מודאגת

ליז891

New member
מודאגת

היי בנות. הריון ראשון ואני נורא מודאגת.
ב29.5, כ4 ימים לפני איחור במחזור, ביצעתי בדיקת בטא שיצאה 77 עקב המון תסמינים, כשאחד מהם הוא התכווצויות בבטן התחתונה.
ביום שישי ההתכווצויות החמירו והתקשרתי לאחות במוקד, אשר הלחיצה אותי ממש, אמרה שיש מצב טוב שאני בכלל עוברת הריון כימי והיא לא מבינה למה בדקתי הריון כל כך מוקדם. בכל מקרה שלחה אותי לראות רופאת נשים במוקד. בשבת הלכתי למוקד, זה היה היום בו הייתי אמורה לקבל, הרופאה כמובן לא ראתה כלום, ואמרה שבמידה והכאבים מחמירים אפנה למיון מחשש להריון חוץ רחמי. בלילה בין ראשון לשני התעוררתי בלילה מכאבים מטורפים ברמה שכבר בכיתי מכאב.. הכאבים נעלמו לאחר כ20 דקות.אתמול בבוקר, שבוע 4 פלוס 2,התקשרתי שוב למוקד, האחות אמרה לי שהחשש הוא הריון חוץ רחמי,למרות שהתחיל לכאוב לי בשלב נורא מוקדם וזה לא קורה בדרך כלל,ושלחה אותי שוב לרופא נשים. הרופא בדק, אמר שהוא לא רואה משהו מחשיד, ושהוא רואה משהו שנראה כמו התחלה של שק ברחם, אבל שום דבר לא בטוח ושאחזור שבוע הבא לביקורת, במקביל שלח אותי לבדיקת בטא נוספת. היום עשיתי בדיקת בטא נוספת, כ3 ימים לאחר האיחור, והתוצאה היא 1970. אני מניחה שזה אומר שכבר לא מדובר בהריון כימי לפי מה שקראתי..
הכאבים מתישים אותי, אני מרגישה שבזמן שאחרות לא יודעות בכלל שהן בהריון בשלב הזה אני מתפתלת מכאבים.. ולאף אחד אין תשובות לתת לי.
אשמח לשמוע מכן האם הקפיצה בבטא מה29.5 עד ה6.6 היא תקינה לדעתכן, והאם מישהי חוותה כאבים כאלו? אם כן, האם בסוף ההריון היה תקין? והאם מצאתן שיטה להרגיע את הכאבים?
תודה רבה וסליחה על החפירה.
 

secondtime82

New member
בבטא כזו כבר אמורים לראות שק הריון

מציעה לך לגשת שוב להיבדק בא״ס הריון מחוץ לרחם יכול להגיע גם לבטא גבוהה סך הכל העלייה נראית תקינה, כן.
 
היי יקרה

העלייה נראית תקינה. הכאבים אומנם אמורים להיות תקינים בשבועות הללו אבל את לא אמורה לסבול כמו שאת מתארת. יכול להיות שבגלל השבוע המוקדם הרופא לא ראה היטב ולכן עוד שבוע או יותר תדעי הרבה יותר טוב מה המצב. מה שיכול לעזור בינתיים זה אולי מקלחות חמות (לא חמות מידי) או נשימות עמוקות ואיטיות. אולי אפילו כדור אקמול (מותר בהיריון אבל כמובן נסי להפחית השימוש בו כמה שניתן לפחות בשליש הראשון). מחזיקה אצבעות להתפתחות תקינה!!
 

ליז891

New member
תודה רבה לכן.

שמחה לבשר שהכאבים ממש פחתו.. בתקווה שלא יחזרו. מקווה שחוסר הוודאות יפסק ביום שלישי במפגש ביקורת אצל הרופא.
 
למעלה