שתי שאלות סיכום

שח_מט

New member
שתי שאלות סיכום

1. האם יש לכם חוות דעת על ARCHOS GMINI 400 ? 2. איך אתם מתמודדים עם הטענה של רבים שהאיפוד יקר ומשלמים על מותג לעומת מתחריו?... אני ממש שובר את הראש לפני קנייה. שח
 
../images/Emo121.gifלגבי הארקוס..

לינק לכתבת וידאו של נימרוד בן-משה על הArchos Gmini 400 לגבי השאלה שניה.. לא יודע
 

LinkTree

New member
לשאלה השנייה

אני מכיר את הטענה הזו ולטעמי יש כאן שני דברים שחשוב להבין אותם. מצד אחד (ואני מתחיל דווקא בנק' הקשה יותר) אני אישית לא רואה שום דבר רע במיתוג - אם נרצה או לא נרצה מיתוג שולט בחלק רציני של ההחלטות שאנחנו עושים כל יום והמיתוג כשלעצמו אינו דבר רע תמיד ("קרבי זה הכי אחי") ולכן לכל הטענות שמגיעות מהרמה הזו של "אני לא קונה כי זה מותג אופנתי בלבד" אני נוטה שלא להתיחס בכלל כי ה IPOD אמנם יקר וגם מותג אבל הוא לא מותג בגלל שהוא יקר או מותג בגלל שהוא של אפל. הנק' השנייה היא שכאשר מסתכלים (בצורה מאוד לא נכונה) ומשווים את ה IPOD למתחרים אסור לעשות את זה כמו בסופר כלומר לספור מה הפיצרים שהאחד נותן לפי מחיר ואז את השני כי פיצרים זה ממש לא הכל וזה שאפשר לעשות V על רדיו/הקלטה/מסך צבעוני/וכו' זה ממש לא אומר כלום. - זה כמו לומר שספר יותר טוב כי יש בו יותר עמודים ויותר פרקים והוא יותר זול! צריך לבדוק על בסיס דומה ואישי. ראשית לשאול אם יש לנו צורך בכל הפיצרים (לי למשל אין בכלל צורך ברדיו ככה שלומר לי שאחד יותר טוב כי יש בו רדיו זה בכלל לא מעניין אותי ברמה ה אישית) ולכן אחרי שמגדירים את הצורך האישי אז יש לנו את הבסיס של הפיצרים להשוואה. אחר כך (והכי חשוב לדעתי) זה לבדוק איך הפיצרים ממומשים, איך האיכות שמיעה, איך האיכות ממשק משתמש, איך התוכנה שמסנכרת שירים, עד כמה גדול קילת המשתמשים וכמות האביזרים שיש למכשיר, כמה שעות המכשיר מנגן (אגב גם זה עניין אישי כי מי שליד מחשב רוב היום או באוטו זה אולי לא כלכך משנה), לחלק גם איך המכשיר נראה וכו' בסוף נשאר רק להחליט האם ההפרש במחיר שווה את הפיצרים שיש/אין ואת המימוש וכו' אני בחרתי ב IPOD (קניתי גם בארץ ככה שההרש לא כזה משמעותי - הכל יקר כאן :) ) אתה תבחר מה שאתה רוצה ובגלל מה שאתה מרגיש ואל תיתן לשום דבר לפגוע בשיקולים שלך (לא בעד ולא נגד) כי בסוף המכשיר שתקנה ישב בכיס שלך ועדיף שתהיה שלם עם הבחירה שלך. וואוו אמרתי הרבה. אולי עזרתי.
 
למעלה