האייתיונס לא מזהה את האייפוד

האייתיונס לא מזהה את האייפוד

שאלתי פה לפני כמה ימים אבל לא הצליחו לעזור לי ובינתיים כלום לא השתנה.. ניתקתי פעם אחת בטעות את האייפוד בזמן סינכרון, ומאז האייתיונס לא מזהה אותו. מה עושים? [הפעלתי כבר הרבה פעמים מחדש את המחשב, רוקנתי לאייפוד את הסוללה לגמרי כדי שאולי זה יעזור, ולא עזר.] תודה רבה לעונים..
 

LinkTree

New member
RESET ניסית?

אתה יכול לנסות להכניס אותו ל DISK MODE ואז לעשות RESTORE דרך האייטיוס (אם הוא יזהה כמובן)
 
מהניסיון שלי,

ביצוע הreset אף פעם לא פתר בעיה באייפוד.. אבל כמובן שניסיתי, ולא עזר, גם בדיסק מוד הוא לא מזוהה. אני ממש אבוד, אין לי שום דרך להעביר אליו קבצים עכשיו. (עוד משהו, שכשהוא מופיע במחשב שלי בתור כונן נשלף, ואני מנסה להיכנס זה כותב לי שהכונן לא מאותחל.) בבקשה אם מישהו יודע מה אפשר לעשות שייכתוב=\ תודה.
 
כנראה שדפקת את ההארדיסק.

כמה זמן עבר מאז שקנית את האייפוד? קנית את זה אצל ספק מורשה של ידע?
 
עברה בערך שנה וחצי

קניתי אותו מcamera4less, בתל אביב. לא יודע אם יש להם קשר עם ידע. ושוב, יש לי אייפוד נאנו, זיכרון פלאש. עדיין זה נקרא שההארדיסק נדפק?
 

LinkTree

New member
אם ככה זו באמת בעיה

אולי נסה לפרמט אותו במחשב - פעם היתה תוכנה של HP שידעה לאתחל אייפוד שפורמט איך שהו אבל בגדול זה נשמע שHD הלך
 
פאק=/

אמ, זה משנה אם יש לי אייפוד נאנו, ואז בעיקרון אין הארדיסק, זה זיכרון פלאש.. וגם, השירים שעכשיו על האייפוד פועלים ועובדים מצויין. בכלל האייפוד מתפקד נהדר חוץ מזה שהמחשב לא מזהה אותו. איתחול הכונן דרך המחשב שלי אמרו לי שאסור לעשות את זה, זה נכון?
 

LinkTree

New member
בגדול זה לא מומלץ - אבל אין לי הצעות נוספות

נסה לחפש ב iLounge יכול להיות ששם תמצא מידע יותר טוב (וכמובן תחזור לספר לנו)
 
הצלחתי!!!!!!!!!!!!!

תודה!!! חיפשתי בiLounge ולא סתם הנושא היה נעוץ. בכל מקרה, הפתרון שהיה שם: 1.להסיר את האייתיונז וכל התוכנות שקשורות בו. 2.לנתק את האייפוד מהמחשב ולעשות ריסט למחשב. 3.להתקין תוכנה בשם HP USB Disk Storage Format Tool. 4. לחבר את האייפוד למחשב, לחכות 3 דקות לפני השלב הבא. 5. להפעיל את התוכנה שהתקנו, לבחור את הכונן של האייפוד, מערכת- Fat32, את כל השאר להשאיר ריקים. 6. ללחוץ על Start וללחוץ YES באישור הפרמוט, בינתיים לא לעבוד על המחשב. 7. כשזה מסיים, לנתק את האייפוד באמצעות "הסרת חומרה באופן בטוח". 8. להתקין מחדש את האייתיונס 9. לחבר את האייפוד ולעשות RESTORE. בעיקרון, אני לא בטוח שחשוב שזו תהיה דווקא התוכנה הזאת, אני חושב שגם האיתחול של הוינדווס היה פותר מצויין את הבעיה.
 

Rockamora

New member
אסור לאתחל אייפוד דרך הווינדוס.

אתה עשוי למחוק את המערכת שלו.
 
א. גם התוכנה שדובר עליה במדריך

פירמטה את הכונן, וזה לא שזו תוכנה מיוחדת לאייפוד, זו סתם תוכנה שמפרמטת כוננים. ואחרי זה פשוט מוצגת באייפוד הודעה "Restore with iTunes", וזה מבטיח שהמחשב יזהה את האייפוד.
 
למעלה