הצגתם כבר את עצמכם בפורום?

AYELET1

New member
חברי הפורום בשנת 2012

מזמן לא היה שרשור כזה.
״ פרצופים״ ( וירטואליים...) חדשים נוספים.
אז אתם מוזמנים לספר על עצמכם, על מכשירכם ואפילו לצאת מן הארון (הנפתלין פשוט מחניק שם) אם יש ברשותכם- לא עלינו- מכשיר שאינו Ios
 
טוב נו


אני סיגל, עוסקת בפיתוח תוכנה ומנהלת את פורום ריקודי עם http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=293

יש לי iPhone 4 ו-iPod Nano דור 5
בעבר הייתי חברה בפורום פאלם וחברים כשהיו ברשותי פאלם Vx ואח"כ פאלם Zire 71
הפאלם Zire 71 אגב עדיין בשימוש, נתתי למישהו שעבד איתי והבן שלו (בן 10 בערך) משתמש בו ונהנה מאוד לדבריו
 

AYELET1

New member
ואותך סו״ס יצא לי לפגוש, גם אם בחטף

אחרי שנים רבות בפורום פאלם
 

AYELET1

New member
ואני איילת (לא העלתם בדעתכם לנוכח הניק,

נכון?
)
הכל התחיל בסוף שנת 2001, כשהוחלט על רכישת פאלם מאחר ונמאס לי באופן מוחלט להעתיק בכל שנה בערב ראש השנה את כל היומן, כולל אנשי קשר, יומן ופתקאות שונות וחשובות ליומן החדש.
ואז נפתחה בפני דלת לתחום חדש ומעניין, שהלך וצבר תאוצה, הלך והתפתח במידה מדהימה גם מבחינת חומרה, גם מבחינת תוכנה וגם מבחינת שימושיות (שזה כמובן פועל יוצא משני הראשונים).

השתמשתי בפאלם, פוקט, מכשירי סמארטפון ( שבמקור זה היה שם מסחרי רשום למכשירי windows mobile ללא מסך מגע), סימביאן, אייפון, אייפד ואנדרואידים וכמובן במכשירי ותוכנות ניווט שונים ועוד היד נטויה...
בקיצור- החיים מעניינים
 

CPUBOOM2

New member
איילת

בזכות הכינוי שנתת לאייפד שלך , גם אני חיפשתי ואני גאה להציג לכם את אגוזי

על שמו של כלב שכבר לא חיי

תראו לי גיק , אבל מי אמר שזה לא נכון?


אגב , למה שלא נארגן מפגש פורום מתישהו? זה יהיה נחמד.
 

AYELET1

New member
בקיצור- אגוזי ג'וניור


צר לי על הכלב!
מפגש פורום זה רעיון טוב שהועה מספר פעמים. אולי הגיע הזמן לממש
 

noa_f

New member
אני noa_f, הזמנתי את הפאלם הראשון שלי

בשנת 2000, כשהבנתי שכדאי משהו יותר מתוחכם מפתקאות אם אני משפצת דירה. אח"כ גם נקנתה לו עברית, כשהבנתי שזה דבילי לכתוב: shiputznik.
כמובן שהוא לא היה "פאלם" אלא המקבילה ההנדספרינגית (וייזור "אייס" למי שמתעניין). ואז גם שרצתי בפורום פאלם. תחילה בפורומים של iol (נדמה לי שבניק אחר) וכשהם עברו לפה - פה.
הוייזור שימש אותי בנאמנות שנתיים שלוש עד שקיבלתי לפטופ מהעבודה. אח"כ הלפטופ (דל) הפך למקבוק (פרו) ואיתו הגיע גם אייפוד נאנו חמוד שהוחלף מאוחר יותר בנאנו חדש יותר.

היה גם אייפון (2, יד שניה, פרוץ) למשך כחצי שנה עד שהטבעתי אותו בבריכה ומאז יש למשפחה אייפוד טאצ' בלבד, אבל הוא הוחרם ע"י הילדים.

כרגע אני מסתובבת עם מכשיר אנדרואידי בכיס: סוני אריקסון אקספריה מיני (לא להתבלבל עם x10 מיני), שיש לו [אך ורק] שני יתרונות על פני אייפון: מחיר וגודל. אבל איך אומרים באנדרואידית: "מתרגלים".
 

CPUBOOM2

New member
שמי נועם
.

אין לי מושג למה בחרתי בכינוי הזה, כנראה שזה מה שעלה באותו הרגע ...
אני "מסתובב" בפורום מ-2006 .
הרומן שלי עם אפל התחיל בשנת 2006 ,כאשר חבר המליץ לי לקנות אייפוד ננו דור 1 . חיפשתי נגן וכשראיתי אותו עם הנגן שלו ,לא הבנתי מה כל כך מלהיב בו והמחיר היה 250 דולר!
אחרי שקניתי , הבנתי ... מאז , יש לי עוד מכשירים , כמו אייפוד טאצ' דור שני , אייפון 3GS ומקבוק ( טוב , זה לא שייך , אבל זה של אפל). מקווה שבקרוב יהיה גם אייפון 5 .

