עוד מישהי קיבלה פרגניל ודופסטון? אחד מהם? חייבת עידוד

ללי 888

New member
עוד מישהי קיבלה פרגניל ודופסטון? אחד מהם? חייבת עידוד

היי לכן, אני בהריון בתחילת שבוע רביעי, אחרי בטא של 341 ויומיים אחרי של 471. הכפלה לא משהו. בשנה האחרונה עברתי שתי הפלות, שתיהן בשליש הראשון. הרופא (המדהים) שלי מיד אחרי הבדיקה השנייה נתן לי דופסטון וזריקת פרגניל פעם ב3 ימים. ביום ראשון יש לי בדיקת דם לראות מה המצב אבל אני בפחדים. יש כאן מישהי שקיבלה תמיכה וזה הציל לה את ההריון? יש מישהי שלא..?
אני כל היום עסוקה בלהקשיב לגוף ולבדוק ביני לבין עצמי אם אני מרגישה בהריון או לא (פטמות כואבות, חזה נפוח, תחושות בבטן התחתונה, עצבנות, רגישות לריחות, בחילות) חלק מהדברים קיימים, חלקם באים והולכים (אני יודעת שזה שבוע מוקדם, אבל אלו דברים שהרגשתי גם בהריונות הקודמים על ההתחלה) מצד שני אולי זה רק בגלל התרופות? היינו אמורים להתחיל החודש IVF בגלל הידבקויות ברחם וFSH גבוה וההריון הזה הפתיע אותנו. אני כל כך מקווה שזה לא קרה לחינם. בבקשה שלמישהי יהיה משהו מנחם להגיד. אי הידיעה הורג אותי.
תודה מראש.
 
היי יקרה,

אני ככ מבינה אותך!! מעבר להמתנה המורטת עצבים הזו אין יותר מידי מה לעשות. לקוות שההיריון ימשיך להתפתח ותקין!! בינתיים נסי להציף את עצמך במחשבות טובות , תאכלי תשתי תנוחי ותמשיכי בשגרת יומך עד כמה שתוכלי אחרת את תתחרפני . מוזמנת לפרוק כאן בפורום אנחנו כאן בשבילך !! חיבוק ענק!!
 
למעלה