חיסון שפעת

היי

אנחנו בעולם שבו לאנשים יש זכות בחירה ואחריות אישית כלפי עצמם וכלפי ילדיהם ולכן כל אחת בהחלט תעשה מה שנכון לה ובאחריותה בלבד וזה לא רלוונטי כרגע הנחיה כזו או אחרת משום שאין חוק שמחייב אנשים להתחסן אם היה כזה לא היינו מדינה דמוקרטית. אני לא נכנסת למשמעויות של מי שבוחר לא לחסן וההשפעה של זה על אחרים וזה כבר לא לדיון על גבי הפורום הזה כך שאני מבקשת לא להרחיב את הדיון בנושא.
 
רק רוצה

לספר שאף פעם לא עשיתי חיסון והכל ברוך ה' היה בסדר, בשנה שעברה בגלל שהייתי בהריון והמליצו לי, עשיתי ואחרי שבועיים לא היה דופק. אחרי כמה חודשים חברה שלחה לי מחקר שמצביע על קשר בין החיסון להפלות. בהריון הנוכחי גם אם מנכ"ל משרד הבריאות בכבודו ובעצמו ינסה לשכנע אותי, אני לא עושה.
יתר החיסונים אני מבצעת גם לילדים שלי.
החיסון לשפעת לא הוכח כעוזר, כי כל שנה יש וירוסים שונים.
אז שכל אחת תעשה מה שטוב לה!!
 
בשבועות הראשונים?

השאלה אם עדיף להמתין טיפה ושלא יהיה ממש בתחילת הריון?
 
היי,

שאלה טובה:) אני דווקא מכירה לא מעט שהחליטו לא להתחסן לשפעת בהיריון אז כל אחת עושה מה שנכון לה. מתחילים לחסן ברגע שמגיעים החיסונים אם אני לא טועה עכשיו זה הזמן גם קופות החולים התחילו לשווק את החיסוני שפעת
 
ההמלצה הרפואית החד משמעית היא להתחסן בהריון

כפי שההמלצה הרפואית החד משמעית היא לחסן את הילדים.
זה שיש אנשים שמחליטים לפעול שלא לפי ההנחיות הגורפות זה כבר עניין פרטי של כל אחד, אשר בין היתר גרם לחזרתה של מחלת החצבת לישראל.
 

sunset87

New member
חד משמעית כן

אני מתחסנת כל שנה ובטח עכשיו כשאני בהריון! תמיד מרגישה מצויין אחרי חוץ מכאב באזור החיסון.
לצערי אני מכירה שני מקרים של פגיעה מאוד קשה כתוצאה משפעת. ילד שנולד בריא ועכשיו יש לו בעיות נוירולוגיות רבות כולל אפילפסיה ועיכוב התפתחותי משמעותי, ומבוגר שנגרם לו שבץ ועכשיו במצב סיעודי לגמרי. לא רוצה לחשוב מה זה יכול לעשות לעובר.
 
למעלה