע להערב נחשב "לשמור על האופציה" ועוד.. אז לכי על זה. ודעי לך שגם ה"טובים" מתקלקלים פה. שנאמר "אוי לרשע ואוי לשכנו"
תעדכני. תמיד שמח לשמוע שטעיתי בתחזית שלילית בנושא הזה. (ואם את כבר יודעת את ה"דפוס" שלך עם השחקנים, אולי תנסי לשנות משהו בקופסא
)
 

batkola

New member
אתה צודק

ואהבתי את האבחנות - אני מסכימה וזה מוכר לי מהזירה. עדיין נחמד לי להגיע לתל אביב ולהרגיש שאני בקרב בני מיני, למרות שרואים מיד את המשחקים והדאווינים באוויר, אבל יש גם בועות בהן לא :) וכן, גם הטובים מתקלקלים באתרים למשל אני רואה את זה כל הזמן. את הדפוס איתרתי מזמן ושיניתי, אני כבר לא הולכת על "כאלה", אלא על שווים הרבה יותר: שווים אמיתיים.
 

1crazyhorse

New member
יש לי בשבילך הצעה פרקטית

הייתי לוקחת את הפוסט שלך כמו שהוא, מוסיפה קצת, משפצת קצת, עורכת קצת ושולחת למדור יחסים בויינט בתוספת האי מייל שלך. מניסיוני - קבלתי ככה הרבה מיילים [לא שזו היתה מטרתי..], כמה בקשות חברוּת ובעיקר הרבה שיתופים. נוצרת הכרות נעימה, איטית, מנומסת, בלי שורות תחתונות. דווקא ככה אפשר להכיר אנשים מאוד נחמדים, משני המינים. לאוו דווקא להכרות אבל זה בפירוש יכול להיות פועל יוצא. אמנם לא כתבתי בנושא אתרי ההכרויות באופן ספציפי - כי מזמן אני לא פלייר שם. אותי לא מעניין להצטרף למועדון שלא מוכן לקבל אותי בגיל מסוים כמו שכתבת פשוט לא סופרים אותנו ומי שכן לא מתאים בגלל פערי הגיל. או צעיר מדי שמחפש הרפתקאה עם "בוגרת", [קוגרית, מילפ ועוד שמות גנאי נשיים] או מבוגר מדי שמאמין בצדק חברתי בנושא :)
 
דווקא בזמן האחרון אני מרגישה די טוב עם גברים

בסביבה שלי, יש פה ושם התחלות שאולי יביאו לדברים טובים. אבל אף אחת מהן לא דרך אתר היכרויות...
 

1crazyhorse

New member
מאוד מאמינה בהכרות הקדמונית הזו :) הסביבה שלי

ברחוב, בסופר, בסדנה, בפאב, במועדון, בטיול, במסיבה וכו'. ואם להכליל את הוירטואל אז בעיקר דרך בלוגים, טורים, פורומים וכו', אורלנדה בהצלחה :)
 

batkola

New member
תודה אבל לא בשבילי

כבר כתבתי שם פעם.. לא מעט.. בכלל אני כותבת ידועה יחסית בנט, אז לא מתאים לי הפומבי ההוא כרגע. זהו - שבמציאות סופרים גם סופרים אבל באתר כשהנתון הראשון שמוצג הוא הגיל, ואת אחת שנראית הרבה פחות, אז אתר יעשה לך עוול. הקיצור הוא שאני מקפיאה קצת את עניין האתרים כנראה, הדימוי העצמי שלי חשוב לי ונמאס מים הבינוניות.
 

1crazyhorse

New member
ואללה.כתבת בויינט ככותבת טורים או טוקבקיסטית?

