עונה 12, פרק 5

  • פותח הנושא NP16
  • פורסם בתאריך

NP16

New member
עונה 12, פרק 5

כל מה שאתם רוצים לשרשר לפרק, או שכדאי שאני אגיד מה שמוטי? לכאן. :)
 

NP16

New member
../images/Emo58.gifנקודות על הפרק../images/Emo58.gif

אוקיי, טוקרה המלכה הגיעה בתחילת הפרק וסיפרה לכולנו מה שאנחנו כבר יודעים, וזה שאין לאף אחת מהבנות העונה אישיות. בני נינג'ה ,כמובן, מתארח גם בעונה הזאת והוא קשוח מתמיד. לא מפסיקים להזכיר לנו שקורטני מתבדחת כל הזמן. באמת קורטני כל הזמן? כן, טוב, בחורה אחת בבוטום יש לנו. אני מאושר לראות את אניה מעונה 10,אבל בסוף זה דראג קווין. הבנות עושות דולי פרטון וסיליה ממשיכה להיות מוצלחת מפרק לפרק. טהילה חוזרת מהאתגר מבואסת ומדוכאת ,ומתחילה לשקול לפרוש וכל מה שנותר הוא רק לדעת אם היא תעשה אבוני או תפרוש לפני/תודח בכל מקרה. על הסט היא דווקא מצליחה ונדמה שקורטני תהיה אמבריאל החדשה. סנדרה יודעת שהיא לא תודח, הרי רק פרק שעבר הודחה שחורה. אליסון מדהימה
טיונה גם מעולה ונהיית מתחרה יותר ויותר חזקה לניצחון . טהילה שיחקה אותה ולי בא להקיא .כבר ברור שפרישה לא תהיה כאן, רק הדחה מאד צפויה ואכן, קורטני הולכת כצפוי וכראוי. סיליה קמה לבמה ונותנת את הופעת השנה ומבטיחה קאט פייט לפרק הבא וגם שלפחות יהיה משהו אחד זכור מיוחד מהפרק המרדים הזה.
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif../images/Emo103.gifהאמת,אתה כבר סיכמת הכל ../images/Emo58.gif

כל מה שנשאר לי להגיד זה כוס אמא של ט'ליה.פיכס. שאליסון תעשה לי ילדים!$#$@ ואגב,מה שכתבת על אניה,זה בדיוק מה שגם אני חשבתי!!
 
למעלה