שלום לכולם (שאלה)

AlexShkut

New member
שלום לכולם (שאלה)

היי לכולן (ולכולם...),
אני מבין שרוב אוכלוסיית הפורום מורכבת מנשים, אבל התחום הזה מעניין אותי מאוד. אני ואשתי מתכננים להיכנס להריון בקרוב עם הילד הראשון שלנו. לפני שנכנס להריון, אנחנו רוצים לדעת מה הצעדים הראשונים שכדאי לעשות, כלומר:
לאיזה רופאים ללכת לפני שנכנסים להריון?
איזה בדיקות לעשות?
דברים כלליים שמומלץ להתחיל ליישם כבר עכשיו?
תודה מראש,
אלכס.
 

secondtime82

New member
תשובה

היי בעיניי זה נפלא שאתה מביע עניין ולוקח חלק פעיל בגדול אני התחלתי מללכת לבדיקה אצל רופאת נשים, בדיקות דם כלליות ועוד כל מיני חשובות לפני הריון (אדמת, cmv וכו׳, לרופאים יש פרוטוקול) אח״כ יש בדיקות גנטיות שצריך לעשות (קחו הפנייה מרופא/ת נשים) ואלו בדיוק זה תלוי בכם, במוצא שלכם וגם בכמה אתם מעוניינים להרחיב כדאי כבר לאשתך להתחיל לקחת חומצה פולית, ההמלצה הכללית היא 3 חודשים לפני הריון והיום בכלל מדברים על נטילת התוסף באופן קבוע וסקס. שלב ממש חשוב בדרך :) זה מה שעולה לי כרגע. בטוחה שיהיו פה עוד שיוסיפו. שיהיה בהצלחה!
 

AlexShkut

New member
תודה רבה,

תשובה עניינית ומפורטת. מעריך את זה מאוד!
 
בנוסף

רצוי מאוד להקפיד על תזונה בריאה, פעילות גופנית, לא לעישון ואלכוהול
בהצלחה
 

Inbargg

New member
תשובה

אני הלכתי לרופא המשפחה לבדיקת דם. זה חשוב כי כדאי לבדוק אם לאישה חסרים נוגדנים למחלה כלשהי. אני בסוף לא הספקתי להתחסן נגד אדמת (מסתבר שלא היו לי נוגדנים) כי כנראה עד שהגעתי לבדיקת דם כבר הייתי בהיריון. אבל אם אתם עדיין מוגנים כדאי לסגור פינות כאלה קודם. אפשר כבר עכשיו לגשת לבדיקות גנטיות אצל אחות. כמו שאמרו לפניי כדאי לאשתך להתחיל לקחת חומצה פולית, 400 מ"ג ביום.
&nbsp
כמובן, אם מישהו מכם מעשן (בעיקר היא אבל גם אתה) זה הזמן להפסיק לעשן. ברגע שמפסיקים להשתמש בהגנה להפסיק לשתות אלכוהול, כי בתחילת ההיריון לא יודעים עדיין שום דבר. לאכול מאוזן ובריא, לעשות פעילות גופנית ולא להיות בלחץ, גם לא לגבי כניסה להיריון :) תיהנו ותעשו הרבה סקס, גם אם ייקח כמה חודשים זה טבעי ונורמלי. ;)
 
למעלה