ברית מילה

טלטל2912

New member
ברית מילה

היי בנות, אתמול ביצעתי בדיקת שקיפות עורפית וגילינו שאנחנו מצפים לבן ראשון. עניין ברית המילה מאוד רגיש אצלי, אני די נגד התהליך הזה, לא מתחברת ומםומפ לחשוב שאצטרך לעשות את זה לתינוק שלי... עד כדי כך שהתפללתי לבת, אבל זה המצב ואני צריכה להתמודד... מישהי יכולה להמליץ אל אפשרות לניתוח על ידי כירורג והרדמה, ברית שתתבצע בצורה הכי הומנית שניתן עם כמה שפחות כאב וטראומה לתינוק ? תודה
 

talush2005

New member
קודם כל

את לא חיבת לעשות. אתם יכולים להחליט שלא עושים , נכון יש לזה אולי משמעות סביבתית , אבל בדור שבו ילדינו גדלים כנראה שהוא לא יהיה היחיד והתופעה תתרחב, בדיוק כמו שפעם אף אחד לא העז להתחתן , שלא דרך רבנות .

דבר שני , אני לא חושבת שהרדמה מומלצת לתינוק בן 8 ימים בשום מצב מלבד חירום. יש בה חומרים מסוכנים יותר.
בברית רגילה, יש חומרים מאלחשים שנותנים ולכן ההמלצה היא כמובן לעשות רק אצל מישהו שהוא רופא כירורג וגם מוהל , שזה גם ככה מה שהרוב עושים היום. (לפחות למי שלא משנה ענין הדת).

באיזה איזור את גרה ? מכירה באיזור שלי פשוט מהמלצות, אני גם עוד לפני התהליך. בכל עיר או איזור יש את השמות המומלצים שלרוב כולם הולכים אליהם. אם את באיזורי אשמח להגיד לך.

בהצלחה במה שתבחרו !!!
 

טלטל2912

New member
תשובה

תודה רבה! אני גרה באיזור רחובות, אבל ההורים שלי מהקריות ואפשר לעשות את זה גם שם.. לגבי הרדמה, התכוונתי למקומית ולא כללית כמובן
 

talush2005

New member
לא האיזור שלי

צר לי. אני מאיזור השרון.

אבל תשאלי אמהות לבנים ברחובות או איפה שנוח לך , תמיד יש את האחד שהוא הכי מוכר ולרוב הוא גם כירורג.

בהצלחה
 
למעלה