מציאת שם לקהילת אנשים שלא רוצים ילדים

../images/Emo45.gif אוהבת את חפטף!

ומכיוון שכבר עלה פה קישור לשירשור מראשית ימי הפורום (וכמובן שקראתי אותו שוב מתחילתו ועד סופו), מזכירה שעלתה שם גם האפשרות: סופגן - הסוף של הגן. מזכירה אותה כי אהבתי אותה במיוחד
(אבל היו שם עוד הרבה אפשרויות ששווה להקדיש להן מחשבה נוספת)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
סופגן נשמע כמו מוצר שתפקידו לספוג ../images/Emo4.gif

או כמו הזכר של הסופגנייה... הרעיון טוב אבל התוצאה בעייתית מאוד ולכן לא מוצלחת לטעמי.
 

yaakii

New member
הצעה על אותו המשקל...:

אל-עולל. אלעוללות זו התופעה.
 

מיששש

New member
איך לא חשבנו על "חף" כתרגום ל-FREE???

זה פשוט מעולה! חף מילדים. זה בדיוק CHILDFREE. המשמעות של חף היא כמו חסר, או נטול, רק ללא ההקשר השלילי. נהפוך הוא, הקונוטציה חיובית (חף מפשע למשל). אגב, אם כבר, אפשר גם ללכת על 'חף מהולדה'. ועוד אחד על הדרך: אָמתרבים. קהילת הא-מתרבים בישראל. זוג א-מתרבה. אישה א-מתרבה. ועל אותו המשקל: אָמולידים.
 
חשבתי אל עצמי,

ואז, כרגיל, חשבתי על עצמי (זה בלתי נמנע)... ואז חשבתי על זה שאני לרוב חושב על עצמי יותר ושאני לא מתנצל על זה לעולם, להיפך, אני גאה בזה ומאחל את זה לכולם. עָצְמונִי. ה "עָצְמו" די ברור פה, ה "נִי" הגיע בטבעיות ממשקל הצמחוני והטבעוני שהוזכרו קודם, וגם יכול לייצג את "נטול ילדים". (נ"י). כשאני חושב על זה הוא גם מחזק את ה "אני" בתוך העצמו, מה שלא מזיק לדעתי וגם נותן בונוס עם קונוטציה של עצמאות, שהיא כמובן, משוש חיי. איחלתי לחיילת בהצלחה:)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בעיה, המילה כבר קיימת ותפוסה למשמעות אחרת.

עצמוני = ספונטני. זו החלופה העברית שהאקדמיה הציעה למילה, ושמענו אותה לא מעט בכלי התקשורת בתקופה שבה אריאל שרון התמוטט ואושפז. למשל spontaneous mutation = תַּשְׁנִית עַצְמוֹנִית, מוּטַצְיָה עַצְמוֹנִית (מתוך מאגר המילים של האקדמיה).
 
../images/Emo124.gif לכל הגולשים - ותיקים ואורחים

אכן, השירשור עלה לעמוד הראשי על פי בקשתנו, במטרה לפתוח את הדיון לקהל רחב יותר. כן, אנחנו מודעות להשלכות, ואכן צפויים להגיע לפורום אורחים מסוגים שונים בעקבות הפרסום. גולשינו הקבועים: אנא זכרו שיש לכך גם ייתרונות ולא רק חסרונות. הנחיות לאורחים
השירשור הזה נפתח למטרה ספציפית. אנא הגיבו בו רק בעניין המטרה שלשמה נפתח. הודעות שאינן בנושא השירשור יימחקו ממנו.
נא לשמור על כבוד הגולשים הקבועים בפורום. הודעות מרושעות, גידופים ונאצות, הכפשות, חוסר כבוד כלפי גולשי הפורום ושאר התנהגויות לא נאותות יימחקו מהפורום לאלתר (ולא רק מהשירשור הזה - הדברים אמורים לגבי הכתיבה בפורום בכלל).
אם הפורום עורר את סקרנותכם ויש לכם ים שאלות לשאול אותנו, אנא חפשו בשאלות הנפוצות של הפורום לפני שאתם פותחים הודעה חדשה. בשנות קיומו של הפורום נשאלנו שאלות רבות, ויש סיכוי סביר ביותר שתמצאו תשובות לשאלותיכם בשאלות הנפוצות. שירשורים חדשים של שאלות סקרנים עלולים להתקל בחוסר סבלנות מצד גולשי הפורום.
לפני הכתיבה בפורום נא קראו את תקנון הפורום. הנחיות לגולשים קבועים
נסו לקבל את האורחים בסבלנות. לא כל אורח הוא טרול בהתהוות. במקרים המתאימים אפשר ורצוי להפנות אורחים לשאלות הנפוצות של הפורום ולכלי הפורום האחרים.
הודעות שאינן ראויות עתידות להמחק ויחד איתן יימחקו כל התגובות אליהן. לא מומלץ לענות בתשובות מושקעות להודעות שנראה לכם שעלולות להמחק.
גלישה נעימה לכולנו
 

שרון123

New member
אני מהראשי../images/Emo9.gif

אבל גם מבקרת כאן מידי פעם למרות שאני בדיוק ההפך מלא רוצה ילדים. אני בדרך לחצות עולם לאימוץ ילדה
בכל מיקרה, כמישהי מבחוץ בא לי להגיד שמאד מאד אהבתי את חפטף
וחושבת שאתם לא צריכים לפחד ממילה לא מוכרת, כי מילים חדשות נכנסות ללקסיקון תוך כמה שנים (דוגמאות דווקא מתחום ההורות שנכנסו ממש תוך שנים בודדות הן הריונית (אשה בהריון) או יחידנית (חד הורית מבחירה)) הצעה שלי (אולי עלתה קודם, ריפרפתי במהירות על השישור) - אשר"י -אנשים שלא רוצים ילדים
 

lilalila

New member
אוי....זה ממש טוב

אשר"י......זה יכול להיות שם מעולה לעמותה. חפטף- זה כבר ממש מעולה!
 

yaakii

New member
בעבר נפתח שירשור הצעות לכריכת הספר

האם הכריכה שנבחרה היא אחת מן ההצעות?
 
אלו שני דברים נפרדים - הכריכה, והשם ל'קהילה'.

מן הסתם, יש מצב שהשם יופיע על הכריכה, אבל הדברים מתגלגלים כרגע ורק בסוף אדע :).
 

yaakii

New member
והתשובה בנוגע לכריכה? התמונה על הכריכה נבחרה

מתוך השירשור?
 
עוד לא נבחרה ועוד לא לא נבחרה מתוך השרשור :)

עוצבה טיוטא בעקבות רעיונות שעלו שם, אבל טרם הוכרעה החלטה.
 
למעלה