שאלה בנוגע לדימומים בשליש הראשון

ענבר234

New member
שאלה בנוגע לדימומים בשליש הראשון

בנות יקרות,
אני בהריון חדש, שבוע 6. נצפה אתמול ב 6+1 שק הריון, שק חלמון, הד עוברי ודופק אבל להערכתו של הרופא הדופק מעט איטי. הרופא אמר שייתכן שתפסנו את הדופק ממש בהתהוותו ולכן הוא איטי מעט ושנקווה לטוב ושאשוב בעוד שבוע לבדיקה נוספת. העניין הוא שמהרגע שגיליתי על ההריון יש לי מעט דימומים/הכתמות. לעתים חומות ולעתים גם מעט אדומות. הרופא אמר שבמקרה כזה מומלץ על מנוחה אבל לא שכיבה מוחלטת. חשוב לציין שהוא לא ראה דימום כלשהו מהרחם אז לא ברור מדוע יש דימום. בנות שחוו דימומים בהריון, האם נחתן? מנוחה מוחלטת? ההריון הקודם שלי הסתיים בגרידה אז אני חוששת לגבי ההריון הנוכחי ומנסה (בכל כוחי) לשמור על אופטימיות. אשמח לשמוע מנסיונכן. תודה
 

יולי 555

New member
מקווה שיעודד אותך

אני סבלתי מדימומים החל משבוע 6 עד בערך שבוע 12, פחדתי מאד!!! והייתי בטוחה שמדובר בהפלה, לא נחתי והמשכתי לעבוד , לא תמיד יודעים מה הסיבה אולי בהמשך זה יפסיק, מחזיקה לך אצבעות.
 

ענבר234

New member
תודה על התשובה

אני יודעת שכל הריון שונה אבל באמת הצלחת להרגיע אותי. מחר בדיקה ומקווה לטוב .
 

mikmik291

New member
אולי אצליח גם לעודד אותך

ההריון עם הבת שלי התחיל בדימומים מאסיביים כמו מחזור עד שבוע 8 או 9 אני כבר לא זוכרת, אח"כ גם בשבוע 26 אני זוכרת שעוד הפעם היו לי דימומים והכל היה תקין.
נחתי במשך שבועיים בבית בהתחלה עד שזה עבר וחזרתי לביקורת אצל הרופאה שלי.
מחזיקה לך אצבעות
 
היי,

בהחלט יכולה לעודד אותך ההיריון שלי גם התחיל בדימומים מה שהתברר בסופו של דבר שהיתה המטומה בתוך השק שהלכה ונספגה . נחתי הרבה וברוך השם ההריון היה תקין. מחזיקה אצבעות שימשיך אצלך תקין !!
 

ענבר234

New member
המון המון תודה שכתבתן

בהחלט מחזק אותי לשמוע את הסיפורים שלכן. היום בערב יש לי בדיקה ומקווה לטוב. אעדכן
 

ענבר234

New member
מעדכנת

הייתי בבדיקת אולטרסאונד. הכל תקין! הדופק מהיר ותקין. אני עוד בשוק כי ציפיתי לגרוע מכל. המון תודה שאתן כאן
 
למעלה