אייפד חדש הושק הערב לפי שעון ישראל

AYELET1

New member
מתכננים איזה אייפדון חדש?


.........................................................
 

noa_f

New member
האמת היא שהתלהבתי מאוד מהעט של לוג׳יטק שהם הכריז עליו

ולכן התאכזבתי מאוד לגלות שהעט הזה לא ימכר לקהל הרחב. היתרון של ה-crayon הזה הוא שהוא לא עט אקטיבי ולא דורש pairing למכשיר (כדי שהמורה תוכל לעבור ולכתוב הערות על אייפדים של כל תלמיד ותלמיד. זה הרציונל) וכמובן שהוא עולה חצי ממחיר ה-pencil.
מנסיון שלי עם אייפד פרו וה״עפרון״ - זה עובד נפלא. ומשמש אצלנו בבית ככלי עזר מטורף לשיעורי בית (במדעים ומתימטיקה בעיקר). אבל הוא מאוד יקר ולכן הנוער לא לוקח אותו לבית הספר, אלא את האייפד הישן שלנו (עם מקלדת שן-כחולה חביבה).
&nbsp
לדעתי, אייפד זול (יחסית) עם מקלדת טובה יכול להיות כלי מצוין לתלמידים שנמצאים במסגרות שדורשות למידה עם מחשב, כמו בבית הספר של הנוער שלנו. והתמיכה בעט היא צ׳ופר ברמה חדשה. העט של אפל עובד מעולה, הרבה יותר טוב מעט של wacom שקניתי.
&nbsp
הבעיה היחידה שיש לי עם ה-pencil הזה היא שהוא לא פתור מספיק ברמת העיצוב: העובדה שהוא לא מתחבר בשום דרך לטבלט או לכיסוי, הפקק שיכול להיעלם, ה׳צופצ׳יק שצריך לחבר כדי לטעון... מישהו פה הלך רחוק מדי בלדמות עפרון אמיתי (ואם כבר, אז איפה המחק, ראבק!) ושכח לפתור את המכניקה. מבחינת שימושיות, כאמור, הוא עובד באופן מושלם.
 

AYELET1

New member
דבריך מעניינים מאד

אני מניחה שבעתיד יהיו גם פתרונות מוזלים לעט היעילה של האייפד פרו (לא בטוח שלבנייך זה יהיה עדיין רלוונטי
)
 

noa_f

New member
אנחנו בונים גם על לימודים גבוהים... ואולי יותר מתואר אחד


וגם אני השתמשתי בו בקורס מסוים שלקחתי. זה פשוט נפלא.
אנחנו עובדים עם אפליקציית Notes Plus, שמישהי המליצה עליה פה לפני שנים, ועושה עבודה נהדרת ויש גם את Notabily שמקבלת המלצות רבות.
&nbsp
לגבי עטים: יש כנראה עטים טובים לא פחות מהפנסיל של אפל, אבל המחיר שלהם דומה או גבוה יותר. אז במקרה הזה, הלכתי על ה״אורגינל״.
 
למעלה