יום נעים
 

Powerball

New member
והנה הרקע שלי...

השם Powerball נבחר לאחר מספר ניסיונות הרשמה כושלים לתפוז עם שמי האמיתי. המערכת התעקשה לדחות את הרשמתי בשמי, בטענה שיש כבר משתמש רשום בשם הזה. בחרתי בשם של מכשיר / משחק שהיה מונח בדיוק לידי על השולחן, במטרה לבדוק עם זה עובד. זה עבד ונשאר כך. אני בעולם ההי טק, ויש אולי שמכירים אותי ממפגשים שנערכו לפני שנים בפורום פאלם.
הכל התחיל, אם זכרוני אינו מטעה אותי, בשנת 1990, בנסיעה לסינגפור – ממלכת הגאדג'טים (אז), שם גיליתי מכשיר של קסיו, בגודל של כרטיס אשראי, עם מסך בעל 2 שורות (אחת לאותיות ואחת למספרים), שיכול לאחסן כמה עשרות שמות עם מספר טלפון אחד לכל שם. זה לקח לי דקה להחליט שאני רוכש את הפלא הזה, ועוד 3 ימים להתלבט איך לארגן את ספר הטלפונים הידני שלי במכשיר הזה. את זמן הטיסה חזרה לארץ ביליתי בהקלדה...
כשנה לאחר מכן שדרגתי ל Casio-SF4100 - מכשיר מתקפל עם מקלדת QWERTY נוחה ו 32kb זיכרון. במכשיר הזה היה כבר יומן אלקטרוני, פתקים, ויכולת להצמיד כמה מספרי טלפון לכל שם. (אנסה לצרף תמונות).
שנה- שנתיים חלפו, ובנסיעה לארה"ב רכשתי Casio –SF-9300 שהיה בעל מסך רחב, 64KB זיכרון, וכבל עם תכנת סנכרון שאפשרו לי לסנכרן את המכשיר עם המחשב תחת DOS.
ב 1996, בפגישת עבודה מרובת משתתפים בניו יורק, נאלצתי לבקש הסבר לתופעה שבה לחלק מהמשתתפים היו מכשירים אפורים ביד ועם מקלון פלסטיק הם עשו תנועות משונות על גבי מסכי המכשיר המוזר ההוא. בהפסקת הצהריים של אותו יום, הפכתי לבעליו של Palm Pilot מבית US Robotics (חברת פאלם שפיתחה את ה Palm Pilot, נמכרה באותה תקופה ל US Robotics ).
הדרך מה Palm הראשון ההוא ל Palm V לקחה כ 3-4 שנים. הדרך מ Palm V ל Palm Vx הייתה קצרה יותר, כיוון שה Palm V נפל והתרסק.
איפה שהוא ב 2003 – 2004 שדרגתי ל Palm T3 (המכונה גם TT3 או "המלך" בפי איילת...), כשבדרך הייתי גם בעליו של World Pad C3 – שהיה למעשה גירסת OEM של Palm Vx ששווק תחת מותג של IBM.
במהלך תקופת ה Palm היו התלבטויות קשות לפני כל שדרוג בשאלה פאלם או ווינדוס מובייל (מזכיר את התלבטויות iOS מול אנדרואיד של היום...), מה שגרם לי להשתמש באופן חלקי, במקביל ל מכשירי הפאלם השונים, גם ב i-Mate K-Jam וגם במכשיר דומה של HTC. וזה לא יהיה הוגן אם לא נזכיר גם אותם.
ב 2005 או 2006 – שדרוג ל Palm Treo 650 שמיוצר אז על ידי PalmOne . ו ב 2007 – מהפך – iPhone שכונה אז 2G למרות שהיה האיפון הראשון, וזאת בגלל שעבד על רשת סלולאר מדור 2. המכשיר חייב כמובן פריצה, כי אחרת לא ניתן היה להפעילו בישראל ולהשתמש בעברית. בנקודה זו חייבים לציין שלמשתמש פאלם ותיק, המעבר לאיפון היה קשה, כי למעט המסך המופלא ויכולות הגלישה, למכשיר היו חוסרים של תכונות משמעותיות שהיו בפאלם כ 10 שנים קודם לכן...
אבל האיפון לא היה המפגש הראשון שלי עם הגאדג'טים של אפל. ב 2005 נכנסתי לחנות של אפל בארה"ב מתך כוונה לרכוש iPod Mini , מכשיר שרכשתי קודם לכן לביתי , ומצא חן בעיני. כשביקשתי מהמוכר בחנות את האיפוד מיני, הוא הסתכל עלי במבט מופתע, ואמר לי שנשארו להם כמה iPod Nano אחרונים, אחרי סערת הקונים שהייתה להם. מסתבר שבאותו שבוע יצא לחנויות האיפוד נאנו הראשון. וכך הפכתי לבעליו של איפוד נאנו דור 1, אח"כ 2, 3... עד למיזוג המוסיקה לאיפון...
לפני שנתיים – שלוש - מעבר ל iPhone4 (מתי הוא יצא?), ועכשיו בהמתנה ל 5 / החדש / או איך שיקראו לו.
 
למעלה