שלום לכל ההריוניות המקסימות שבפורום שלנו וברוכות למצטרפות :)

היי אפרת,

רוב בתי החולים תופרים בסיכות למעט רופאים פרטיים ואם אני זוכרת נכון אפשר לבקש בלניאדו תפרים . זה נכון שיש פחות סיבוכים עם סיכות ויותר קל לעקוב אחרי הצלקת. מכירה נשים שעברו ניתוחים עם תפרים והיה זיהום של הצלקת ומכירה גם סיפורים דומים בסיכות וגם דברים טובים. לרוב הכי נסגר יפה זה תפרים . הרופאים יתנו לך תשובה לפי גם מה שקל להם והם מכירים ומה שיש בבית החולים להציע. הכול עניין של תקציב בסופו של דבר לצערי.
 
הי,

זה כמו בדיקת שתן שאת נותנת בכוסית ואז שולחים למעבדה רק שכאן זה מזהה הרבה יותר מהר חלבון בשתן , לויקוציטים ועוד. הסטיק נותנים לעשות בכל ביקור במיון יולדות וזה בדיוק המקל הצבעוני שאת מתארת.
 

liri251

New member
לדעתי כל גוף מגיב אחרת

לי כאב מאוד מאוד שבועיים. אבל שוב הריון תאומים....הרחם נמתח יותר גדול יותר...מה שכן אין זכר לצלקת. לא יודעת אם זה קשור אבל בקושי רואים אותה.
מפחיד אותי בכלל לחשוב איזה כאבים היה לי אם זה היה סיכות... לי עשו תפרים כי הייתה לי פרוטקציה. אגב בלידה הראשונה שהייתה רגילה היה לי חתך קטן וגם הוא כאב בטירוף..כנראה יש משמעות לסוג העור גם
 

liri251

New member
לי עשו עם תפרים נמסים

עדיין כאב לי בטירוף שבועיים אבל אין זכר כמעט לצלקת. התאוששתי רק אחרי חודש וחצי בערך אבל זה היה היריון תאומים
 
שלום לכל ההריוניות המקסימות שבפורום שלנו וברוכות למצטרפות :)

חלקכן מכירות אותי וחלק שהצטרפו טרם אז נעים להכיר אני אורית ואני אחת ממנהלות הפורום המהמם שלנו . אני כאן עבורכן לכל שאלה התייעצות ופריקה אם אוכל לסייע בתשובתי אז באהבה! אני רוצה לפתוח את הפוסט הזה לאירוח מקצועי שלי בקבוצה (אני דולה רפלקסולוגית מומחית בזירוזי לידה ומטפלת מוסמכת ברפואה משלימה למעלה מעשור) ומזמינה אתכן להעלות שאלות הקשורות אל לידות טבעיות, טיפולים ברפואה משלימה בהיריון, זירוזי לידה טבעיים , ליווי בלידה וכל מה שמטריד אתכן ושאוכל באהבה לענות מנסיוני. אני כאן עבורכן
) מוזמנות להעלות שאלות תחת פוסט זה ובמהלך השבוע הקרוב הפוסט יישאר נעוץ בכדי שתוכלו לשאול שאלות. חיבוק, אורית (אחת ממנהלות הפורום)
 
לידה טבעית

היי הריון שני לידה ראשונה הייתה קיסרי ואני מאוד רוצה ללדת טבעי הפעם מקווה מאוד! הלידה הראשונה הייתה לפני שנתיים מה את ממליצה לעשות שהלידה תהייה טבעית ולא קסרי שוב... הבנתי שאולי להשתמש בשמן להכין את האזור
תודה
 
הי,

מה היתה הסיבה לניתוח? היכן נותחת? היכן את מתכננת ללדת הפעם? על מנת להצליח ללדת ויב״ק (לידה נרתיקית לאחר קיסרי קודם) צריך להכין את הגוף בצורה טובה. דבר ראשון לבחור בית חולים תומך ויב״ק שיש לו סבלנות , דבר שני ממליצה בחום רב לנשים לאחר ניתוח ולאחר וואקום לגשת לפיזיותרפיסטית רצפת אגן שתעבוד על שחרור רצועות ואיזון אגן כחלק מהכנה נכונה של כניסת התינוק נכון לאגן עד כמה שאפשר. דבר שלישי תמציות ספציפיות שמיועדות להכין את טונוס הרחם ועוזרות במחיקה של הצוואר (זה נכון לגבי כל לידה אבל נשים לאחר קיסרי לא ניתן לזרז רפואית רק ממש במינונים קטנים וגם לא בכל בית חולים מה שאומר שאם חייבת להגיע עם תנאים טובים ללידה בכדי להעצים את הסיכויים ללדת לידה נרתיקית). בנוסף אולי לבחור לקחת איתך דולה או חברה טובה שמבינה בתנועתיות ויודעת להניע אותך היטב בכל שלבי הלידה כי לצערי לא תמיד המיילדות פנויות לסייע. לגבי שמן אני מניחה שאת מתכוונת לעיסוי פרניאום? זה בלי קשר בלידה ראשונה כדאי למרות שהכול עניין גנטי (את נחשבת לידה ראשונה כי למעשה לא ילדת לידה קודמת וואגינלית)
 
