טוקסופלסמה בהריון

מור12316

New member
טוקסופלסמה בהריון

אני נמצאת ממש בתחילת ההריון.
לפני שהפסקתי את הגלולות הלכתי לרופאת נשים שלי והיא נתנה לי הפנייה לבדיקות שם שכמובן לקחתי את הזמן מה שלא בא לטובתי (אם לא הייתי כלכך פחדנית ממחטים ומסורה לעבודה זה לא היה קורה לי).
מסתבר שכשעשיתי את הבדיקה כבר הייתי בהריון ללא ידיעה, גם הבדיקה שקבעתי לרופאה נפלה לי בזמן שהייתי צריכה לקבל מחזור. את האמת שהתכוונתי לבטל את הבדיקה אבל ראיתי שאני לא מקבלת אז אמרתי ששווה ללכת בכל אופן.
כאשר היא בדקה אותי היא אמרה לי מזל טוב אתם בהריון, היינו דיי מופתעים ושמחנו מהעניין במיוחד שזה בא בהפתעה. אך מייד לאחר מכן קיבלתי את הידיעה הלא כלכך משמחת. מסתבר שהתוצאות של הטוקסופלסמה שלי לא היו חד משמעיות, מצד אחד רואים שיש לי נוגדנים (כביכול נדבקתי במחלה בעבר) מצד שני רואים שהגוף מותקף.
נשלחתי לבצע את הבדיקה הזו בשנית, קיוויתי שהכל יהייה בסדר בבדיקה, אך לצערי לא כך היה הדבר.
בעקבות כך שאין תוצאות חד משמעיות ולא יודעים האם נדבקתי לפני ההריון או בתחילת ההריון, השאלה הזו היא קריטית מכיוון שאם זה קרה לפני ההריון ואני מחוסנת אז הסיכוי להדביק את העובר הוא מאוד נמוך, אך אם נדבקתי בהריון זה מסכן מאוד את העובר.
את האמת שאני דיי בלחץ כי בחלומות הכי מוזרים שלי לא הייתי חושבת שאני אדבק בחיידק כזה מתוך מעט מאוד אחוזים שכן נדבקים, במיוחד שאני לא אחת שאוכלת יותר מדיי בשר ולא מחבבת חתולים. הרופאה שלי אמרה שהיא רואה שני מקרים כאלה בשנה.
מפה לשם קבעו לי הפניות למכון הריון בסיכון גבוהה ומחלות זיהומיות.
אני מאוד מבואסת ומיותר לציין שבקושי ישנה בלילה, אני לא יודעת מה צופה או לא צופה לי.
אשמח אם תוכלו לשתף אותי במקרים של טוקסופלסמה שהיא לא חד משמעית.
 

טלי357

New member
תדברי עם עורכת דין מאי מרקוביץ היא מכירה המון נשים דומות

עורכת דין מאי מרקוביץ טיפלה ומכירה המון מקרים של נשים שחוו הדבקויות עקב כל אכילה של אוכל מזוהם , נדבקו בכל מיני חיידקים
יש פרטים באתר שלה

[URL]https://www.ima4ima.co.il/video/19916[/URL]
 
למעלה