ברית מילה למה?

אני בטוחה שהסיפור שלך שקר

ולא היה ולא נברא. אני מאד מאד אשמח שתישלחי לי מסר ואני אדבר איתך בטלפון ואני יראה לך בידיוק מה בהודעה שלך מסגיר אותך שאת משקרת.
 
ואני מאוד מאוד אשמח

אם תגידי כאן למה את חושבת ככה, כדי שכולנו נוכל לדעת. כרגע אני רק חושבת שכל הסבל החברתי שבעולם לא שווה לעבור משהו שיש בו סיכון לפציעה כזאת. אם את חושבת שאת יכולה לשנות את דעתי (או להוכיח שפותחת השרשור משקרת) את מוזמנת לדבר איתי, בפורום הרלוונטי (לא רק לי מגיע לדעת).
 

ענתש

New member
../images/Emo74.gif כאן נמחקה הודעה

(ואלו המשורשרות אליה) בשל שימוש בשפה לא נאותה. כל דיון הוא מבורך בפורום הזה כל זמןשמתנהל בצורה תרבותית. אני יודעת שהנושא טעון אבל אם הצליחו לעשות אותו במשך עשרות דיונים עד היום בלי לרדת לכינויי גנאי והכפשות אישיות - אפשר גם הפעם. הודעות בסגנון נוסף ימחקו מייד.
 
ליטל חן, יש לי שאלה אלייך

בוא נניח והיא משקרת, האם זה אומר שאין פאשלות בברית מילה? האם לא קרה שתינוקות בני יומם נפגעו מברית המילה??? הנה כמה קישורים לנפגעי ברית מילה. האם גם הכתבות האלו הן שקר והמצאה?! 340,L-9044340,L-2163815,00.html target=_blank>29,FF.html target=_blank>1 340,L-2163815,00.html target=_blank>2 3
 

נתן נתי

New member
איזה טיעון מסכן את מביאה

אולי גם לא רשיון נהיגה ניסע עם עגלה וסוס. שלא יבוא מישהו גאון ויראה לנו כמה קישורים של תאונות ויסביר לנו שלכן לא ניסע.
 

ענתש

New member
../images/Emo74.gif גם כאן נמחקו הודעות.

אנא שמרו ביקורת על פורומים אחרים ודרך התנהלותם לפורומים האחרים - שם משתתפי הפורום יכולים להגיב לטענות. או לחילופין התלוננו בפורום תפוז משוב. פורום הריון ולידה הוא לא הכתובת להתנצחויות כאלו או אחרות בנושא. בנוסף הודעות שגולשות להטחות עלבונות אישיים ימחקו מיידית.
 
בגדול את צודקת

אבל פה הסיפור שונה. זאת קבוצת נשים שמפזרות סיפורים ושאלות בכל פורום ובכל אתר שרק ניתן להם. כדי להסביר לנו את דעתם. ודייי זה כבר נימאס נימאס לראות את אותם הסיפורים ואותם השאלות ואותם התשובות בכל חור באינטרנט.
 

ixmix

New member
והתשובה די פשוטה:

את צריכה לקבל החלטה לגבי הבן שלך, כאשר כל החלטה שתקבלי תהיה מותרת ולגיטימית לטעמי. במידה ואת מתלבטת, קחי בחשבון את הפחד שלך משונות (אני אישית לא מבין למה זה כ"כ מפחיד, אבל ניחא), ובצד השני את הסיכון שהילד שלך יחווה מה שקרה במקרה שתיארת (או ימות, אם כבר מסתכלים על התוצאה הכי קשה). החלטת לקחת את הסיכון? - תחזיקי אצבעות. יש סיכוי גבוה מאד שהכל יעבור בשלום (סביב 99% אם איני טועה). אם בכל זאת קירה אסון, זכרי שאת לקחת החלטה שמותר לך לקחת כאמא, ובהחלטה לסכן את הילד יצא שאת בצד הלא נכון של הסטטיסטיקה. החלטת לא לקחת סיכון? - עכשיו את צריכה להתמודד עם הסביבה, עם השונות ובעיקר (קודם כל) עם עצמך. בהצלחה. אני את הילדים שלי לא אמול.
 

tali b

New member
בנות אני מאד מקווה שאתן במבינות

שאני מנסה רק להזהיר זאת חובתי כאדם בחברה. ולמי שלא מאמינה יש לה בעיה קשה!והיא אולי לא היתה מתנהגת כמוני ועוד ילדים היו נפגעים. ולכולכן שנה טובה יותר ומתוקה
 
למעלה