היי מלאכית,

בוואקום מופעל יותר לחץ על רצפת האגן מה שיכול לגרום להיחלשות שרירי רצפת האגן לאחר הלידה וזה משפיע על ההיריון שלאחריו . בכלל זה יכול לגרום לחוסר איזון של האגן, אני רואה לפעמים נשים שגוררות רגל או הולכות לא ישר, יותר כאבי גב. באופן כללי היריון ולידה משפיע על רצפת האגן אבל אחרי וואקום שלעיתים גם מבצעים חתך יזום בפרינאום אפשר לראות ענייני חוסר איזון. לכן אני תמיד ממליצה לגשת לפזיותרפיה של רצפת האגן . לצערי אין מודעות בקרוב רופאים לעניין יותר מידי וחבל שלא מכניסים את התחום הזה כחלק מבדיקות השגרה שנשים צריכות לעשות בהיריונות חוזרים.
 
הכל נכון


אבל יש איזו היערכות מיוחדת שצריך לעשות ללידה השנייה עצמה?
הבנתי שזה לא אומר בהכרח שגם השנייה תהיה בוואקום...
 
בגדול לידה 2 יכולה להיות מהירה יותר

אבל עדיין כל ההתחלה עד פתיחה 4 יכולה להיראות ארוכה לאחר שנכנסים ללידה פעילה זה יכול לטוס בקצב מהיר יותר. אז מבחינת היערכות מעבר ללהכין את הגוף כמו בכל היריון את צריכה לוודא מי נשאר לשמור על הילד בבית שתוכלו לצאת לבית חולים ולתזמן צירים כך שתצאי בזמן ולא מאוחר מידי או מוקדם מידי
 
תודה על התשובה

ילדתי קיסרי חירום מכיון שהלידה לא התקדמה נתנו לי זירוז מה שהשפיע על הלב של התינוק היו חייבים לעשות קיסרי, ילדתי בבית חולים בארהב ואני מתכוונת ללדת באותו בית חולים שילדתי את הבן שלי, שאלתי את הרופאה שלי שעובדת גם בבית חולים ואמרה שבהחלט יתנו לי לנסות ללדת טבעי
אפשר לדעת על התמציות שרשמת?
 
אני מבינה,

התמציות הן של חברת ד״ר קיי אפשר להשיג אותן בנקודות מכירה ברחבי הארץ. תכנסי לאתר שלהם תקראי
 

יפעה 77

New member
הריון ראשון

שלום לכולן

חדשה פה בפורום, אני בתחילת הריון ראשון ויש לי שאלה יותר רגשית
לפני תחילת התהליך להכנס להריון היה לי רצון להכנס להריון אך עם המון חששות ופחדים.
עשיתי עם עצמי עבודה להבין שהפחדים זה חלק מהתהליך ולמדתי להתנהל איתם ולמנוע שהם ינהלו אותי.
לפני שבוע התבשרתי שיש דופק ולפני כן התבשרתי על בטא, בכל אחד מהשלבים שמחתי בפנים, אך לא הבעתי את זה כלפי חוץ. ככל הנראה עדין הפחדים נמצאים אי שם. נשמע לי לא הגיוני לשמוח אני תוהה אם זה רק אצלי ואולי הבעת השמחה וההלתהבות יהיו בהמשך.
 
אהובה,

את לגמריי צודקת במה שאת כותבת. אני בעצמי כזו לא מספרת כלום עד שלא בטוחה ולא שמחה עד שלא רואה התקדמות. זה טבעי תקין ואני יכולה להבטיח לך שהשמחה עוד תגיע ברגע שתרגישי תנועות הכול יהיה יותר מוחשי. מזל טוב!!
 
תזונה בשליש ראשון

שבת שלום,
בשעה טובה אני בשבוע 7 ונצפה דופק.
בשבועיים האחרונים אני לא מסוגלת לאכול חביתה, בקושי גבינות, לא בשר ולא דגים, אותם "טרפתי" לפני ההריון.
אני אוכלת פירות, יוגורט 1.5%, שקדים ואגוזים, מעט ירקות, מעט לחם ומעט פתיתים מחיטה מלאה ואיכשהו הצלחתי לאכול מעט מרק עוף.
אני שותה חליטת תה תומכת ולפעמים כוס קפה אחת ביום.
אני חוששת שבתזונה שלי אין מספיק חלבונים, בטח ובטח בתקופת התפתחות קריטית זו.
משעות אחה"צ יש לי צרבות (כרגע ללא בחילות) וכמובן מהצהריים עייפות יתרה כשקרה שהעיניים ממש נעצמו.
אשמח להצעה לאכילה טובה ומזינה יותר.
תודה!!
 

יפעה 77

New member
היי

מקור לחלבונים יכול להיות גם עדשים אם את אוהבת - מרק עדשים תבשיל ע עדשים קציצות עדשים. אני מתעסקת בתזונה וגם בתחילת ההריון ואני אשמח לעזור לך לגוון את התפריט
 
אני מודעת שכל הקטניות הן מקור לחלבון

יחד עם זאת לא מסוגלת גם את זה.
כל שאני מסוגלת הם דברים "קלים".
(אני מאמנת לתזונה ולעצמי לא מוצאת תא הפתרונות
)
תודה!
 
למעלה