קלקסן

Sanlady

New member
פניתי לאיכילוב

לפחות חשבתי שפניתי למרפאה שלו אבל הבנתי שהוא לא מקבל מטופלות...
 

Sanlady

New member
קלקסן

הסיפור שלי הוא כזה, עברתי טיפולי פוריות במשך שנתיים ועכשיו ב"ה אני בשבוע 12+. אחרי הפסקה של חצי שנה נקלטתי וכשחזרנו לטיפול האחרון (בו נקלטתי), כשחיכינו לבטא, היה לי תור לחוות דעת נוספת אצל בר חווה (אותו תור נקבע כמה חודשים טובים מראש ובינתיים הכנסתי טיפול נוסף אצל זיידמן). בר חווה המליץ על לקיחת קלקסן ואמר לעדכן אותו בתוצאות הבטא. קיבלתי בטא חיובית. עדכנתי את הרופא המטפל (זיידמן) וכן גם את בר חווה. בר חווה המליץ לי להתחיל קלקסן ולמעשה עד היום אני ממשיכה לקחת קלקסן רק מהמחשבה שזה אולי באמת הגורם לכך שנקלטתי. כששאלתי את הרופא המטפל שלי בבדיקת דופק ושוב בשקיפות הוא לא יעץ להפסיק והוא לא יעץ להמשיך- לדעתו הוא חושב שזו אמונה טפלה אך לא ממש יעץ לי כיצד להמשיך. כל ערב ממש קשה לי עם הזריקה ואני חוששת שמלבד התופעות שיש בשלב זה של הריון התופעות של הקלקסן לא משפרות את המצב. חשבנו לפנות למומחה קרישיות לקבל חוות דעת נוספת אם להמשיך בזריקה או לא. יש לציין כי בבדיקות הדם הרגילות לא נמצא שיש בעית קרישיות מסוימת אך בבדיקה נפרדת שעשיתי של ACA IgM אני על הגבול. מישהי עשתה גם את הבדיקה בעבר והומלץ לה לקחת קלקסן? מישהי לא המשיכה עם הקלקסן עד סוף ההריון? אם כן, על סמך מה הפסקתן?
אשמח לכל פיסת מידע.
תודה!
 

hatalya

New member
בדיוק הסיפור שלי!

אחרי שישה טיפולי הפרייה ובניהם שתי הפלות, רופאת הפיריון שלי אמרה לי לקחת קלקסן החל מהבטא החיובית. כך עשיתי וההריון התקדם יפה. רופא ההריון שלי בקופת חולים אמר שזה ״קלקסן נגד עין הרע״, ולא ייעץ לי להפסיק או להמשיך. גם אצלי כל הבדיקות היו תקינות למעט פרמטר אחד שהיה גבולי (לא זוכרת את שם הפרמטר). לא היה לי אומץ להפסיק את הקלקסן והמשכתי עד היום האחרון של ההריון.. ברוך השם יש לי תינוקת מופלאה ואם זה היה ״קלקסן עין הרע״ או קלקסן בגלל צורך אמיתי לעולם לא נדע.. בהריון הבא מאמינה שגם אקח קלקסן כי בטח לא יהיה לי אומץ לא לקחת. זה כואב ושורף, תהיי חזקה. הכי חשוב - שיהיה בידיים מלאות!
 

Sanlady

New member
תודה רבה על התגובה

hatalya- באמת נשמע בול כמו שלי (היו לי שניים כימיים). עם זאת אמרו שהפעם היו עוברים יפים..
ממש סובלת מהזריקה אבל אני יודעת שאסבול יותר אם בגלל הפסקת הקלקסן יביא חס וחלילה עימו הפלה..
 
בהריון הקודם בהעדר התוויה

אבל קלקסן בגלל חוסר הצלחה מוחלט בהמלצת קופרמינץ הייתי עם קלקסן עד שבוע 13. ההריון הפך בשבוע 22 למיעוט מים לגמרי והריון בסיכון. לא המשכתי עם הקלקסן אבל המיעוט ובעיה בזרימות כנראה בגלל איזשהי קרישיות למרות שהבדיקות גבוליות. אם נקלטת עם הקלקסן כנראה שהיתה סיבה. תתיעצי עם מומחה ( קופרמינץ לדוגמא) לגבי ההמשך. בהריון הזה אגב אמר לי להמשיך עם מדלל עד הסוף ( לא קלקסן בגלל אלרגיה אבל זה לא משנה) .
 

עדיטל5

New member
גם לי היתה אלרגיה לקלקסן

יצאה לי כל הזקה מעיין כוויה אדומה ענקית על שטח עור מאוד גדול .
זה גם מה שקרה לך ? או אלרגיה אחרת ?
 
כן בדיוק מה שהיה

כל זריקה השאירה כוויה אדומה על העור וזה התפתח לאלרגיה על כל הגוף. כמו שקופרמינץ הגדיר עשה יותר נזק מתועלת. החלפנו בפרגמין בהתחלה 5000 יח ואז היה הריון שלא התפתח ועכשיו עם 10000 יח מנסים להתקדם.
 
למעלה