|*שרשור אפידורל - לאלה שילדו עם/בלי

inbalim

New member
אפשר לבקש סוויטה??

במקרה קראו למיילדת שושי? היא אישה מבוגרת, קטנטונת עם עיניים ירוקות/כחולות. שמעתי שהיא מדהימה.
 

פלגיה

New member
אפשר לבקש סוויטה עם היא פנויה

יש עדיפות ללידה ראשונה (לעשות לך כיף) אני קיבלתי אותה בלידה שישית, והיה ממש נחמד (למרות שלידות אחרות בחדרים אחרים גם עברו בסדר) היתה לי מיילדת נהדרת בשם נעמי לביא. מומלצת בחום, מוכנה לקבל (ואפילו מציעה) תנוחות שונות ותנועות להקלה על הצירים) ומעודדת הנקה.
 

inbalim

New member
אני 3/4 ירושלמית, גם מהאיזור

נחמד לראות כאן עוד ירושלמיות, חשבתי שבעיקר אלה שהיו במפגש ירושלמיות. אפשר להמליץ אחת לשנייה על חנויות טובות בירושלים לקניות של הרהיטים לתינוק וכל השאר. אם יש לכן המלצות אשמח לשמוע!
 

ב1נבונת

New member
לא הייתי במפגש כי אני ממש בהתחלה

והרגשתי שלא מתאים לי. לגבי חנויות של רהיטים - בעיה: בכל הזולות (חסדי שמואל, בייבי מישל) היחס והשרות נוראיים. בשילב - יקר מאד...
 
לא מסכימה- קנינו בחסדי שמואל

והיו מאוד נחמדים אלינו והקדישו לנו הרבה זמן
 

inbalim

New member
דווקא מצאתי חנות לא מאוד יקרה

בשטראוס, החנות הראשונה שצמודה לתחנות אוטובוס למעלה ולתחנת המוניות. מחירים יחסית סבירים בהחלט לרהיטים, את יכולה להזמין גם דגמים שאין להם שם, ויש להם גם מבחר גדול של עגלות וריהוט. אנחנו נקנה משם את הרהיטים לחדר של התינוק. אהבתי את זה שהם לא רודפי בצע שמנסים לדחוף לך בכוח חבילת לידה.
 

פלגיה

New member
ב1נבונת כן, אני מהאיזור

אבל אני גם לא בהריון
 

מאז

New member
לידה ראשונה עם לידה 2 בלי- מסקנות|!

בעיני אפידורל כן או לא זו לא השאלה המרכזית. אלא - באיזה "ראש" באים ללידה- ללידה הראשונה באתי בראש של - זו לידת "פיילוט". בית החולים מלא באנשים חכמים ומנוסים, ונראה מה יגידו. קיבלתי אפידורל, הוא קצת סיבך את העניינים, וגם ילדתי על הגב - דבר גרוע מבחינתי. ללידה השניה באנו בגישה אחרת לגמרי - התכוננו ללידה טבעית, קראנו ולמדנו על קידום הצירים וכו'. אפידורל הוא רק פסיק בכל הגישה. היתה לידה טבעית ומצויינת - אבל כואבת! אם היה אפשר להבטיח לי שאקח משכך כאבים, לא יכאב, אבל גם לא יסתבך בשום צורה, ועדיין אוכל לנוע, ללדת לא על הגב וכד' - ברור שאעדיף זאת. אבל אם לא יפתחו דבר כזה עד הלידה הבאה - אני מניחה שאנסה שוב ללדת בצורה הטבעית.
 

תוכי

New member
אני ילדתי עם

אפידורל ועם פיטוצין ואם היית שואלת אותי עכשיו שוב,כן הייתי לוקחת ולא מוותרת הכאבים של הצירים ממש בילתי נסבלים (לפחות מבחינתי) אני נכנסתי לבית החולים בשעה 5 לפנות בוקר ובשעה 10:30 בבוקר כבר האוצרית שלי הייתה בחוץ
 

daldan

New member
אני לא רציתי לקחת אפידורל

היו איתי בחדר הלידה בעלי ואמא שלי שהיא גם דולה והם תמכו בי מאד בכל ציר וציר. אחרי שעברו כמעט ארבע שעות שבהם היה לי כל דקה ציר שנמשך כדקה, ואחרי שבשעתיי האחרונות מהזמן הזה לא היה שום שינוי בהתפתחות הלידה (מחיקה מלאה פתיחה של 8 ס"מ ראש גבוה ) הייתי די מיואשת ומותשת וגם בעלי נראה מותש לחלוטין. די נלחצתי מהעובדה שאולי לא יוותרו לי כוחות ללחיצות בסוף והחלטתי על אפידורל. בדיעבד מה שקרה שעם התחלת פעולת האפידורל הופסקו הצירים לחלוטין והתחילו לתת לי פיטוצין. שעתיים אחרי תחילת האפידורל הגעתי לפתיחה מלאה ושלוש שעות לאחר מכן (חמש שעות התחלת קבלת האפידורל) ילדתי בוואקום. לא יודעת לומר מה הייתי עושה אם הייתי חוזרת אחורה בזמן כוון שבזמן שהחלטתי על האפידורל הייתי מאד מאד מותשת (עם הכאבים יכולתי להתמודד אבל זה היה כל כך אינטנסיבי ) התוכנית ללידה הבאה? ראש פתוח! אני מעדיפה ללדת בלי אפידורל אבל לא פוסלת את האפשרות הזו - כל לידה היא מקרה חדש ואי אפשר לנבא את מהלכה (אגב גיסתי ילדה את שתי הלידות שלה עם אפידורל שרק זרז את התהליך). אני מביאה איתי את הצוות המנוסה שלי ללידה (בעלי ואמא שלי) ויחד ננסה לעשות את זה הכי טוב שאפשר, ואני אשקול את כל האפשרויות בהתאם למהלך הדברים (הרי זה ילך חלק לא? באים - לוחצים קצת ומקבלים תינוק לא? העיקר המחשבה החיובית
)
 

1שילגיה

New member
גם לי יש 2 חברות שהאפידורל זירז להן

את הלידה (הפתיחה התקדמה מהר יותר מאשר לפני מתן האפידורל).
 

פלגיה

New member
איזה כיף זה אמא דולה!

ובטח יילך חלק - נכנסים לחדר לידה, פוגשים את החסידה, מקבלים ממנה תינוק רחוץ וריחני, אומרים תודה והולכים הביתה
 

מעיןבר

New member
עם אפידורל - לידה נפלאה

איך שקיבלתי את האפידורל הלכתי לישון ולאגור כחות (הלידה החל בירידת מים ב- 12:30 בצהריים, אפידורל הגיע ב- 2:00 לפנות בקר אחרי כמה שעות של פתיחה תקועה על 4-5). אחרי שלושת רבעי השעה הפתיחה קפצה לפתיחה מלאה - האפידורל איפשר לי להרפות והפתיחה פשוט "רצה". השינה עזרה לי לאגור כחות ללחיצות והלידה היתה נפלאה (הגם שעל הגב, האמת - דווקא היה לי נח ככה ברגע שזה היה עם אפידורל). סיימתי עם קרע קטן והחלמה קלילה ביותר (הרגשתי שאני יכולה לקום מהמיטה די מהר, הבעיה היחידה היתה שאחרי אפידורל אסור בלי אחות והאחות לא הגיעה...).
 
למעלה