סקרנות

ניקולי

New member
../images/Emo41.gifסקרנות../images/Emo41.gif

כן, החלטתי לקרוא לסקר הזה סקרנות ומה היא הסיבה לכך ??? ובכן אני קוראת כאן לא פעם ולא פעמיים שבחורות מבקשות מספרי טלפון של מי שעושה מי שפיר. ידוע לי שבדיקת מי שפיר מתבצעת בקופה ו/או אצל רופא פרטי אני גם יודעת שנשים שעברו גיל 35 זכאיות לעשות. מסקרן אותי לדעת בנות כמה אצתן ומי עשתה מי שפיר ומי מתכוונת לעשות מי שפיר ?? אני בת 36 ואני מתה מפחד...
 

ChiriBiri

New member
בת 29, עשיתי את הבדיקה

אצל פרופ' צלאל כל הבדיקות האחרות היו טובות
 

ornak

New member
בת 29 עשיתי את הבדיקה אצל

ד"ר אדריאן. 2 מוקדים אקוגנים בסקירה מורחבת. לא רציתי לעשות. משפחתי ביקשה ממני
 
עוד לא בת 35 ולכן לא זכאית. עשיתי

באופן פרטי אצל פרופ' שהם. בהריון קודם עשיתי באופן פרטי אצל ד"ר מאי, הייתי בת 32. לא חשבתי לרגע שלא לעשות, בטח שלא בגילי הנוכחי. אם הייתי זכאית הייתי עושה על חשבון המדינה.
 

ניקולי

New member
אם הכל היה בסדר

אז למה עשית? הבדיקה לכשעצמה מפחידה אותי, שלא נדבר על התוצאות.. וזמן ההמתנה..
 

ניקולי

New member
זהו ש....

בגלל ההיסטריה שלי אני מפחדת לעשות הרבה דברים ככל הנראה בגלל ההריונות הקודמים (שקיפות עורפית + חלבון עוברי) שיצאו לא תקינים..נתבקשתי לבצע בדיקת מי שפיר ומהפחד לא עשיתי..מה שכן כל ההריון רק הייתי מודאגת.. בראשון חלבון עוברי - במחלקה הגנטית טעו בתאריך הבדיקה ורשמו שהייתי בשבוע 18 שלמעשה הייתי כולה ב - 16 הבדיקה יצאה לי אז מקום 1:3900 יצאה לי 1:400 שהייתי אז על סף התעלפות.. אחרי בדיקה מעמיקה הסתבר שטעו. בשני שקיפות עורפית - הערוף היה מעובה אחרי סקירת מערכות הסתבר שהנוזל נספג והיה כלא היה. וגם אז הייתי על סף התמוטטות. ברור לי וידוע לי כי.. ברגע שיש משהו שאינו כשורה צריך לבצע הפלה.. יחד עם זאת כאמא לשני ילדים מקסימים ובריאים שיש לי
אני חושבת לעצמי אילו הייתי מבצעת חלילה הפלה מה היה קורה אז ?? עצם המחשבה שיש בתוכי עובר שמראה לי סימני חיים.. כאילו מה, להרוג אותו?? לא מבינה את זה ומפחדת לחשוב על זה.
 
לא כל כך מהר עושים הפלה

במי שפיר אפשר לשלול הרבה מהבעיות שיכולות להתרחש. ואחרי שלידיד שלי נולדה ילדה עם תסמונת דאון, אני שואלת את עצמי עם מה היה לי יותר קל להתמודד - עם הפלה (חס וחלילה טפו טפו טפו) של עובר בריא בגלל הבדיקה, או עם ילד שחולה במחלה קשה. לי התשובה היתה מאד ברורה. זה מאד אישי.
 

ניקולי

New member
צודקת בהחלט

אבל.. את יודעת איך הרגשה לחיות בידיעה שאוטוטו את הולכת להיות אמא..
 
כי אני לא מאמינה בסטטיסטיקה. הייתה

כאן מישהי שכתבה משהו שאישית אני מסכימה איתו. גם ב"אחד ל", יש את האחת שזאת היא. כמו שכתבתי כבר בעבר, אני אחיה הרבה יותר בשלום עם הפלה חס וחלילה מהניקור מאשר עם לידת ילד פגוע במשהו שיכולתי לאתר בניקור ולא ביצעתי אותו. זאת אני, כל אחת מה שנכון לה.
 

billyboots

New member
שכחתי לציין...

עשיתי מי שפיר בעקבות מוקד אקוגני וציסטות בצוואר שנמצאו בסקירה ראשונה. כל יתר הבדיקות היו טובות (חלבון עוברי, שקיפות)
 

1במיה

New member
../images/Emo26.gifהלו לוליק התגנבת לך לפה בשקט

המון מזל טוב יקירה מקווה שעבר לך בקלות
 

Julia s

New member
בת 30 אצל פרידמן בתל השומר

עשיתי כדי להיות בטוחה עד כמה שניתן שהכל בסדר
 

Nona26

New member
בת 26 עשיתי אצל ליפיץ

בדיוק לפני שבוע. לא היה נורא בכלל. כל הבדיקות שלי תקינות ואני אמנם צעירה אבל ידעתי מראש שאני רוצה לעשות מי שפיר- לא היתה התלבטות בכלל.
 
למעלה