המלצה לזיהומולוג לגבי CMV

תודה רבה...


 
המלצה לזיהומולוג לגבי CMV

היי, הרופא שלי הפנה אות לזיהומולוג בעקבות נוגדנים בבדיקת דם שמעידים שנדבקתי ב- CMV ממש לפני ההריון.
האם מישהי יכולה להמליץ על זיהומולוג מאזור המרכז שמתמחה ב- CMV?

תודה
 

הדרי7171

New member
הריונות CMV והמלצה על רופאה

שלום ורדרדית!
אני מכירה את ד"ר חנה קטן - שאינה זיהומולוגית, אך היא רופאת נשים מומחית מאוד ומנוסה ביותר, וכן מרצה בתחום הפריון והיילודה, והוציאה ספרים בנושא, ועוד..
היא כבר טיפלה בעשרות אלפי מקרים של הריונות תוך כדי CMV. המון מהמקרים האלה מגיעים אליה.. עד כדי כך, שבמרפאה שלה יש אפילו ספר עב כרס של "תינוקות הCMV", ובו היא קיבצה (בהסכמת האימהות כמובן! כלומר, רק אמהות שהסכימו. משמעות הדבר, שלמעשה הספר אמור להיות אפילו עבה יותר, אם היה כולל את כולן :) ) תמונות וסיפורים של המון תינוקות שנולדו מהריון CMV, ורואים שם כמה התינוקות נפלאים, בריאים, יפים, פשוט רגילים - כי הם ב-א-מ-ת רגילים!!
ואכן, תדעי שהסיכוי לנזק אצל עובר עקב הריון CMV - הוא מזערי ביותר. הסיכוי שהעובר יידבק בכלל - הוא נמוך מאוד (בערך 1%-2%). וגם עובר שנדבק - הסיכוי שיינזק כתוצאה מכך - הוא עוד יותר קטן (רק כ-10% מתינוקות שבכלל נדקו). כך שסך הכל - הסיכוי לנזק כלשהו, הוא מזערי ביותר. ולמעשה, גם בכל הריון אחר ללא CMV - יש סיכוי לבעיות, או לחוסר תקינות בהריון.
אני אישית מכירה כבר כמה מקרים של הריון עם CMV. נולדו מהם תינוקות מקסימים, בריאים, ללא כל פגע, חכמים ומוצלחים! וזה בכלל לא מפתיע.
אגב, בדקתי עוד קצת גם בגוגל כדי לראות אם יש דברים נוספים שלא ציינתי על ד"ר קטן (מעבר למה שאני מכירה עליה), ומצאתי כתבה שבה היא מספרת קצת על הריונות CMV, וגם מזכירה שם את האלבום שהכינה, עם ילדי הCMV. בנוסף, יש למטה ממש בתחתית הדף - תגובות של קוראות, שמספרות שם את הניסיון האישי שלהן לאחר שעברו בעצמן הריון CMV - ולכולן נולדו ילדים בריאים ומוצלחים! תיכנסי:
https://www.hidabroot.org/article/1582

מצרפת לך פרטים של ד"ר קטן (העתקתי מהאתר שלה).
את יכולה אפילו לשלוח לה מייל להתייעצות קטנה (למטה - "מייל להתקשרות"), או להתקשר אליה ולבקש להתייעץ טלפונית, או כמובן גם לקבוע תור ממש:

רפאל מדיקל סנטר
טלפון: 03-5605001 שלוחה 3 | 03-6533705
פקס: 03-5296548
כתובת: רחוב אהרונוביץ 19, בני ברק
מייל לקביעת תורים: [email protected]
מייל להתקשרות: [email protected]
 
למעלה