סקרנות

בת 27 ועשיתי את הבדיקה

למרות שכל הבדיקות היו מעולות (1:10,000)..עשיתי ולו רק בשביל הסיכון הפצפון לתסמונת דאון (ודרך אגב - אני כבר אחרי הפלה אחת שעברתי עקב עובר ללא דופק..).
 

tamytamy

New member
בת 25, עשיתי באיכילוב

(בבית חולים אי אפשר לבחור ממש מי עושה לך, אבל כל המדקרים שם הם רופאים מצויינים, מנוסים ועושים את אותן הבידקות בדיוק גם באופן פרטי). בעקרון הייתי "צריכה" בגלל נשאות גבולית של מחלה גנטית. חשבתי לעשות בכל מקרה, ואז הבדיקות הגנטיות בישרו שאני "זכאית משרד הבריאות". בדיעבד, אחרי שאני יודעת כמה הבדיקה היא בכלל לא ביג דיל, עוד יותר השתכנעתי שהייתי עושה בכל מקרה, גם אם לא הייתי זכאית.
 

מאיוש24

New member
בת 25, עשיתי אצל פרופ' מייזנר, אחרי

תוצאות לא משהו של חלבון עוברי. בדיעבד ותודה לאל התגלה שהכל בסדר...
 

מיכל3333

New member
הריון שלישי - בכולם ליפיץ דיקר אותי

בראשון היתי בת 28 עם תאומים, בשני 34 ובשלישי בת 40.
 
בת 37

קבעתי דרך מכבי באסותא פ"ת ויצאתי מרוצה ובלי נזקים כלכליים. אפשר לקבוע בכל בית חולים שמבצע דיקורים - כשהכל על חשבון משרד הבריאות. אם את בוחרת מדקר ספיציפי צריך לקחת בחשבון עלות מדקר בלבד (בית החולים לא גובה כסף בגלל הגיל). אי אפשר לשכוח כי בית חולים פרטי הוא בית חולים פרטי, וכי ניתן מראש לומר לך מי מדקר ואת רשאית לבחור לעשות שם או שלא. בבית חולים ציבורי, לא ניתן לדעת מראש מי יהיה המדקר אם כי למיטב הבנתי, כל המדקרים בבתי החולים הציבוריים הינם רופאים בכירים.
 

noga30

New member
בגילאים 32 ו-35 אדריאן בתה"ש

פעמיים עשיתי מיוזמתי ללא קשר לתוצאות הסקר שהיו מצויינות. עשיתי דרך כללית מושלם ובתה"ש יש רק שני רופאים מדקרים, אדריאן ופלדמן ועל שניהם קיבלתי המלצות חמות
 
נוגה את יודעת שילדנו את הראשונה

באותו גיל בהפרש של חודשיים ואת השני נלד באותו גיל (אנחנו) שוב בהפרש של חודשיים..........
 

תיקי א

New member
עשיתי בשניים מבין שלושה הריונות

באף אחד מהם לא היהתה לי סיבה רפואית. בגיל 31 - אפילו לא עשיתי חלבון עוברי, עשיתי אצל פרורפ' מייזנר. בגיל 34 - חלבון עוברי מעולה ובכ"ז עשיתי באסותא ע"ח הקופה. מי שפיר זה משחק ילדים לעומת לידה....
 

ציפי ג

New member
בת 40

ילדתי 7 ילדים, ב"ה, שנים מעל גיל 35 ועוד לא עשיתי אף פעם מי שפיר.
 
בת 25, עשיתי בגלל תוצאות לא טובות

של חלבון עוברי. רופא הנשים שלי עשה לי באסותא והיה מקסים. ב"ה התוצאות של הניקור חזרו תקינות
 
למעלה