רופאי מעקב - שרשור

inok

New member
קריות, נהריה

דר' אליהו גוטרמן עובד עם לאומית וכללית מקבל במפראה שלו בקרית מוצקין, בזבולון ובנהריה מאוד מאוד מרוצה (אחרי נסיון עצוב עם כמה רופאים) - אדיב, מקצועי, סבלני
 

שמופי2

New member
רופא מקסים אבל קצת עמוס

1. מרכז 2. כללית 3. מרוצה מ-א-ו-ד (חוץ מזמן ההמתנה בתור :() 4. ד"ר עודד הארט - מקבל במרום נווה
 
רופאה טובה מאוד-ד"ר שולץ

1. מרכז-מרכז הרפואי לאשה שילה בר"ג 2. כללית 3. מרוצה מאוד-מאוד יסודית ומקצועית אבל לחכות בתור זה לפעמים כמעט שעה... צריך לבוא עם המוווווווווווווווון סבלנות...
 

Asfura

New member
הייתי אצל ד"ר שולץ לא הייתי מרוצה

בכלל!!!!!!!!!! אמנם זה היה לפני מספר שנים אבל הייתי אצלה די הרבה זמן היתה אנטיפטית גועלית ורחוקה מנחמדה
 

pitzi35

New member
גם אני לא הייתי מרוצה מדר שולץ

אמנם היא מאוד קפדנית ושלחה אותי למלא בדיקות לפני ההריון שהרבה רופאים לא שולחים או עושים בעיות, אבל כשמצאו לי רחם דו קרני (שאחר כך גילו שזו טעות), היא אמרה, טוב אני רושמת לך הריון בסיכון גבוה. וכשביקשתי הסברים מה זה אומר הריון בסיכון גבוהה, מה זה אומר רחם דו קרני היא היתה ממש לא נחמדה ואמרה קודם תכנסי להריון. בסוף מצאתי מידע אצל הרופאת משפחה שלי שגם ממש הרגיע אותי, אבל זה היה התפקיד של רופאת הנשים שלי ולא של רופאת המשפחה! אבל יש לי חברות שממש מרוצות ממנה והיא מאוד מאוד מקצועית.
 

Eמא 2B

New member
אני גם אצלה וממש מרוצה

1. אני הולכת למרכז דניאלי בגבעתיים. 2. כללית 3. אני מאוד מרוצה ממנה- היא תמיד היתה עדינה ורגישה (ובמיוחד אחרי שאבדתי את ההריון הקודם), אם אני רוצה בדיקות - היא נותנת לי בלי לעשות בעיות. כשהיו לי בעיות עם מעקב ההריון בטיפת חלב- היא אמרה שאם הם ממשיכים ככה- היא תתקשר אליהם אישית. וכמובן שהיא גם מאוד מקצועית ויסודית. אכן החסרון היחיד הוא שלפעמים מחכים הרבה זמן בתור. אני כבר למדתי ואני קובעת תור מראש להיות אחת מהראשונות. 4. שם הרופאה - דר' אודליה שולץ.
 
רופא המעקב שלי

אני מאזור זכרון - חיפה קופת חולים כללית מרוצה מהרופא באופן כללי אם כי תמיד נמצאת צעד אחד לפניו (רק בשביל להשגיח
) שם הרופא - ד"ר גבע אדם - מנהל המרכז לבריאות האישה בלין.
 

inbardvir

New member
גם אני עונה

רחובות קופ"ח מכבי ד"ר שכטר מורי , מרוצה מאוד מאוד! אדיב וקשוב, מסביר בסבלנות על כל דבר, הבעיה היא שקשה לקבוע אליו תור. הוא גם מיילד בתורנות לילה באסף הרופא.
 

פיצי28

New member
מנצלת את ההזדמנות- ד"ר קווקריאן

אני אצלו כבר כמעט שנה, ביינתיים סבבה. בחיפושים שעשיתי ראיתי שהיו המון לא מרוצות ממנו, ונכנסתי להתלבטות גדולה. בעיקרון אני לא צריכה ממנו הרבה, ואני הולכת אליו דרך הכללית (בדיקות וסקירות אני אעשה אצל רופאים אחרים פרטי). מישהי מכירה, יודעת או יכולה להגיד לי מה כדאי לעשות? האם להישאר אצלו?
 
