iTunes 7.6 לא רץ מעל Vista

d o u g

New member
iTunes 7.6 לא רץ מעל Vista

נתונים טכניים: iPOD Nano - 3rd Gen. - 8GBytes iTunes בגרסא 7.6 (האחרונה) מערכת הפעלה - Vista - Home Premium Edition חומרה: Laptop - Core Due (T7300) - 2GHz תיאור הבעיה: התקנתי את ה-iTunes והוא עבד במשך כמה ימים ואפילו הצליח לזהות את ה-iPOD. לא ניסיתי לבצע סינכרון עד היום. היום לאחר ביצוע הסינכרון הראשון מיד עם פתיחת ה-iTunes מערכת ההפעלה מוציאה לי הודעה שהתוכנית הסתיימה ולמעשה אני לא מצליח להריץ את iTunes. ניסיתי להריץ את Quicktime ומסתבר שאני נתקל באותה בעיה. ניסיונות להסיר את quicktime באופן מסודר (על מנת להתקין אותו מחדש) נכשלו מה שהוביל אותי לשימוש בטכניקות אלימות יותר כמו מחיקת ספריית ההתקנה (program files\quicktime) וניקוי כל ההופעות של התוכנה ב-registry. לאחר אין סוף ניסיונות להתקין את iTune מחדש, אני עדיין לא מצליח להפעיל את quicktime ואת iTunes. עזרה תתקבל בברכה, ואז אולי תוכיחו לי שבן צדק.
 

d o u g

New member
שני הפתרונות לא עובדים...

אני מפעיל אלימות עכשיו אני אדווח על התוצאות...
 

d o u g

New member
אלימות זה...

את אלו ניסיתי כבר אתמול - לא עובד וזה לא אלימות. זה לדגדג
אלימות זה... להפעיל Process Monitor ולראות על איזו פעולה ה-iTunes עף. התוצאה היא שהתהליך עף לאחר שהוא מנסה לגשת ל-c:\Program Files\QuickTime\QTSystem\QuickTime.qts. הסיבה לכישלון היא: FAST IO DISALLOWED. קוד הכישלון (הקוד שהתהליך מסתיים איתו) הוא - 1073741819 -. חיפוש ב-Google לא הניב תובנות חדשות. ניסיתי למחוק את את הספרייה iTunes תחת Program Files וידנית ובאופן אוטומטי (ע"י CCleaner) את כל ההופעות של QuickTime ו-iTunes מה-registry ולהתקין מחדש. בריצה הראשונה לא קיבלתי תגובה במשך דקות ארוכות. בחינה של רשימת התהליכים במחשב (Task Manager) העלתה כי התהליך שרץ הוא רק התהליך ה-iTuneHelper ולא כל תהליך אחר שמזכיר iTune. לאחר reboot חוזרים למצב הישן והטוב עם הודעת השגיאה שמופיעה בתמונה המצורפת להודעה זו. בכל אותו הזמן ה-UAC, למיטב הבנתי לא עובד.
 

uriler

New member
אגב, אתה יכול להעלות צילום מסך של הודעת

השגיאה? אולי הניסוח המדויק יעזור למצוא פתרונות...
 

d o u g

New member
הסרה מלאה של iTunes מעל Windows Vista

הבעיה נפתרה לאחר ניקוי יסודי של התקנת ה-iTunes. הסרה מלאה ניתן להשיג בדרך הבאה: 1. דרך Control Panel -> Programs & Features הסר את כל התוכניות של Apple הקשורות ל-iTunes: א. iTune ב. QuickTime ג. Apple Software Updater ד. Apple Mobile Device Support אל תבצעו Reset לאחר כל הסרה, אלא רק לאחר הסרת כלל התוכנות 2. בסיום הסרת כל התוכנות בצעו reset. 3. תחת הספרייה Program Files מחקו את הספרייה iTunes ו-QuickTime אם אלה עדיין מופיעות. 4. תחת הספרייה Windows/System32 בצעו חיפוש אחר המילים QuickTime ומחקו את כל הספריות הרלוונטיות ל-QuickTime. שימו לב יש קובץ שנקרא quick אותו לא רצוי למחוק. 5. הריצו את הכלי CCleaner ובדקו את כלל ה-entries ב-registry והסירו, בעזרת התוכנה את מכלול הבעיות. התוכנה מאפשרת לשמור backup של ה-registry - מומלץ לעשות זאת. 6. בצעו reset. 7. כעת התוכנה הוסרה בצורה מלאה. אם פצחתם בתהליך על מנת לפתור בעיה מסויימת, עכשיו יהיה זמן טוב להתקים את הגרסא האחרונה של iTunes. בהצלחה!
 

uriler

New member
מזל"ט ../images/Emo13.gif

אז בן צדק בסוף... לפחות חלקית (ראה הודעה אחת מעליך
)
 

LinkTree

New member
../images/Emo45.gif נוסף לטאגלייס

יופי של הסבר - ואני שמח שהסתדרת ועוד השקעת והעלתה את התשובה לפורום
 
למעלה