[דפדפי אם בא לך או במסרים] מניסיוני - במציאוּת "סופרים" הרבה פחות את עניין הגיל מאשר באתרים, במיוחד אם את נראית שלא כגילך כדבריך. אישית אני לא מכירה אפילו בן ארבעים אחד שנראה "כגילו". כאמור 40 זה 30 החדש וכו'.. גם תלוי באיזה סביבה את חיה [בירושלים], אם היא ליברלית ופתוחה. בכל מקרה אני בהחלט בעד להדיר רגליים מאתרי הכרויות וגם מבינוניות.. שיהיה בהצלחה
 

batkola

New member
החלטתי להדיר קצת :)

לתקופה.. כנראה שאני במציאות זה יוצא יותר טוב - ולכן זה עדיף בינתיים. וכן, נכון שהרבה אנשים אומרים שהם לא נראים לגילם, גם בגלל ה"צעירות" של החיים היום לכאורה. איכשהו מניחה שלגביי זה גם בגלל שלא עברתי לידות ובשל הגנים, בפגישת מחזור של השכבה הרגשתי שהרוב נראים כמו סבתות שלי בערך.. חוץ מ 3 יוצאי דופן. וזה לא רק ענין של מראה אלא המון של ספיריט. לגבי אני תמיד חושבת שזה בגלל שעדיין לא חייתי כמו השאר. כתבתי ואני כותבת, לא טורים בוואיינט, אלא במקומות אחרים. כולל ספר שהוצאתי, אבל בעקרון כתיבה של הומור וגם קצת שירה. וואייי - איפה מוצאים אותו מבלי לחפש ?
 

1crazyhorse

New member
"בגלל שעדיין לא חייתי כמו השאר". כמוני כמוך

עשוי להסביר את המראה הצעיר לגילי. אצלי זה יותר - לא חייתי, נקודה! [קפאתי בעבר] אז החיים לא הספיקו לשרטט בפני קווים.. וכמובן הגנים, נו :)
 

batkola

New member
אפשר להתחיל כרגע


בעבר קפאתי בעבר, עכשיו זה אחרת. כמה נעים שוב לצמוח, וגם ב"קפאון" כביכול טמון הרבה כוח של חיים שרוצה לפרוץ ויפרוץ.
 
חשבתי פעם על ה-40 זה ה-30 החדש

ולגבי לא להיראות בגילך. גם לי זה נראה שאנשים מבוגרים ממני נראים טוב יותר לגילם מאשר בדור הקודם. אבל אולי זה מפני שגם אני כבר עברתי את ה-40, אז פתאום 60 לא נראה לי כל כך מבוגר. "הוא בן 60? וואו, הוא ממש לא נראה" - אולי כי אני בת 40 ובוחנת אותו מהנקודה הזאת בזמן, ולא כשאני בת 20.
 

isola bella

New member
קרייזיהורס1

" אותי לא מעניין להצטרף למועדון שלא מוכן לקבל אותי בגיל מסוים כמו שכתבת פשוט לא סופרים אותנו ומי שכן לא מתאים בגלל - פערי הגיל. או צעיר מדי שמחפש הרפתקאה עם "בוגרת", [קוגרית, מילפ ועוד שמות גנאי נשיים] או מבוגר מדי שמאמין בצדק חברתי בנושא :)"
 
וואו, נשמע...לא טוב

אני בת 41 ומתחשק לי להכיר עכשיו ואפילו חשבתי לנסות אתר כזה לאחר ששנים לא הייתי במדיום הזה. בשנים האחרונות כתבתי פה בפורום על כך ואף פעם לא הצטרפתי לאתר היכרויות, ועכשיו שוב בא לי. דווקא לא כל כך מפריע לי שמישהו מבוגר ממני יפנה אלי, אולי הגיל מביא בגרות, כמו שהביא לי. אבל זה לא חדש שגברים מחפשים נשים צעירות מהם, על זה כל התרבות השובניסטית שלנו בנויה...
 

batkola

New member
זה לא חייב להיות רע

יש גם לאנשים חוויות טובות מאתרים... בעיקר אם נכנסים במינון נמוך למדיי ומקפידים לשמור על רמה אישית ולא להיגרר למשחקים ושקרים. בהצלחה :)
 
למעלה