אפליקציות לאייפד

אגוזים1

New member
אפליקציות לאייפד

האם למישהו יש המלצה גורפת לאפליקצית יומן שנה עבור אייפד?
 

אגוזים1

New member
למשל...

עיצוב יפה, הזמנת משתתפים לפגישות, גרירת פגישות באצבע ליום אחר, הגדרת צבעים שונים לארועים שונים, שילוב חגים ישראלים + תאריך עברי עם הלוח הלועזי,
 

AYELET1

New member
תאריכים עבריים אפשר לייבא

http://www.pdace.com/kb/kb.php?kb=437 את הקוץ ניתן לייבא לכל תוכנה התומכת ביבוא ZXLS אפשר להופכו בקלות גם ל-CSV לגביי יומנים נדמה לי שרענן כתבה על כך מפנה אליה שאלה.
 

noa_f

New member
לא צריך לעבוד כ"כ קשה, יש הרבה מאוד לוחות

שנה עבריים ברשת, בדרגות פירוט שונות.
 

noa_f

New member
הנה דוגמאות ליומנים עבריים/יהודיים:

1. האתר הזה נותן לך להגדיר בדיוק מה אתה רוצה בלוח שלך ולייצא אותו כיומן שמתאים למכשיר/תוכנה שאתה רוצה. בלי המרות נוספות. http://www.hebcal.com/hebcal/ 2. אפשר לסנכרן ישירות ליומן רשת. למשל ליומן הזה, שהעלה "קוביאני" (מישהו מקהילת המק). webcal://icalx.com/public/kobiani/Jewish%20Holidays.ics ויש עוד רבים בגוגל קלנדר או בשרתי caldev נוספים.
 

AYELET1

New member
חיפשתי. לא מצאתי לוחות שנה עבריים בעברית...

(כולל HEBCAL). התאריך הוא במספרים בשנת חמשת אלפים ומשהו. אני מתכוונת להעלות גם גרסה של CSV (אתמול המרתי גם לזה), שאת זה אפשר גם כן לסנכרן ישירות לגוגל.
 

noa_f

New member
אני חושבת שזה הלוח של קוביאני

אפשר להגיע אליו גם מכאן: http://kobiani.com/ בעמוד: "פתרונות ומאמרים". יש קובץ להורדה וקישור ליבוא ישיר מהרשת.
 

noa_f

New member
לגבי צבעים: אני משתמשת ביומנים רבים

לא בתוכנות רבות! ביומנים רבים בתוךך התוכנה. כל יומן מוגדר לאירועים/פגישות בנושא מסויים. למשל יומן לכל בן משפחה, יומן לימי הולדת, יומן לכל לקוח שלי או לפרוייקט גדול. כל יומן מקבל צבע משלו. ולכן אם אני רואה "רופא שיניים" בצבע כחול, אני יודעת שזה התור של הבן הגדול.
 

אגוזים1

New member
לי כרגע יש את האפליקציה

Informant HD (שנראתה לי מעוצבת מאוד נחמד) אבל ראשית אני עוד לא יודעת לעבוד איתה בצורה יעילה אז בגלל זה אני עוד לא יודעת אם היא עונה על הצרכים שלי. מה שכן אין לה מן הסתם את החגים ואת התאריך העברי. לא הצלחתי להבין מההסברים של אף אחת (אוף מרגישה כזאת
) האם אפשר ואם כן איך להכניס את התאריך העברי לתוך היומנים שיש לי (וכמובן, כמו שאיילת ציינה, לא במספרים אלא באותיות). גם לא ממש הבנתי איך את משתמשת ביומנים. זה לא מאוד מסבך את השימוש? באיזו תוכנה את משתמשת?
 

noa_f

New member
התחלתי לכתוב לך תשובה

אבל היא יוצאת ארוכה. וזו שאלה שחוזרת פה מדי פעם ואני חושבת שלא הצלחנו מעולם לענות עליה כמו שצריך בפורמט של פוסט בפורום. אני אנסה מאוחר יותר לכתוב אותה בצורה יותר ידידותית, כמו מדריך, ולהעלות אותה לאיזושהי אכסניה ברשת.
 

