שלושה חודשים אחרי הלידה, אין זכר לוסת

a morph

New member
שלושה חודשים אחרי הלידה, אין זכר לוסת

כמה זמן אחרי הלידה קיבלתן וסת? לציין שאני לא מניקה, אז נראה לי קצת תמוה היעדר המחזור... כמובן שאלך לרופא, פשוט יש לי מספיק דברים על הראש כרגע ומנסה בינתיים להבין האם יש לי בכלל סיבה לדאוג.
 

tinky86

New member
אחרי חודשיים בערך

היו לך מחזורים סדירים לפני? לא חושבת שעדיין יש סיבה לדאגה, מכירה כאלו שלקח להן קצת יותר זמן והכל בסדר, לגוף לוקח קצת זמן לחזור לעצמו.
 
אצלי

המחזור הופיע תוך חודשיים +- עם הגדולים (הנקה בשילוב בקבוק) ועם השלישית (הנקה מלאה לחצי שנה) תוך 7 חודשים. גם אחרי הפלות המחזור הגיע תוך בערך חודשיים. כמובן כל גוף הוא שונה, ואישית לא הייתי דואגת ולא הייתי הולכת לרופא אלא ממתינה עוד. אם את מודאגת הייתי מוצאת זמן לבדיקה.
 

a morph

New member
תודה לכן, וכן, היו לי מחזורים סדירים מאוד

גם אחרי הפלה שעברתי קיבלתי מהר מאוד, תוך 5.5 שבועות... ובהיעדר הנקה בכלל לא מובן לי העיכוב הזה. הלידה הייתה קצת קשה, ואקום ואח"כ רוויזיה של הרחם (סיוט), אז אני קצת בפרנויה שגרמו לי איזה נזק.
 
אני לא יודעת מה זה רוויזיה של הרחם

אבל בגלל שזה לא משהו סטנדרטי - ובאופן כללי הלידה נשמעת קשה - הייתי פונה לבירור רפואי, בתקווה שתשמעי ש'כל גוף הוא שונה'.
 

a morph

New member
רוויזיה

היה חשד לשארית שליה כי היא לא יצאה בשלמותה, רוויזיה הכוונה שהרופאה פשוט מכניסה יד לרחם ומחטטת שם עד שמוציאה את השארית. כאב יותר מהצירים והלידה עצמה (כי בזמן הצירים הייתי עם אפידורל, עד שהגענו לרוויזיה כבר הייתי בלי וחשבתי שאני מתעלפת).
 
למעלה