אם עשית חיפוש אז את דעתי

את בטח יודעת. והסיפורים שנשלחו אליי לאחר שפרסמתי את סיפורי היו הרבה, אבל הרבה יותר גרועים - ממש הזנחה, יהירות, חוסר מקצועיות - סכנה. מתארת מצב לא מסקנות.
אגב לי הוא גם אמר שהוא "לא עושה מעקב הריון" כך שזה נתן לי חופש לעבור ממנו באמצע הרבעון...
 

פיצי28

New member
קראתי את דעתך

ביינתיים לא נתקלתי במה שנכתב שם. הוא הציע מעקב דרך מועדון יולדות לניאדו/ פרטי (יש לי ביטוח פניקס)/ דרך קופ"ח כללית. הבנתי שהוא מתייחס פחות ברצינות למי שלא לוקחת אותו פרטי, אבל ביינתיים אני זו שאומרת לו מה אני צריכה, אז זה די בסדר. בהנחה שאני עושה את השקיפות/ סקירות וכל השאר אצל רופאים פרטיים בהחזר הקופה + עושה מעקב בטיפת חלב של בדיקות דם+שתן, ל"ד , משקל וכו'- מה אני צריכה ממנו ת'כלס?
 
אם הכל בסדר - כלום.

רק הפניות לבדיקות דם ואחרות כשצריך. אבל אם לא הכל בסדר (חמסה חמסה טפו טפו טפו) ??? אחת הבנות שכתבו לי למסר האישי אחרי שפרסמתי את סיפורי, גוללה סיפור נוראי של הזנחה שכמעט עלתה בחיי התינוק. בעצם שתיים שכתבו לי סיפור כל אחת סיפור אחר אבל עם אותו מוטיב, ואחת עוד התכוונה לקחת אותו כרופא פרטי ללידה בלניאדו !!
 
הילד שלי נולד פג ב"זכותו"

או יותר נכון הוא כמעט אל נולד "בזכותו" וסביר להניח שבכל מקרה הוא היה פג. הוא לא שלח אותי לשום בדיקה שעושים אחרי IUGR. הוא רופא עם יחס מחפיר לחלק מלקוחותיו. תאמיני לי שעכשיו שיש לי רופא מטפל אחר בהריון, אני כל כך רוצה לתבוע אותי. לצעוק בקולי קולות מול המרפאה שלו - אל תקחו סיכון, לא על הגוף ולא על היחס. לא מגיע לאף אחת יחס שכזה. (על הרופא שלי החדש אני אכתוב בהודעה אחרת)
 

קשתענן

New member
ההמלצה שלי..

אזור - השרון קופ"ח - מכבי מרוצה מאד! אמנם קשה להשיג את המרפאה בטלפון והמרפאה עצמה נראית ישנה ולא נעימה אבל הרופא נהדר! חם ונעים, סבלני ונותן יחס אישי תמיד יושב עם כל אחת יותר מהזמן המוקצב ולא נותן תחושה של "אין זמן.. הבאה בתור.." והרופא הוא - דר' פומרנץ שמקבל בנתניה
 

עדינעם

New member
אני עזבתי בגלל המרפאה...

הרופא אכן מקסים (אעפ"י שזוהי התרשמות מפגישה אחת) אך לא נראה לי הגיוני שבשביל להבדק באולטאסאונד צריך לעבור לחדר של המזכירה, מאחורי וילון ועם דלת פתוחה כשהמזכירה מקבלת לקוחות (המזכירה אמנם אמרה כי כשמתבצע אולטראסאונד אז סוגרים את הדלת אך בפועל זה לא קורה..). ההרגשה היא לא נעימה וזאת למרות שהרופא באמת עושה רושם מצויין. אני קיבלתי המלצה על ד"ר נהרי קלריס שהיא רופאה שמקבלת במרכז גירון ברעננה (מכבי) ונכון לעכשיו אני מאוד מרוצה (ועברתי הרבה מאוד רופאים שהיו לא נעימים, לא סבלניים ולא אוהבים להסביר).
 

tulsh

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifד"ר פרדו../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

איזור המרכז - מנהל מרפאת מרכז הבריאות לאישה בר"ג ובעל קליניקה פרטית ברמת השרון. ד"ר יוסף פרדו - במילה אחת? עילוי. מרוצים ממנו עד השמים.
 
למעלה