שק ללא עובר - עובר התגלה בשבוע תשיעי

alonnati

New member
שק ללא עובר - עובר התגלה בשבוע תשיעי

למישהי היה מקרה כזה ?
שהתגלה עובר בשבוע תשיעי ? מחפשים קצת תקווה , יש לנו שק הריון גודל 27 ממ שמתאים לשבוע 7+5 והרופאה המליצה גרידה , השאלה האם יש סיכוי ותקווה לחכות עוד קצת ? התאריך האמיתי לפי ווסת אחרונה כבר שבוע תשיעי , אבל אולי היה איזה ביוץ מאוחר . בכלל ההריון הזה היה מוזר לגמרי , התחיל עם שני שקי הריון , ועכשיו יש רק שק אחד שגדל ..יכול להיות שזה מה שמעכב את ההתפתחות העובר ?
 

lollipop06

New member
נמנעתי מלענות כי אין לי סיפור חיובי על זה...

עברתי שתי הפלות עם שק הריון ריק... הבטא עלתה אך לא הכפילה ולא היה עובר...
בפעם השניה גם חשבו שרואים שני שקים פתאום אבל לא היו בטוחים שזה כך או שק שהתנוון בצורה...
בד״כ שבוע 9 נראה לי שצריכים כבר לראות עובר עם דופק...
אלא אם כן הביוץ היה מאוד מאוחר (אבל יש כאן איחור רציני) אתם יודעים אם בדקתם ביוץ בדרך מסוימת והאם קיימתם יחסים גם יותר מאוחר ואז אולי יש סיכוי....
אצלי בשתי הפעמים ההפלה החלה והסתיימה לבד (ללא כדורים או גרידה) אבל כדאי להתייעץ עם הרופאים אם עדיף לחכות לזה או לנקוט פעולה רפואית (גם הפלה טבעית היא לא נעימה אך פחות סיכון לסיבוכים)
בכל אופן- גם אם ההיריון הזה לא יצלח זה באמת לא אומר כלום על ההיריון הבא...
שיהיה המון בהצלחה ובידיים מלאות בקרוב!
 

alonnati

New member
תגובה לא חיובית

זה גם תגובה , צר לי לשמוע את הסיפור שלך ?
אצלנו בנתיים עדין יש הרגשה של הריון , הקאות וללא דימומים . לפי הא״ס ההריון בגיל 7+5 ושמעתי סיפורים שדופק נמצא בהריון קצת יותר מבוגר . לא בדקנו ביוץ , הלכנו לפי אפליקציה אבל הבדיקה הביתית הראתה שאין ביוץ , אבל בכל זאת שכבנו במשך שלשה ימים ראשונים של כביכול הביוץ , מכוון שאין דימומים ונשק ממשיך לגדול אז אנחנו מקווים שאולי יהיה שינוי , הרי מה יש כבר להפסיד , מקסימום נעשה את הציטוטק בשלב מאוחר יותר .
לאיזה גודל הגיע השק הריון שלך במקסימום ואיזה רמת בטא הייתה ? אם אפשר לדעת.
 

נוסעת27

New member
קרה לגיסתי

הלכו בשבוע 7+5 ולא היה עובר רק שק. חזרו אחרי שבוע וחצי ואז היה. צריך לזכור שגם האולטרסאונד לא תמיד הכי מתקדם.
אבל זה היה בשלב מעט מוקדם יותר משלכם.
הייתי הולכת לעוד רופא לפחות ואז מחליטה.
 

alonnati

New member
בהחלט

שנלך לעוד רופא , קבענו רופא פרטי ליום שלישי , עם ציוד מתקדם , ומקווים לטוב !!! אמן שזה יסתדר בסוף
תודה על התגובה !!
 

ענבר234

New member
תגובה נוספת

לצערי גם לי אין תגובה אופטימית. אצלי הבטא הגיע ל 130,000 בשבוע 6+6 והיה שק ריק (שבוע קודם ראו עובר ללא דופק, חיכינו שבוע ואז השק היה ריק). אני גם חשבתי שהכל בסדר כי המשכתי להקיא אבל מצד שני הבטא היתה בירידה בשלב מסוים. בעיקרון בשבוע ה6-7 להריון במידה והתאריך מדוייק אמורים לראות עובר עם דופק. אם אתם לא ממהרים ובמחיוחד אם אתם לא יודעים את מועד הביוץ במדויק, חכו עוד שבוע ואז אני מניחה שתדעו בודאות. מחזיקה לכם אצבעות. אני יודעת שזאת תקופה מאד לא פשוטה.
 

alonnati

New member
באמת

תודה על התגובה ! זה באמת תקופה קשה , במיוחד שזה כבר פעם שנייה , ואנחנו מושכים את זה כמה שאפשר כדי לא לחוות את זה שוב , הבטא ממשיכה לעלות אבל באיטיות , ונשק ממשיך לגדול , במידה והבטא תרד כמובן שכבר נלך על הפלה יזומה . מקווים לטוב !! מקווה שאצלכן אחר כל הכל הסתדר , אמן.
 

Galit332

New member
היי! היה לי משהו דומה. הריון ראשון.

בשבוע 5 גילו 2 שקי היריון, אחד מתאים לגיל היריון והשני היה קטן פי 2 ממנו (ראיתי אותו על המסך), אך הרופאה אמרה שזה קורה ורב הסיכויים שהשני לא יתפתח. בשבוע 6+4 עברתי עוד אולטרסאונד, שק היריון אחד, עם עובר מתאים לגיל היריו ויש דופק.
בדיקות דם, גנטיקה, הרשמה לשקיפות וכו'. שבוע 9+2, כל הסימנים של היריון, בטן תחתונה התחילה להיות יותר קשה, היה נראה שהתחילה לגדול טיפה. בערב, הפרשות חומות בכמות די גדולה. עלינו לבית חולים, אין דופק, שאריות של עובר בשק, לפי מה שהרופאה אמרה - בשבוע 9 צריכים כבר לראות תינוק. עוד רפא בדק, אותו דבר. הפסיק להתפתח בשבוע 6. כנראה ממש אחרי בדיקה אצל רופאה.
המלצה - כדורי ציטוטק כדי לא להסתבך עם הגרידה, מקסימום אם ישארו שאריות אז גרידה. 6 שעות במעקב בבית חולים, התחיל דימום, יום למחורת החליש, אחרי יומיים התחיל שוב והתחיל להתגבר, יום חמישי - דימום ממש חזק, שוב בית חולים - שק היריון נתקע בנרתיק. הוציאו. נשראה עוד שארית בגודל של 1 ס"מ, אחרי 3 ימים שוב דימום, שארית יצאה. שבוע אחרי זה בדיקה אצל רופא (החלפתי רופא, המליצו עליו,). בדק, אין שאריות, הרגיע שזה קורה ב-25% מהריונות והיריון הבא יעבור בשלום. אמר לחכות למחזור ולבוא אליו 10 ימים אחרי סיום, אם הכל תקין אז אחרי עוד מחזור אפשר להתחיל נסות שוב.
מה שרציתי להגיד - למרות שאין עובר, הגוף עדיין חושב שאת בהיריון, בגלל זה יש עדיין את כל סימני היריון.
 
למעלה