סקירות
נא ל ש ר ש ר הודעות

אסתימ

New member
לגבי סקירה מאוחרת...

רציתי לשאול בבקשה, האם קרה למישהי שהשקיפות העורפית+הסקירה המוקדמת היו תקינות לחלוטין, אבל בסקירה המאוחרת נראתה איזשהי בעיה? עוד שבועיים יש לי תור לתדמור למאוחרת, וסתם רציתי לדעת אם קורה מצב כזה... אשמח לשמוע תגובות,
 
שאלה אחרי סקירה מוקדמת-

רציתי לדעת מה עדיף: עשיתי סקירה ראשונה אצל ד"ר תדמור והוא היה מרוצה מאוד ואמר שהכל תקין
. עכשיו לגבי הסקירה השניה- אני מתלבטת אם לשוב לד"ר תדמור, שהיה מאוד מקצועי, נחמד ומרגיע, או לעשות את הסקירה המאוחרת אצל ד"ר אניטה סילבר (שאליה כבר קבעתי תור), גם כי שמעתי עליה רק דברים טובים וגם כי נראה לי שכדאי שעוד זוג עיניים יבחנו את האוצר. מה דעתכם??
 

talitu

New member
יש לי סקירה מוקדמת היום - ואני כ"כ

מתרגשת...אין לנו מושג מה "מתבשל" בפנים... (לפני ההריון ועד לפני שבוע הייתי בטוחה (וכך גם תחושות של אחרים) שיהיה לי בן, אבל שבוע שעבר התחילו לי החלומות על הבייבי שלי וב-3 החלומות שהיו לי זאת היתה בת. בשקיפות הרופא לא נתן הערכה אז ממש תהיה לנו הפתעה היום.... מקווה שהכל תקין וכמובן אני אעדכן.... (הכי משעשע - הרופא נתן לי הוראה לשתות רד-בול 15 דקות לפני הבדיקה...נראה לי שיהיו סלטות וחגיגות אצלי בבטן בבדיקה...)
 

אתי@

New member
תאורטית זה יכול לקרות

יש דברים שלא רואים בסקירה המוקדמת או שמתפתחים בזמן שעובר בין סקירה לסקירה. אבל למה לחשוב שלילי? תהיי אופטימית!
 

baffy

New member
זה מה שאני עשיתי

אמנם לא עשיתי את הסקירה ה-1 אצל ד"ר תדמור אלא אצל רופא, אחר באופן פרטי, אבל את הסקירה השניה עשיתי אצל ד"ר סילבר המדהימה, דרך הקופה (בשני ההריונות שלי). הבדיקה ארכה 20 דק' ולדעתי, היתה ממצה. במידה והכל יצא תקין בסקירה הראשונה, לדעתי אין טעם ללכת גם לשניה באופן פרטי, מה גם, כמו שאמרת, מדובר בזוג עיניים נוסף... בהצלחה
 

baffy

New member
במסגרת קופת חולים מכבי

היא מקבלת ברעננה, באופן פרטי בכ"ס.
 

baffy

New member
הטלפון להזמנת תורים

למרפאה של מכבי ברעננה לסקירה השניה הוא: 03-5117111 (זו לא טעות, המוקד הוא בת"א).
 

2ס י ו ן

New member
ד"ר סילבר

תגידו, אם אני בקופ"ח כללית ובעלי במכבי יש סיכוי שיסכימו לקבל אותנו אצלה??
 

baffy

New member
שיהיה בהצלחה בסקירה היום../images/Emo57.gif

זו באמת בדיקה מאוד מרגשת
בטוחה שהכל יהיה בסדר
 
אני בעד דיעה שנייה... ../images/Emo45.gif

גם אנחנו היינו בסקירה ראשונה (ובשקיפות) אצל תדמור והיינו מרוצים, אבל בכל זאת את הסקירה השנייה נעשה אצל רופא אחר דרך הקופה.
 

Rigas

New member
אנחנו בדיוק באותו מצב

גם אני ביצעתי את הסקירה המוקדמת אצל תדמור, וקבעתי תור למאוחרת אצלו. אח"כ גיליתי שמגיעה סקירה לא מורחבת ע"ח הקופה, ומיהרתי לקבוע תור לד"ר סילבר, עליה קראתי המלצות רבות פה בפורום. החלטתי לעשות את שתיהן. אלך לתדמור, מכיוון שהסקירה השנייה אצלו זולה אף יותר מהראשונה, והסכום שווה את שלוות נפשנו, מה גם שיצאנו מרוצים ממנו, ולד"ר סילבר מהסיבה שרצינו עוד זוג עיניים טובות. בהצלחה!
 
למעלה