תובנה חשובה לגבי אייפון במכונית

תובנה חשובה לגבי אייפון במכונית

ליתר דיוק, לגבי הזרוע המחזיקה את האייפון (וגם סמרטפונים אחרים): הזרועות הנפוצות יותר, נצמדות לשמשה הקידמית. זה גורם לשתי בעיות:
א. המכשיר חשוף לשמש ומתחמם מאוד. אמנם באייפון יש מנגנון כיבוי אוטומטי, אבל בריאות זה בטח לא מוסיף. ובמכשירים אחרים אולי אין את אמצעי ההגנה הזה.

ב. הזרוע והסלולרי מסתירים חלק משדה הראיה. וזו כבר בעיית בטיחות. לא נעים אם הם יסתירו בדיוק את הילד על המדרכה...

יש זרועות שבמקום להצמד לחלון, נצמדות לדש-בורד באמצעות ואקום (עם פד עשוי ג'ל. נצמד לכל משטח, ללא צורך במדבקה). הסלולרי מוחזק קרוב יותר לנהג - אפילו מעבר לדש בורד, ונמוך יותר משפתו. כך שאינו מסתיר את הדרך, ואינו סובל מהשמש.

אני משתמש ב imount red pro (אין לי שום קשר אליהם). יש הרבה סוגים אחרים עם אותו עיקרון.
 

uphilll

New member
נטשת את הדוג?

מנגנון כיבוי אוטומטי? המכשיר נכבה לגמרי, או עושה ריסטרט? (המכשיר שלי מרסטרט את עצמו מדי פעם בלי סיבה נראית לעין. אולי זאת הסיבה).
 
אז ככה,

עד לפני כמה שנים, דו"ג היה מוקצה בעיני. התחלתי מחוסר ברירה, רק לכמה ימים, ותוך שבוע הידרדרתי למצב שאני יכול להפסיק מתי שאני רוצה.
אז לא נטשתי, אבל מפעם לפעם אני עושה סיבוב.
&nbsp
לגבי הכיבוי - לפחות החל מ-4S (אולי קודם) יש במכשיר חיישן טמפרטורה. מעל ערך מסוים מופיעה על הצג הודעה שאוי ואבוי, עם ציור של מדחום. אחרי כמה שניות המכשיר נכבה. לא ניתן להדליק עד שהוא מתקרר מספיק.
&nbsp
זה קרה לי כשהמכשיר היה בשמש יוקדת (על הדש-בורד) שעה-שעתיים, בהפעלה רצופה של ווייז. כך שהיה ממש חם. ברמה שלא נעים להחזיק.
&nbsp
 

uphilll

New member
תוך שבוע.. אז נפלת חזק


טוב, נרגעתי


תודה על ההסבר. כנראה שאצלי זה לא בגלל חום
כי לא מופיעה התראה, רק ריסטרט רגיל: כבה ואז מתעורר תוך כמה שניות.
 
למעלה