אומגה 3 - למישהי יש המלצה?

shanshan111

New member
אומגה 3 - למישהי יש המלצה?

היי בנות, יש לי ממש בעיה עם לקחת כדורים גדולים ולכן עד עכשיו לא לקחתי אומגה 3 (שבוע 26). יש אולי למישהי המלצה על אומגה 3 נוזלית שאין בעיה לקחת בהריון ובתקווה לא משהו דוחה שיגרום לי לרצות להקיא? :) תודה
 

SUN41

New member
מוסיפה לשאלה שלך

אני רוצה לקנות אומגה 3 אבל לא יודעת איזה.. ממה שראיתי של אלטמן 9 חודשים מכילה חומצה פולית אבל גם הפרנטל שאני לוקחת מכיל חומצה פולית אז לא יותר מדי? יש מישהי שיכולה לעשות סדר??
 

אליען

New member
ניסיתי הרבה סוגים

היחיד שאני מסוגלת להתמיד איתו הוא האומגה של סולגאר.
 

ללי 888

New member
לא אומגה 3 נוזלית, אבל מקווה שזה יעזור.

האומגה 3 הטובה ביותר נחשבת אומגה שלוש של גליל. אבל...מדובר בכדורים גדולים ואני מניחה שזה לא נותן לך מענה. האומגה 3 שמגיעה בערכה של 9 חודשים של אלטמן גם כוללת חומצה פולית ובנוסף אליה יש את כדורי הפרנטל שכוללים את כל הויטמינים שאת צריכ הלתקופת ההריון. וגם הכדורים בגודל סטנדרטי. מקווה שזה עשוי לעזור קצת..
 

shanshan111

New member
תודה.

את הפרנטל אני לוקחת (חותכת אותו כמובן כי הוא ענקיייי) אבל אין בו אומגה 3. אם בכל זאת יש למישהי המלצה אני ממש אשמח :)
 

ללי 888

New member
אני חושבת שלא הבנת אותי...

או שפשוט לא הייתי ברורה, ישנו מארז שנקרא מארז 9 חודשים. המארז מכיל בתוכו את כדורי הפרנטל שאת מכירה (שמכילים חומצה פולית) וגם כדורי אומגה 3 (שגם מכילים עוד קצת חומצה פולית). סך הכל המארז מושלם לנשים בהריון כי הוא ממש מקיף את כל התוספים שא צריכה להריון. הכדורים של האומגה 3 שהמארז מכיל, הם הקטנים ביותר שנתקלתי בהם עד כה.
 

shanshan111

New member
אוקיי עכשיו הבנתי :)

האמת שראיתי את הכדורים של האומגה 3 של אלטמן שמגיעים בנפרד והם היו נראים לי ענקיים! אנסה לבדוק את המארז לראות אם יש הבדל. תודה :)
 

SUN41

New member
גם פרנטל וגם אומגה 3

היי אני לוקחת פרנטל לא של אלטמן .. ויש בו חומצה פולית וגם באומגה שלוש יש חומצה פולית.. זה לא יותר מדי חומצה פולית? אני רוצה לקנות אומגה אבל לא יודעת אל זה מינון טוב
 

מפעם

New member
יש את השוקולדים של מדי-בר

אותי זה די דוחה אבל הילדים אוכלים ברצון.
ניסיתי נוזליים וזה בלתי נסבל.
אין מה לעשות, הכמוסות הענקיות של השמן דגים הן פשוט הכי נסבלות..
את יכולה לפוצץ אותן לתוך מיץ שאת אוהבת או אפילו ישר לגרון ככה שתעקפי את בלוטות הטעם בלשון, אבל בעקרון אין מנוס כי מקור הבעיה הוא בריח. בגלל זה אני מעדיפה בכל זאת את הכמוסות הסגורות..
אם את צורכת את זה בנוזל תנסי לסתום את האף...
 
למעלה