משתפת ואשמח לתמיכתכן.. :)

milla8

New member
משתפת ואשמח לתמיכתכן.. :)

אני בהריון, שבוע 8. בבדיקה לפני כשבוע וחצי לא ראו עדיין עובר. וזה היה בשבוע 6 פלוס 5. כרגע אני ממתינה לבדיקה נוספת שנקבעה עקב החג והלו"ז הצפוף של הרופא, למחרתיים (כלומר, שבוע וחצי מאז הבדיקה הקודמת).
אני בת 41 וזה הריון שלישי שלי.
בהריון הראשון גילינו בשבוע 6 שההריון לא מתפתח, המתנתי והמשכתי להבדק ובסוף שבוע 8 ההריון נפל באופן טבעי וזה היה הרע במיעוטו, כי הרגשתי שהגוף עשה את מה שנכון.
ההריון השני תודה לאל התחיל מהמם, בטא גבוהה, הכפלות יפות, דופק בשבוע 5 פלוס 6 ובסופו ילדתי את הנסיך המהמם שלי :)
וההריון הנוכחי, התחיל בבטא נמוכה מההריון הקודם אבל היו הכפלות תקינות (בדקתי 4 פעמים) וכאמור, עדיין לא ברור איך הוא מתפתח.
באופן טבעי אני מנסה למצוא סימנים דומים לאיך הרגשתי בשלבים האלה בהריונות הקודמים, תופעות לוואי בקושי היו לי בשניהם מלבד עייפות עצומה (בשניהם, כאמור. וגם עכשיו). כאבים בחזה כרגע אין לי ואני גם לא בטוחה מתי התחילו בהריון הקודם התקין שלי.. בחילות והקאות מעולם לא היו לי.
בקיצור אין לי במה להאחז.. אלא להמשיך ולהמתין לבדיקה מחרתיים. אני יודעת שאין מקום להשוואה אבל קשה להמנע מזה כי חוסר הודאות ממש ארוך.. כבר חודש חלף ממתי שגיליתי את ההריון.
אבל כן רציתי לשאול אם מישהי מבינה, אני לא מצליחה להזכר איך הרגשתי מבחינת כאבים בימים לפני ההפלה שהיתה לי. אם אני מרגישה בסה"כ טוב ואין לי כאבים או דימומים בשלב הזה- זה סימן טוב?
:)
מאחלת לכולנו הריון תקין ובשורות טובות
 
למרבה הצער אין שום דרך לדעת

מאחלת לך מכל לבי הריון תקיון וארוך וידיים מלאות בסופו. ה'סימנים' למיניהם אינם ערובה לתקינותו או אי תקינותו של ההריון, וכך גם היעלמות שלהם. את מוזמנת בחום לפורום הריון אחרי אובדן פה בתפוז. שם תוכלי לשתף בחששות ולמצוא אוזן קשבת וגם להיחשף להריוניות נוספות שמטפסות על הקירות.
 

נטעים 90

New member
כל כך מוכר, בהפלה השנייה שלי -היה נדמה לי שהכל מצוין

ולא היה דימום ולא כלום ובכל זאת הדופק פסק. אין סימנים . אצלי בכלל חוץ מעייפות נוראית אין שום תחושה .. מחזיקה לך אצבעות !
 
למעלה