יש לי כמה שאלות על iTunes

BobboVilla

New member
יש לי כמה שאלות על iTunes

זוגתי רוצה לעדכן את המוזיקה ב iPod שלה (טאץ' דור רביעי, עם iOS 6 נקודה משהו, אם זה משנה) מתוך iTunes על מחשב Windows 10. הפעם האחרונה שהיא עשתה את זה הייתה לפני 5-6 שנים, על מחשב שכבר לא פעיל.

האם אפשר לראות מה יש על המכשיר ולמחוק משם שירים, או שהסינכרון הוא "מלא", במובן של "מה שהגדרת עכשיו לסנכרן יהיה, וכל השאר יימחק"? בהנחה שהסינכרון הוא באמת רק הוספה של מוזיקה חדשה, איך אפשר למחוק מה שיש על המכשיר באופן סלקטיבי?

תודה מראש.
 

amitp

New member
מכשירי iOS "יודעים" לסנכרן מוסיקה מול מחשב אחד בלבד

זאת אומרת, ניתן לבחור להוסיף אל המכשיר או למחוק סלקטיבית, אבל רק מול מקור אחד בכל רגע נתון. מכיוון שאתם תנסו לסנכרן מול מחשב חדש, המערכת תבקש תחילה למחוק את כל המוסיקה הקיימת על המכשיר, ורק לאחר מכן תתן לכם להמשיך ולסנכרן מולו. במידת הצורך, תצטרכו להעביר אל המחשב החדש (לפני הסינכרון) מוסיקה שקיימת על האייפוד אבל אינה קיימת על המחשב. ניתן לעשות זאת (או לפחות ניתן היה לעשות זאת, כבר מספיק שנים שאין לי מכשיר i שקר כלשהוא) באמצעות תוכנות שאינן אייטיונס, כדוגמאת iExplorer, i-FunBox או SharePod.
 

BobboVilla

New member
אוקיי, ואם יש את כל המוזיקה על המחשב ה-"חדש"?

עדיין בסינכרון הראשון יהיה צורך למחוק את כל מה שיש על האייפוד?
 

se7en77

New member
מכיוון שהמכשיר הוא חדש למחשב הוא יעשה כאליו העברת

מידע מהממחשב למכשיר , הסנכרון בנושא המוזיקה הוא חד כיווני , בהנחה שהמכשיר לא חובר אף פעם לאותו המחשב , המידע בו יימחק ויועתק מהמחשב החדש , למרות שמדובר לפעמים באותו המידע , ניתן למחוק סלקטיבית מהמכשיר אבל רק בגירסאות החדשות יותר
 

se7en77

New member
אני פשוט לא יודע איזו גירסאת ios יש על המכשיר

אבל בגירסאות החדשות של ios ניתן למחוק.
 

se7en77

New member
לא שמתי לב , אני בג׳ט לג .. אני לא יודע אם זה היה קיים

בגירסא 6
 
למעלה