שאלה קצת מוזרה- האם מותר לשתות

niritcat

New member
בדיוק מה שאני שמעתי מהדיאטנית,

טובה קראוזה. על פי מחקרים חדשים, היא המליצה חד משמעית לא לגעת באלכוהול בהריון, אפילו לא טיפה.
 
עכשיו מספרים לי?

אחרי שחגגתי ביריד יין? (רק טעמתי...) טוב תודה - שנדע בשביל ההריון הבא. אגב, אולי תוכלי לבקש מטובה קישור למאמר עדכני בנושא?
 

niritcat

New member
האמת, זה היה לפני בערך

שנה וחצי, בהתחלת ההריון הקודם. מאז לא הייתי אצלה שוב...
 

יפ1

New member
הרופא שלי

ביקש שאשתה רד בול לפני הסקירה המוקדמת זה עוזר לעובר/ית לשתף פעולה בסקירה. מי שלא שותה הוא נותן לה לשתות במרפאה
 

יפ1

New member
אני לא אגיד

הוא קיבל כאן המלצות חמות בפורום והוא רופא מצויין הלוואי על כולנו. אני בטוחה שהוא לא מסכן אותי או את העובר בהנחייה הזאת. אחרת אין סיכוי שהוא היה נותן אותה.
 

טאש

New member
../images/Emo12.gif לא נכון !

אני יודעת שיש הטוענים שאלכוהול במידה לא מזיק לעובר ויש הטוענים שכל טיפת אלכוהול מסכנת את העובר. בשבילי לוותר על אלכוהול לא היה אבידה כזו גדולה (אפילו שחברים חזרו מטיול יינות באיטליה ועשו ערב טעימות...) ולכן פשוט התנזרתי לגמרי. צריך לזכור שמי שרוצה להניק תהיה מוגבלת בשתית אלכוהול גם אחרי הלידה.
 
טאש יקירה,

יש לי רעיון לניסוי בשבילך- קחי צלחת עם ביצה ותשפכי פנימה מעט אלכוהול ואולי אפילו רד בול. תתבונני במה שקורה לביצה - זה מה שקורה למוח של העובר... לא ממש חיובי... אז - אם את מכורה לשתיה - קודם נגמלים ואז מתעברים ואם את לא מכורה, אז פשוט מוותרים!!!!!!!!!! כן!! גם לתקופת ההנקה!! מה האסון הגדול???
 

טאש

New member
שניה אחת.

כיון שנימת הדברים שלך נשמעת כעוסה ורגוזה, אנא קראי שוב את מה שכתבתי, ותגידי לי מה לא בסדר שם? אני (כנראה כמוך) מהמחמירים ולא שתיתי אלכוהול - לא בהריון, ולא בתקופת ההנקה, שנמשכה שנה וחודשיים. רציתי להעיר את תשומת ליבן של ההריוניות שגם אישה מניקה צריכה לשים לב למה שנכנס לה לפה. זה מותר לי, נכון? אז אם הרגזתי אותך באיזה אופן, סליחה. אני חושבת שההודעה שלי דווקא היתה בסדר.
 
טאש, לא הבנת נכון-

אינני כועסת, ובודאי שלא עליך. להגיד שאלכוהול אינו מזיק זו שטות ממדרגה ראשונה! ועוד לחשוב על זה שרופא נותן למטופלת לשתות רד בול??? איפה נשמע כדבר הזה??? מה, הוא רוצה לבשל לו את המוח??
 

טאש

New member
אז אנחנו חושבות אותו דבר

וסליחה שלא הבנתי אותך טוב
 

ממולדה

New member
פשוט חוצפה ../images/Emo46.gif

כדי שיהיה לו קל להביט בעובר, הוא ממלא אותו בסמים ממריצים?
איזה חוסר אחריות.
 

יפ1

New member
כן רק צריך להכנס לפרופורציה

קופאין הוא לא ממש מחוץ לחוק. מדובר בשתייה של רד בול פעם אחת בהריון על מנת שבדיקה תהייה טובה יותר קצרה יותר ופחות מכאיבה לאם.ו... את ההוראה לשתות נתן רופא. מיליוני אנשים שותים יום יום קופאין....
 

ממולדה

New member
לא כל סם הוא מחוץ לחוק

ולא צריך את החוק בשביל לדעת מהו סם ממכר. גם ניקוטין מסוכן וממכר והוא חוקי, אז מה? אני חזרתי לשתות קפה בשליש השני של ההריון, כוס אחת ביום, זה ממש לא סוף העולם. רד בול מרוכז וחזק הרבה יותר מקפה, נאמר שגם אותו מותר לשתות פעם-פעמיים בהריון ולא יקרה שום אסון. אבל אותי מרגיזה בדיוק העובדה שציינת - שאת ההוראה לשתות נתן רופא. הסיבה לא ממש מצדיקה את זה.
 

baffy

New member
כן אבל מצד שני, אם היה עלול להיגרם

איזשהו נזק, את מסכימה איתי, שהוא היה נותן הוראה כזו למטופלות שלו...
 

ממולדה

New member
רופא זה לא אלוהים

ולו הייתי מטופלת שלו, הייתי מתעלמת מהבקשה לשתות.
 
למעלה