שאלה אולי הזויה

שאלה אולי הזויה

בבקשה תשתדלו לא לשפוט אותי.
אני בהריון שבוע 21 ולא מרגישה שום רגש כלפי הילד. גם אחרי אולטרסאונד ותנועות שהתחילו לפני שבועיים.
יש כאן אולי משהי שגם חוותה כזה דבר? אשמח לעצות.
אציין שמאד רציתי ילד. כרגע אני בתקופה של הרבה מתח בזוגיות. ואי וודאות לגבי הרבה דברים שקשורים ללידה ואחריה.
 
יקרה,

בהחלט שאת חווה דבר טבעי במיוחד לאור זה שאת בתקופה לא פשוטה בזוגיות ובכל מה שאת מתארת אני מאמינה שהראש שלך פשוט שם ולא בהיריון. ברגע שהדברים יירגעו קצת מסביב תוכלי למצוא את השקט להיות עם עצמך ועם ההיריון. בינתיים באופן יזום שימי ידיים על הבטן ודברי אל התינוק תגידי לו שאת עוברת תקופה לא קלה אבל זה לא אומר את לא אוהבת אותו. בכל יום תעשי את זה ולאט לאט תתחילי להתחבר לרגשות שבתוכך וגם אם לא יקרה כלום אל תלחצי זה יגיע אחרי שתלדי! את תהיי אימא מושלמת אני בטוחה!!
 

נוזאתי

New member
את ממש לא לבד

אין פה שום סיבה לשפוט. להפך, כל הכבוד לך על השיתוף והניסיון להבין את הרגשות שלך. אי הוודאות והמתח יכולים להשפיע על התחושות שלך וחשוב לי לחזק אותך ולהגיד שלא בטוח שהחיבור יהיה מיד לאחר הלידה.
לפעמים החיבור לוקח זמן וזה לחלוטין בסדר. תרשי לעצמך להיות איפה שאת, לשתף ובסוף החיבור יגיע, מהר יותר או פחות ובלי כל שיפוט.
 

Inbargg

New member
ממש מוכר

גם אני בשלב הזה לא הרגשתי שום רגש. עכשיו אני בשבוע 34, ולפעמים אני מרגישה אהבה כלפיו אבל חלק מהזמן עדיין אני לא קולטת בכלל שזה בן אדם בפנים. לפעמים זה מפחיד אותי שהשינוי הזה הולך לקרות בחיים שלי ושואלת את עצמי אם זו לא טעות. וכו'.
היריון זו תקופה עם כל כך הרבה פחד ומתח, הרבה נשים פוחדות להיקשר לעובר כי הן פוחדות שיקרה לו משהו או שהן פשוט עדיין לא תופסות אותו בתור תינוק או מפחדות להיות אימהות ועוד ועוד ועוד. זה הכי נורמלי בעולם, ושתדעי שהרבה נשים לא מתחברות לתינוק מיד אחרי הלידה. לפעמים זה לוקח זמן. שמעתי כאלה שעברו חודשיים עד שהן אהבו את הילד. עם כל השינויים, חוסר הוודאות, הפחד והציפיות של כל העולם, זה כל כך הגיוני. את ממש ממש בסדר וממש נורמלית. תני לדברים לקרות בזמן שלהם, וזה כבר יבוא מעצמו. :)
 
למעלה