רופאי מעקב - שרשור

סיכמתי הכל בטבלה ../images/Emo137.gif

תמשיכו להזרים שמות ואני אעדכן את הטבלה
 

anna77

New member
כל הכבוד על היוזמה, אך יש טעות קטנה

מאוחדת- ירושלים- ד"ר גאולייב. הייתי מאוד מרוצה בהריון ראשון וגם הפעם הוא בסדר, אבל.... וכאן ההמשך. היא הוצאת דברים מהקשרם...
 

IcNיה

New member
צר לי, אבל ד"ר פרדו ../images/Emo31.gif

אחד הרופאים האנטיפתיים, הקרים, המתנשאים והיהירים ביותר שפגשתי בחיי (המקצועיים והאישיים). אולי הוא "עילוי" כשמגיעים אליו באופן פרטי, אבל אם את "סתם" מטופלת בקופ"ח - סיכוי לזכות ליחס שמגיע לך שווה לסיכוי לזכות בלוטו.
 

ליאולי

New member
אוי... אני כל כך מרוצה מהשרשור הזה

כי זאת הזדמנות מעולה להמליץ על הרופא החדש שלי!! אחרי שהייתי אצל רופא ממש מעצבן (שגם פספס דלקת בדרכי השתן שהתפתחה לדלקת בכליות) וקיבלתי המון המלצות על ד"ר גומל אנדרי, הלכתי אליו אתמול והייתי בעננים!!! ועכשיו כדי להיות מסודרת: אני מת"א קופ"ח מכבי מאוד מרוצה ממנו -סבלני, מסביר פנים, מסביר כל מה שצריך לעשות, כל מה שצפוי, ומסיים את הביקור במילים "אני ארצה לראות אותך שוב ב..." שזאת אמנם רק טרמינולוגיה, אבל זה בכל זאת שווה את ליבי. קל לקבוע תור במרכז לזימון תורים ובנוסף קבעתי מיד במקום לפעם הבאה. שם הרופא - ד"ר אנדרי גומל. מומלץ בחום :)
 

הגוזלית

New member
ד"ר רות בלוך../images/Emo45.gif

1. אזור - מרכז, בקעת אונו. 2. קופה - לאומית 3. האם אתן מרוצות מהרופא? - מאוד מרוצה מהרופאה. מקצועית, נעימה, סבלנית, עונה על שאלות ומסבירה. צריך לקחת בחשבון שמקבלת רק פעמיים בשבוע והיא מאוד עמוסה, אפשר להמתין שעות בתור. 4. שם הרופאה - דר' רות בלוך.
 

עינב ר

New member
דווקא אני לא הייתי מרוצה ממנה

ועברתי ממנה בשבוע 12 לרופאה אחרת במרפאה, אולי בגלל שכשהיא מקבלת דרך הכללית היא יותר מבואסת, למרות שגם שם היא מקבלת פעמיים בשבוע. היא ענתה בהרבה חוסר חשק ועל כל שאלה שלי היא הגיבה ב"זה פינוק של הריון", שעם כל הכבוד בהריון ראשון אין לי את הידע ומותר לי לשאול. מעבר לזה במרפאה שלה בכללית אין אולטרסאונד, מה שמחייב קביעה נפרדת של בדיקות דופק והערכת משקל אצל רופא אחר - מאד מבאס.
 

הגוזלית

New member
ד"ר בלוך

אני הגעתי אליה בעקבות זלזול והזנחה של רופא אחר אצלו הייתי. הרבה לפני ההריון היו דימומים שהוא ביטל ולא התייחס והיא מיד עלתה על הבעיה והתייחסה במלוא הרצינות. בקליניקה שלה בק. אונו יש אולטרסאונד כך שאין צורך ברופא נוסף. אני סה"כ מאוד מרוצה, לאורך ההריון הגעתי אליה פעם בחודש ואף פעם לא קבלתי יחס כפי שתארת. (אני כבר בשבוע 40 פלוס כך שאם לא אלד בקרוב המעקב יעבור לבי"ח...) מקווה שאת מרוצה מהרופאה אליה עברת - סה"כ זה מה שהכי חשוב...
 

עינב ר

New member
שימי לב

שאת כנראה הולכת לקליניקה שונה (אני בכללית ואת בלאומית) וככל הנראה בלאומית ציידו אותה יותר.
 

מאי 972

New member
לי יש שלושה ../images/Emo5.gif

אחד לפני שאובחנתי כמתוקה הריונית ושניים אחרי. רופא ראשון :
איזה אזור אתם - מרכז 2. איזה קופה - מכבי 3. האם אתן מרוצות מהרופא? - נחמד, לא מלחיץ, מקשיב ועונה, מה שכן הוא מאחר כרוני ולכן מומלץ לתאם תור להיות אצלו ראשונה, אז הוא ממש חביב, שהתור שלך באיחור של שעה, הוא ממש קצרנית. 4. שם הרופא - ד"ר רזיאל מרכז לבריאות האישה - אחרי אבחון סוכרת הריון איזה קופה - מכבי בלפור האם אתן מרוצות מהרופאה? - לא לא ולא. זה ארוך אבל הכל כתוב כאן שם הרופא: ד"ר בר לוי וכרגע אני אצל : מכבי בלפור האם אתן מרוצות מהרופא? - כן, למרות שנפגשנו פעם אחת. שם הרופא - ד"ר טל
 

naama2712

New member
ובחיפה

אני מחיפה קופת חולים כללית אחרי כמה רופאים ורופאות שעברתי וממש לא הייתי מרוצה - עוד לפני ההריון, הגעתי לרופאה הזאת ואני מאוד מאוד מרוצה. אני עושה אצלה מעקב פרטי אבל היא הייתה הרופאת נשים שלי עוד לפני ההריון וגם אז הייתי מאוד מרוצה היא מקבלת בחיפה ובעתלית וגם כשאעבור למרכז אני מתכוונת להמשיך להגיע אליה. הרופאה - ד"ר מירב פרייברג.
 

aba200

New member
מי שמע על פרחי ? רמת אביב?

אם מומלץ..האם הוא של מכבי? טלפון?תודה
 
ד"ר רוני חן - אין עליו!!

קודם כל - בן אדם. מקסים. בלי פוזות של רופא. ומקצוען. הוא רופא במחלקה לסיכון גבוה בבילנסון, מקבל בכללית באור יהודה. (אין סיכוי למצוא תור פנוי אליו דרך שם, אבל שווה לנסות) למזלנו, הוא מקבל גם פרטי, חופשי חודשי כזה שכולל מעקב (US, דם ושתן) בעלות סמלית. והעיקר, זמין בשבילנו לכל שאלה, ולו השטותית ביותר. בשמירת ההריון (בגלל המטומה ודימומים, הגענו למעקב כל 4 ימים) מומלת בחום גדול.
 

HOPE ING

New member
ואחד לאזור טבריה

ד"ר דויד פלג מקבל גם דרך הקופה.... אני בלאומית, אבל אני חושבת שהוא מקבל מעוד קופות.... והוא פשוט מקסים, עם סבלנות והקשבה. מומלץ..
 
למעלה