רופאי מעקב - שרשור

פולספגן

New member
את בהריון ../images/Emo26.gif מותר לך ../images/Emo70.gif

ומה עם ה-
שלי
גם לי מותר
 

אלונה777

New member
רופא מעקב ירושלים

ד"ר תדמור , קופ"ח מאוחדת . הוא גם עושה לי את כל הסקירות וגם את המעקב הרגיל. הוא בן אדם קצת מוזר, אבל רופא דייקן, קפדן, מסודר , מנוסה , אחראי, זוכר את פרטי המקרה והתיק וזמין מאוד מאוד . אין שום בעיה להתקשר אליו בכל שעות היום, הוא לא מזלזל בפחדים והיסטריות של המטופלת , נותן לגיטימציה "לנדנד" . מומלץ גם לסקירות ושקיפות וגם כרופא מעקב .
 

hila218

New member
רופא מעקב,

פרופ רוני מימון מרוצה מאוד נחמד וענייני ומסביר טוב. איזור ת"א קופ"ח כללית
 
עונה קצת באיחור

1. אזור המרכז 2. אני בכללית אבל מטופלת אצל הרופא שלי באופן פרטי ומקבלת החזרים חלקיים דרך כללית מושל ם 3. אני יותר ממרוצה מהרופא, הוא מעולה - והמלצתי עליו רבות פה בפורום . הוא מקצועי , עדין נחמד עונה על כל השאלות שלי בסבלנות יש לי את הנייד שלו במקרי חירום והוא הבטיח שככל הנראה יהיה גם בלידה שלי (שתהיה בקיסרי ) 4. שם הרופא - פרופ' משה הוד - ראש היחידה להיריון בסיכון גבוה בבלינסון - אני נמצאת במעקב גם ביחידה שלו וגם אצלו בקליניקה הפרטית בהרצליה
 

פולספגן

New member
טוב, זה לא חוכמה, זה באופן פרטי

אז תמיד הם יותר נחמדים ומן הסתם יותר מקצועיים כי את בחרת אותם ולא הקופה מן המבחר המצוצמם שלה
לבדיקות החשובות, באמת נעזרים בחוסר ברירה ברפואה הפרטית, אך בשביל מעקב הריון, לרוב זה מיותר, למעט המקרה שלך שזה ניתוח קיסרי
 
יש גם

רופאים פרטיים אנטיפטיים . יחד עם זאת אני מסכימה איתך שרופא פרטי בדרך כלל נותן יותר יחס ויחס יותר טוב . באשר לטענה שלך לגבי מיותר - אני מאמינה שזו פונקציה של סדר עדיפויות ומצב כלכלי, מה עוד שאחרי שמקבלים את רוב הכסף חזרה מכללית מושלם מדובר על סכום של כ- 300 שח בחודש בערך . גם אם לא הייתי בסיכון גבוה הייתי הולכת אליו כי להוציא כ- 3000 שח מקסימום על מעקב פרטי לאורך כל ההריון נראה לי יותר חשוב והגיוני מאשר להוציא את זה על נופשון שנתי בחו"ל , לדוגמא.
 

batia1973

New member
ד"ר סקורניק בחולון (כללית)

היינו רק פעם אחת אז קשה לומר. נראה יסודי ורציני, אבל זה ממש רק רושם ראשוני. האם מישהי מחברות הפורום מכירה , לטוב או לרע? תודה.
 
../images/Emo101.gifד"ר יריב רוזנבוים-חדרה כרכור

מרפאת נשים בחדרה מרפאה שלו בביתב כרכור (הוא מקבל שם גם מבוטחות של קופת חולים) קופת חולים - כללית מרוצה ממנו מאוד, גם יסודי ואם זאת לא מלחיץ, גם נחמד וגם נעים. הוא שלח אותי לבדיקות דם מקיפות אשר הצביעו על בעיה שיש לי, הוא לא מבין איך עד היום לא שלחו אותי לבדיקות האלו. הוא הוציא לי חומר מהאינטרנט על הבעיה. יש לי את הפלאפון שלו. ובאופן כללי אני מרגישה שיש לי רופא פרטי. שם הרופא - כמו בכותרת - רוזנבוים יריב.
 
רופאת מעקב חיפה

ד"ר נינה גורדון עדינה וסימפטית לא היסטרית אבל גם לא מחפפת. החסרון היחיד זה שהיא עמוסה אני במכבי. מקבלת בשתי מרפאות בורדיה ובהדר. תות
 
שמתי לב שבירושליים

אין המלצה על אף רופא נשים של הכללית... מה זה אומר?? שאין רופאים טובים?? או שאף אחת לא מכירה רופא טוב מירושליים שעובד עם הכללית.??
 
קצת באיחור אבל המלצה חמה

דר' פואד עאזם ביפו. מקבל דרך מכבי בסניף התקומה. הרופא הקבוע שלי (וגם של אמא שלי) כבר לא מעט שנים ואני מבצעת אצלו גם מעקב הריון. לחץ דם, חלבון בשתן ומשקל - כל ביקור במסגרת תחנת האחיות בסניף. יש לו בקליניקה US וגינאלי ובטני. רופא מדהים - מקצועי, שלו, מרגיע ואדיב בצורה קיצונית לעומת כל רופא אחר שראיתי. עדין, עדין ומתייחס בכבוד שלא ראיתי אצל הרבה רופאים. עובד כמומחה להפריות חוץ גופיות ומקבל גם באיכילוב לצרכים אלו, אבל מקבל לגניקולוגיה ומיילדות באופן סטנדרטי בקופה. מקבל 3 פעמים בשבוע (לפעמים בוקר ולפעמים אחה"צ) ולכן יחסית ניתן להשיג תורים בהתראה סבירה. הקטע הקבוע והייחודי בהגעה אליו הוא הנשים הרבות בחדר ההמתנה שלא מפסיקות לשבח ולהלל אותו. מטופלות רבות שלו ממשיכות להגיע אליו במיוחד מרחוק גם אחרי שעברו דירה. מומלץ בחום!
 
למעלה