מישהי מכירה רופא/מוהל ד"ר אטיאס?

מישהי מכירה רופא/מוהל ד"ר אטיאס?

היי בנות אני בשבוע 38 עם בן. לברית אנחנו מעוניינים לקחת את ד"ר אטיאס, שהבנתי שעושה גם הרדמה. מישהי שמעה עליו? וממליצה? תודה
 

הפי פפי

New member
שמעתי עליו

אני לא יודעת איך הוא כמוהל אבל את הבן אדם אני לא ככ אוהבת.... מצטערת אבל הוא לא נחמד.... יכול להיות שהוא מוהל טוב... אני אישית ממליצה על קצקס....רופא ומוהל
 

נונינקה

New member
מצטרפת לקודמותיי

מל את כל אחייני הגדולים בשנים עברו ובאחרונים ויתרנו על שירותיו. התנהגותו יהירה משהו והוא ממהר מאד. יש רבים טובים ואחרים.
 

A Bi

New member
מצטרפת לקודמותיי...../images/Emo4.gif

וממליצה בחום על הרב יהודה למברג!! מהל את שני בניי (הגדול בן 4, הקטן בן 3) יחס אישי, מקצועי, עבודה משובחת!!!!
(הוא מסתובב בלניאדו, אם תרצי פלאפון - בפרטי...)
 

ixmix

New member
מילה - רק בבית חולים.

הפתרון שלי פשוט ביותר, לא למול. גם אם הבחירה שלכם שונה, קחי בחשבון שמדובר בניתוח שניתן לצאת ממנו נכה ובמקרים מסוימים אפשר למות ממנו. מחקרים שפורסמו מעידים על כך שכאשר ניתוח המילה מבוצע ע"י רופא הסיכוי לסיבוכים יורד פי 4. במקרה שיש סיבוך, אין ספק שעדיף להיות בבית חולים, ובכל מקרה עדיף לבצע ניתוחים כירורגיים בחדר ניתוח סטרילי ועם הרדמה.
 

vishi25903

New member
סטיב ג'קסון

ד"ר סטיב ג'קסון מרעננה הוא רופא (כירורג מוח) וגם מוהל כהלכתו, והוא מקסים ונחמד, ומגיע הביתה לביקורת ביום למחרת. הוא עשה עבודה מדהימה עם בננו היקר, ובעקבות המלצתנו פנו אליו גם חברים שלנו, ואין לכולם אלא מילים טובות עליו. יש לו גם אתר באינטרנט שם מצויים כל הפרטים אודותיו וכמובן טלפונים להתקשרות. בהצלחה!
 
למעלה