תוכנות Must?

AYELET1

New member
תוכנות Must?

הנושא מעט נדוש אבל מצד שני תמיד ישנם חידושים והפתעות. אלו תוכנות הן must בעינכם? כאלו שאחרי ניקוי טוטלי של האיפון או האיפוד טאץ תתקינו ראשונות ללא שמץ היסוס? כאלו שאתם מוכנים להרוג עבורן, לבגוד במדינה, למכור כליה עבורן וגם למסור את אחותכם החורקת כדי לא לותר עליהן?
 

AYELET1

New member
ואני מתחילה....

סודוקו
על סודוקו אני לא מוותרת. הדבר הראשון אחרי ניקוי פסח של האיפון הוא הגדרת ה-Exchange (הכולל בעיקר יומן ואנשי קשר), הגדרת הדואל (שזה חשבון נפרד) והתקנת sudoku Joy שזו תוכנת סודוקו חינמית המביאה כל יום סריית משחקים (הכוללת אמשחק לכל רמת קושי , ויש רשימת רמות נכבדת) וגם משחקים אקראיים מימים קודמים. הגרסה כוללת פרסוחמות בראש המסך (אך לטעמי אין בזה הפרעה). ישנה גם גרסה ללא פרסומות אך בה אתם מקבלים משחק אחד לכל רמה בכל יום (כלומר לא ניתן לשחק 2 משחקים שונים באותה רמה באותו יום). אני מכורה לחומר הזה...
 

eyePhonist

New member
ואני ממשיך....

חייגן הטלפון. בלי זה, האייפון שלי יהיה סתם אייפוד....
האמת, עברתי עכשיו על כ-60 האפליקציות שבאייפון שלי, ומסתבר שהאפליקציה שאני משתמש בה הכי הרבה (מעבר לתכונות המובנות של המכשיר) היא אפליקצית החדשות של Ynet. שני המשחקים שאני חורש הם: Vegas Pool ו- NBA Live. כך שלא נראה לי שיש איזו תוכנה שעבורה אמכור כיליה... אולי של מישהו אחר.
 

LinkTree

New member
אוי - זה מעניין

כמובן שהגדרת המייל והדברים האילו הם מסט לגמרי בישבילי - אבל זה נראה לי ברור.. בשבילי Tweetie - (תוכנת הטוויטר המעולה ביותר) תוכנת ניווט (כרגע אני משתמש ב Ituran GPS ) התוכנה המגניבה TouchMouse של לוגיטק שאני משתמש בה כדי לשלוט במחשב הסלוני שלי (חינמית) ברמת משחקים - הכי הכי אני מכור ל FlightControl המעולה (לא חינמית)
 

kiro

New member
טוב. אז אני מכור לסוליטייר

שני מכשירי פאלם ועכשו אייפון, והדבר הראשון שאני מחפש זה סוליטייר. אז הינה קישור לגרסה חינמית לאייפון. דבר שני זו תוכנת ניווט wase.
 

flipper

New member
bejeweled blitz - המשחק היחיד שלא נמאס עליי

Nimbuzz WifiTrak - מוצאת רשתות שה WIFI של האייפוד לא רואה בכלל.
 

eyePhonist

New member
אני אשמח להבין משהו -

באייפון יש רכיב Wifi שקולט רשתות בסביבה. יכולת הזיהוי של הרכיב הזה תלויה בגודלו, במיקומו במכשיר ובעוצמתו בין השאר. הנתונים האלה הם קבועים במכשיר ולא משתנים. אם הנ"ל נכון, איך יכול להיות שהסריקה המובנית של האייפון חלשה יותר מאשר הסריקה באמצעות התוכנות החיצוניות כדוגמת זו המוצגת (WifiTrak)?
 

flipper

New member
גם אני אשמח מאד להבין

לדעתי גם היו שינויים באיכות הקליטה עם שידרוגי ה Firmware השונים אחרי התקנה של גירסה 3 היתה לי הרגשה שאיכות הקליטה נפגמה
 

AYELET1

New member
תצוגת רשימת הרשתות שבסביבה

מושגת על ידי 2 גורמים: הצ'יפ של הווי פי באיפון ו... התוכנה המתרגמת את התוצאות למשהו שניתן להציגו למשתמש. התוכנות צד ג' אמנם משתמשות באותו צ'יפ אך אופן התרגום/סינון של התוצאות הוא אחר במקצת (אולי אלגוריתם טוב יותר, אולי ויתור על סינון מסויים וכד')
 
התוכנה החיצונית אמנם קולטת רשתות טוב יותר

אבל אי אפשר להתחבר אליהן, ז"א אם קלטתי רשת מסויימת עם התוכנה הזו, והיא לא מופיעה בסריקה הרגילה אז אין חיבור בכלל.
 

eyePhonist

New member
אם מה שאתה אומר נכון אז בכלל זה לא ברור

מה המטרה ומה היתרון המעשי?
 

gabim

New member
נכון אבל לא תמיד...

זה נכון שיש פעמים שלא הצלחתי להתחבר לרשתות שהסריקה הרגילה לא מצאה אך היו פעמים שדווקא כן הצלחתי (עם קליטה ממש נמוכה...) אגב, אני משתמש באפליקציה חינמית- wifiget http://itunes.apple.com/il/app/wifi-get/id320474072?mt=8
 

AYELET1

New member
נכון. לכן לא כתבתי בהסבר שההבדל הוא

דווקא קליטה של סיגנל נמוך.
 

flipper

New member
הצלחתי כבר מספר פעמים להתחבר לרשתות המופיעות

רק בתוכנה החיצונית. אמנם הקליטה לא חזקה אבל לפעמים זה בכל זאת עובד
 

רענן 25

New member
מצטרפת למכורים ל- bejewel

תמיד היה ממכר. אבל הבליץ הוא ממש מכה. כולו דקה מהממת אחת. וזו גם הבעייה. תמיד יהיה מי שיגיד: טוב, רק עוד אחד ודי. הרי זה רק דקה, כל המחוייבויות האחרות יכולות להמתין דקה. לא? וכך עד סוף הדורות. המשחק היה גם בפאלם ונשאר מצוין גם במעבר לאפל.
 

AYELET1

New member
התופעה מתרחשת גם עם הסודוקו ../images/Emo7.gif

ווי... מה אעשה?.....
 

eyePhonist

New member
את רואה, וכולם מתלוננים על מדיניותה של

Apple בנושא הסוללה הבלתי נשלפת! זה לטובתכם אנשי ה- "רק עוד אחד ודי". תארי לך מה היה קורה אם היתה לך גם סוללה נוספת להכניס לאחר שהקיימת הסתיימה עקב ה-"עוד אחד ודי"...
 

AYELET1

New member
לא לא... כשהתלוננתי זה עוד היה בשלב

שהשליתי את עצמי ש"אני תמיד אוכל להפסיק כשאני ארצה"....
 

se7en7

New member
רק דקה ואני מוצא את עצמי משחק שעה , דרך אגב

השיא שלי הוא 445.700.
 
למעלה