רענן 25

New member
3 יומנים מומלצים

לא כל כך מכירה את האיפד ותצוגת היומנים עליו, אבל אנסה לענות לגבי היומנים המומלצים לאייפון. ובכן, כדאי לבחון שלושה מהם: Calengoo, Week Cal, Calvetica. לכולם תצוגת יום, חודש, שבוע (גם כיומן שבועי רגיל וגם בתצוגה גרפית של עמודות צבעוניות) ורשימה (אג'נדה). week cal
הוא יומן כמעט מושלם. תמיד מדייק, עיצוב מאד יפה, תצוגה צבעונית וחדה, המון פיצ'רים, ממשק נוח באופן מיוחד, אפשרות לקבוע תבניות קבועות לארועים שחוזרים על עצמם (templates) ולהכניס ישירות ארוע ליומן מתוך רשימת הקבועים הללו - כולל צבע התצוגה שלהם, משך הארוע וכדומה. מאד נוח אם מדי פעם יש לך פגישות עם אותם אנשים, באותם נושאים וכדומה. ייתרון נוסף ל- weekcal, שאולי חשוב לך: אפשר לקבל את שמות הימים והחודשים בעברית, כולל תצוגת היומן הגרפית מימין לשמאל (כלומר, יום ראשון הוא העמודה הימנית ביותר בתצוגה). weekcal הוא היומן הקבוע שלי באייפוד. כרגע אני הרבה עם טלפון אנדרואיד והוויק-קאל הוא אחת הסיבות המרכזיות לכך שכנראה אחזור לאפל. מה לומר, פשוט מתגעגעת אליו..... לאחרונה הוסיפו ליומן זה גם אייקונים מדליקים ועוד כעשרה פיצ'רים חדשים ומרשימים אותם עדיין לא חקרתי. Calengoo דומה ל - weekcal, אם כי נחות ממנו בצד האסטתי. זה לא שאיננו יפה, אבל וויק-קאל יפה יותר... יומן זה טוב במיוחד אם מנהלים במקביל יומן בגוגל (וזו גם משמעות שמה המוזר של האפליקציה). הם מתסנכרנים מצוין כולל המשימות של גוגל ושילוב המשימות בתוך יומן הפגישות עצמו. גם לקאלנגו אייקונים, אבל די מעפנים, זה מה יש. אני משתמשת בקאלנגו על מכשיר האנדרואיד שלי, ומאד מרוצה. בעיקר בגלל ש weekcal לא ייצר גרסת אנדרואיד וגם איננו מתכוון לעשות זאת.
אחרון חביב: Calvetica. אם את הרפתקנית ומוכנה למשהו שלא דומה לשום דבר אחר, זה היומן בשבילך.
לפני כשבוע הם החליפו את היומן המוטרף שלהם באחד מוטרף עוד יותר. משהו יפהפה, עם ממשק מיוחד במינו שעשוי -יום אחד- להיות הנוח ביותר מכל היומנים האחרים. כל כמה ימים הם מעדכנים את הגרסה החדשה הזו ועושים אותה מוצלחת יותר ויותר. כל חובב יומנים חייב להוריד את התוכנה הזו ולהנות מההמצאתיות, הממשק והתעוזה של המפתחים. כל זה בא עם מחיר, כמובן: המון דברים שדורשים עוד פיתוח, כמה באגים וכמה המצאות מוזרות שבוודאי עוד יתוקנו. אני משתמשת ביומן זה רק כדי להתרשם ממנו, כמו ספר מעניין. עדיין לא מעיזה להפקיד בידיו בלבד את נתוני היומן שלי. כלומר, הוא מתסנכרן אוטומטית עם כל מה שאני עושה ב week cal ואני נהנית מהתוצאות. בדקתי עוד כמה יומנים, כמעט את כל המובילים בחנות, אולם אלה השלושה שעוברים את הרף של "יומן ממש טוב". כל האחרים נחותים מהם מבחינות שונות. אזכיר רק את pocket informant, מין יומן למתקדמים כזה. ייתרונו הגדול הוא השילוב המעניין של יומן עם משימות ואנשי קשר. משהו שמזכיר את יומני פאלם זצ"ל. אולם הממשק שלו כל כך בעייתי ועלוב מראה, שאינו מצדיק את הייתרונות.
 

אגוזים1

New member
וואו תודה רבה רבה

על התשובה המפורטת
Week cal אכן נראה מעולה אך לפי מה שאני מבינה הם לא הוציאו גירסה לאייפד כך שלא ברור לי איך זה יראה על האייפד (כל האפליקציות שניסיתי שלא מיועדות לאייפד נראות מעפנות על האייפד). אגב, יש לי שאלה. האם אפשר לעשות זום אין על הפגישות ולראות את מה שכתוב גדול יותר (חשוב לי גם עבור אמא שלי שחושבת לקנות אייפד במקום הפאלם שלה). עשית לי גם חשק לקנות את calvetica. נשמע מגניב. יש לו אפליקציה המיועדת גם לאייפד? את informant יש לי (גרסת ה- HD). הוא נראה די יפה אבל יש לו כמה מגבלות שבגללן אני עדיין מחפשת את ה-אחד
הולכת לחקור קצת את ההצעות שלך
 

AYELET1

New member
לגבי זום-

באייפד הזום אינו משמעותי באייפון זה הרבה יותר מורגש
 

אגוזים1

New member
לא לגמרי הבנתי

ביומני השנה שכרגע יש לי (האינטגרלי של האייפד והאינפורמנט) האותיות קטנות. אז נכון שאני יכולה לעשות זום והזום יעביר אותי נניח משבוע ליום, אבל אין אפשרות לעשות זום לפגישה ולמה שכתוב בה (לי זה פחות מפריע אבל אמא שלי צריכה כתב גדול).
 
למעלה